Страница 9 от 21
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:02 pm
от Nikss
lok45111 написа:Днес МБВ 460 се движеше с 400 мин. закъснение, поради което му бе направено ново разписание, според което трябваше от София за Букурещ да замине в 14:55, но реално замина в 15:20!
Демек се е движил зад
4613?Нещо забелязвам тия
460/461 взеха много да закъсняват с по 400-420 минути...безобразие.

Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:21 pm
от Nikss
Актуална информация за днес 6 септември от гара Червен бряг:
ПВ20130 днес се обслужи от
ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 пристигна навреме
БВ2611 днес се тегли от
ЕЛ 44 121.2 движи се с 5 минути закъснение
ПВ20132 днес се тегли от
ЕЛ 45 160.9 движи се навреме
ПВ20111 днес се тегли от
ЕЛ 45 179.9 движи се навреме лок.машинисти С.Стоянов и Т.Савков
БВ2612 днес се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
ПВ20138 днес се обслужи от
ЕМВ 32 031.7 + 32 032.5 пристигна навреме
УБВ2607 ЯНТРА днес се тегли от
ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
ДТВ20624 се тегли от
ЕЛ 43 523.0
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:22 pm
от rexkos
Точно така. Движил се е плътно след 4613.
Ситуацията беше следната:
- до към 13.45 часа влакът беше обявен с
360 минути закъснение минути закъснение. На таблата
"заминаващи" беше обявен също с 360 мин/з. Забелязвате, че влак 360 е пристигнал час и половина преди 460.
Малко по-късно този влак, след което се оказа че влакът бе отменен, понеже е изгубил трасето и му бе направено ново разписание, по което беше обявен с
25 минути закъснение от гара София. С толкова и замина начело с 44 137. Както виждате не му беше даден друг номер, а само друго разписание.
Точно преди влак 4613 да замине,
машината на безумно закъснения МБВ прегарираше от 9-ти на 8 коловоз, където се намираха унгарските вагони.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:34 pm
от bdz46
А ние сутринта с влак 50200 на Владая срещнахме неизвестен МБВ, който в последствие се оказа 461.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:37 pm
от 46 242
460/461 излизат в пенсия от новия ГДВ. Замества ги нов МБВ Букурещ-Атина( транзит през Захарна Фабрика
в интервала 08:00-12:00

).
490/491 също са застрашени от секира..
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:53 pm
от rexkos
По мои предположения закъснението на влак 460 е причинено от закъснението на 461. Явно 460 е чакал на Кулата машината си (като няма откъде да се вземе). Обръзката на лок. и лок. бригади е 460/461.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 7:59 pm
от bdz46
При такива закъснения всякакви обвръзки на лок и лок. бригади отиват на кино. Ако бригадата, която е била писана за 461 го е чакала 7 часа на гарата, то тя няма да може да го върне обратно в Сф и са им пращали смяна. ГО бригадата, която докарва 461 трябва да върне 2601, което в случая също няма как да стане. При такова главоломно закъснение, за 460 можеше да се даде някоя машина, намираща се наблизо в момента (например тази за 5622 заедно с бригадата, случвало се е много пъти), изобщо при такива ситуации всичко се решава според конкретната ситуация и никакви графици и овбръзки не важат.
Публикувано на: Чет Сеп 06, 2007 8:04 pm
от rexkos
В такъв случай влакът е чакал само машината. Не може от един чифт влак в един ден и двата да натрупат над 6 часа закъснение. Шансовете са почти нулеви. Напълно възможно е Сф бригадата на 461 да е била сменена в Дца в дупнишка и да се е върнала до Сф без служба. При такова объркване версии на обвръзки на лок. и лок. бригади колкото щеш.
Публикувано на: Пет Сеп 07, 2007 7:57 am
от pavkata_zaraboy86
Вчера ПВ 40104 от Стара ЗАгора за Русе пристигна на гара Горна Оряховица с 30 мин закъснение, като композицията дойде с интересно съчетание отпред (предполагам заради авария или ползване на трасе) от дизелов локомотив 07 серия и едно бъги 61 серия зад него...

няой знае ли нещо повече за причината?
Публикувано на: Пет Сеп 07, 2007 8:01 am
от rexkos
Дизеловият локомотив 07 е ползвал трасе до Русе. Така се прави, за да не се назначава допълнителен влак (изолираният локомотив също се води влак) и излиза по-изходно на железницата. 61-цата отзад е влаковата машина.

Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 5:19 pm
от lok43r
Ако 460 закъснява много е вариант да уговорят бригадата от 461 да прекъсне работно време.
Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 6:23 pm
от Nikss
Актуална информация за 7 септември от гара Червен бряг:
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 113/114 пристигна с 4 минути закъснение
БВ4612 се тегли от
ЕЛ 45 204.5 движи се навреме
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 120.4 движи се навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 175.7 движи се с 5 минути закъснение
Актуална информация за 8 септември от гара Червен бряг:
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 45 146.8
ПВ20130 се обслужи от
ЕМВ 32 057.2 + 32 058.0 пристигна навреме
ДТВ20623
-До Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 43 523.0
-След Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 45 146.8 + ЕЛ 43 523.0
БВ2611 се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се точно навреме
ПВ20132 се тегли от
ЕЛ 45 177.3 движи се навреме
УБВ2602 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ се тегли от
ЕЛ 44 107.1 движи се точно навреме
ПВ20138 се обслужи от
ЕМВ 32 127/128 пристигна с 8 минути закъснение
УБВ2607 ЯНТРА се тегли от
ЕЛ 44 107.1 движи се навреме
Актуална информация за днес 10 септември от гара Червен бряг:
ДТВ20622 се тегли от
ЕЛ 44 107.1
ПВ20130 днес се обслужи от
ЕМВ 32 030.9 + 32 029.1 пристигна навреме
ДТВ20623
-До Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 42 150.3
-След Ч.бряг се тегли от
ЕЛ 42 150.3 (отпред),а на опашката буташе
ЕЛ 44 107.1
БВ2611 днес се тегли от
ЕЛ 44 092.5 движи се навреме
МБВ460 днес се тегли от
ЕЛ 45197.1 движи се с 90 минути закъснение
ПВ20132 днес се тегли от
ЕЛ 45 147.6 движи се с 5 минути закъснение
ПВ20138 днес се обслужи от
ЕМВ 32 035.8 + 32 036.6 пристигна навреме
УБВ2607 ЯНТРА днес се тегли от
ЕЛ 44 117.0 движи се навреме
Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 7:54 pm
от rexkos
Днес по 5-та линия "специалитетът" беше мишмаш смесен с манджа с грозде.

360 пристигна на Кулата навреме, теглен от 220-034. До София го пое 44 095.

Влак 52210 замина от Петрич навреме с 61 019. На ГнТ беше 3 минути преди време.

5624 до Дупница се движеше точно навреме, даже на места с малко аванс. На гара Черниче се осъществи срещата с 5611, теглен от 45 165.
Дотук всичко е нормално.
5624 на гара Дупница пристигна една минута преди време. Тук обаче 50223 оплеска почти целия следобеден график по 5-та линия. "Чамугата" пристигна с 31 минути закъснение. Заради това:
- влак 5624 замина от гара Дупница с 22 минути закъснение
- поради изчакване на връзка влак 50133 замина с 20 минути закъснение (с 61 002 начело).
- Влак 5623 беше с 44 090 и на гара Радомир беше задържан, заради закъснелия 5624, който пристигна на същата гара с 26 минути закъснение, заради намаленията в участъка Гълъбник-Радомир.
- До Перник закъснението бе избито на 23 минути. Влак 50210 беше задържан с поне 15 минути на гара Перник. Защото 2 минути преди заминаването му по разписание, бе пуснат влак 5624, който на Перник-разпр. направи среща с 6625. Другата възможност е да са задържали 50210 само с 7-8 минути, но за сметка на това да са задържали 6625 на Перник-разпр. с още седмина минути.
- Разминаването с влак 360 (с 45 157) стана на Владая, където закъснението се увеличи с още 5 минути. Локомотивната бригада на бързия от Кулата добре е поръчкала влака, като от Радомир до София изби 11 минути закъснение. Т.е. закъснението му в крайната гара беше 15 минути.
- На Захарна фабрика се направи срещата с 50225. Композицията беше 7-вагонна, но във влака беше жива касапница.

Актуална информация от петък, 7 септември
5611 замина от София с 2 минути закъснение с 44 090 начело, от което в Горна баня нямаше и помен. На Драгичево стана разминаването с 360 (45 151), който беше позакъснял с 20 минути. Закъснението на 5611 стана 5 минути, което до Радомир бе избито. На Дяково пък стана 7, а в Кулата беше точно навреме.
- 5624 беше с 45 166, 44 107 ходеше по товарачки в района на Перник. 60213 замина с 55 032, 61 007 ходеше по местните чифтета за Петрич.
Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 8:11 pm
от lok43r
360 тръгна от Клт навреме и закъсня в Пею Яворов по среща с 361.
Публикувано на: Пон Сеп 10, 2007 8:22 pm
от rexkos
Графикът по 5-та линия си е една манджа с грозде. Заради непредвидените в разписанието намаления между гарите Радомир и Гълъбник, влаковете трупат закъснения в порядъка 5-6 минути, и като е еднопътна линията се налага да бъде подпрян някъде друг влак, после заради него още един друг и става мазало. Лошото е, че до Дупница няма как да се избие и минута закъснение, заради намаленията 25.