По това време имаше там много с парвоспособност за 33. Аз съм виждал 001/002 на Монтана, но това са единични случаи. Просто младите нямат кетап за 33 и за това деломайсторите на Миячка пишат за там само 32-ки.bdz46 написа:Лично съм виждал 33 005 на гара Бойчиновци преди около 5 години.

Администратор


Администратор
И да я познават не смеят, щото ако стане нещо тях ще накажат. За сега за клона Бойчиновци - Берковица серия 32 се справя, а и мисля, че там не им пука много от серията на влака, интериора е сходен, скоростите ниски, така, че 33 са си добре по Софийския възел.dido73 написа:Кетапа не вози влака! Младите нямат кетап, но познават перфектно серия 33.
64.19

Ма те са едва двенки бе 33-005 и 33-007.... къде по-напред да идат
33-001 я ушушкали и ошмушкали. Така заедно с 33-009 ще пазят от ветър Ново хале
Вече се водят ветроупорните на Ново хале 


33-001 я ушушкали и ошмушкали. Така заедно с 33-009 ще пазят от ветър Ново хале




«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

А дали ще има кабелаж за 8144142 написа:Днес научих много интересна информация от колеги в ремонта. Били купени шини, силов кабелаж и тн за 44079 която ще почват да я възтановяват.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор

А някой да знае какво става с ЕМВ 32 055 + 32 056?Дали ще се завърне читава в родното си депо горна оряховица или ще се наложи да бъде разкостена в касапницата и нарязана?Доколкото разбрах откакто е в София е доста разбита и окрадена и надраскана с графити.Очаквах да я видя някой ден на 20101 но явно не я подават там за да я видя що за дередже е в момента...

Информация
Модератори