Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Тези вляво машини са били просто на гараж. А що се касае до 04-ките, реално за едната има заповед за възстановяване и като нищо може да се сетят да свалят що има годно от 025, за да съберат от две една. Въпреки, че 025 е кош върху талиги.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

То пък кой знае с какво качество ще е това масло стояло 10-15 год. в четворките , дали локомотивите на които го прелеят ще успеят да минат и 100 м. с него.
Мнения: 22
Регистриран на: Нед Яну 28, 2007 4:14 am
Обратна връзка:

Мнение от rumensoft »

Здраейте. Някой може ли да опише какво му е бъдещето на локомотива или ако има някъде статия за това. Информация ми трябва за Дипломна работа.
Благодаря :)
Мнения: 110
Регистриран на: Вто Апр 26, 2011 1:55 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от bdzman654 »

С него ще стане това, което стана с 18 011.
Фен на влаковете в България!
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация