
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Отдавна го мисля - За какво на БЖК са толкова моми англичанки 87-ци ?
Гледайки основните парамаетри на локомотива и впечатленията от експлоатацията това са локомотиви от класа на сръбските 441 000 с почти същата мощност. В технологично отношение характерени локомотиви за времето си с перфектно работеща система много единици, перфектна автоматизирана реостатна спирачка, отличаващи се с висока надежност в експлоатация и изключително висока максимална скорост за нашите железници - 177 кm/h, правйки ги не особенно ефективни в товарно движение освен по система много единици. Това ме навежда на една единствена мисъл: В даден момент БЖК да поеме част от трафика на бързите и международни влакове за сметка на БДЖ където голяма част от локомотивите серия 43 000 и 44 000 са в незадоволително състояние. Дали това е така времето ще покаже. Ако ли не считам за целесъобразно да се помисли и да се сложат подходящи редуктори за скорост 110-120 км/h.
Гледайки основните парамаетри на локомотива и впечатленията от експлоатацията това са локомотиви от класа на сръбските 441 000 с почти същата мощност. В технологично отношение характерени локомотиви за времето си с перфектно работеща система много единици, перфектна автоматизирана реостатна спирачка, отличаващи се с висока надежност в експлоатация и изключително висока максимална скорост за нашите железници - 177 кm/h, правйки ги не особенно ефективни в товарно движение освен по система много единици. Това ме навежда на една единствена мисъл: В даден момент БЖК да поеме част от трафика на бързите и международни влакове за сметка на БДЖ където голяма част от локомотивите серия 43 000 и 44 000 са в незадоволително състояние. Дали това е така времето ще покаже. Ако ли не считам за целесъобразно да се помисли и да се сложат подходящи редуктори за скорост 110-120 км/h.
С тази доставка , машините от серия 87-00 на БЖК стават общо 7 - 008 , 010 , 012 , 019 , 022 , 026 и 028.
Аз съм на мнение , че най - вероятно компанията ще върне серия 40-00 , която е взела под наем от GFR и ще остане само с тези бройки. Друг вариант - увеличаване обема на превозваните товари , търсене на услугите на БЖК от все повече предприятия , съответно пускането на повече транспортни релации ще окаже влияние върху новите изисквания за обслужване на влаковете , респ. ще рефлектира и върху бройката на локомотивите.
Аз съм на мнение , че най - вероятно компанията ще върне серия 40-00 , която е взела под наем от GFR и ще остане само с тези бройки. Друг вариант - увеличаване обема на превозваните товари , търсене на услугите на БЖК от все повече предприятия , съответно пускането на повече транспортни релации ще окаже влияние върху новите изисквания за обслужване на влаковете , респ. ще рефлектира и върху бройката на локомотивите.
В случайности и съвпадения по принцип не вярвам , но все повече се уверявам , че случайностите и съвпаденията в живота се случват по - често от закономерностите.На 3-ти май 87007-1 успя по някакъв начин да ми се изплъзне , но днес я улових с товарен влак на гара Пазарджик.
На ПО машината бе разкачена и след като се прегарира , закачи влака отзад в посока Карлово.Събитието бе документирано:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.
- това са и локомотовите на БЖК от серия 87 към днешна дата - 13-ти май 2009г.
Погледнете този сайт и ще придобиете информация колко локомотиви от серия 87 се очаква да дойдат у нас:
http://www.aclocogroup.co.uk/data87.php
На мен ми направи впечатление едно нещо - тези , които са "Sold for export - Bulgarian Railway Company" чакат все още изпращането им към нашата страна , но има и такива , които така посочени в таблицата излиза , че са у нас - например 003 , 006 и 034 са наравно поставени с 8-те машини , движещи се в момента в България.
Някой знае ли дали изобщо тези 3 локомотива са у нас?
http://www.aclocogroup.co.uk/data87.php
На мен ми направи впечатление едно нещо - тези , които са "Sold for export - Bulgarian Railway Company" чакат все още изпращането им към нашата страна , но има и такива , които така посочени в таблицата излиза , че са у нас - например 003 , 006 и 034 са наравно поставени с 8-те машини , движещи се в момента в България.
Някой знае ли дали изобщо тези 3 локомотива са у нас?

ето ги по номера и с имена та им това са всички който трябва да са тук до края на годината :
87003 Патриот
87004 Британия
87006 Гласгол
87007 / 87007-1 Манчестър
87008 / 87008-9 Ливърпул
87009 Бирмингам
87010 Крал Артур
87011 Черният Принц
87012 Лъвската Глава
87013 Джон О'гаунт
87014 Кралят на Тистъл
87017 Железният Дюк
87018 Лорд Нелсън
87019/87019-6 Уинстън Чърчил
87020 северен биртон
87021 Робърт Де Брус
87022 Чесовник от северът
87023 хиаланд Чифтън
87024 Лесълс
87026 Червената ръкавица
87027 Вълкът от Боднех (или нещо от сорта)
87028 Лорд Президента
87029 Ъръл Марчшъл
87030 Чернят Дългас
87032 Кенилорт
87033 Прислужнкът на фифи (или пак нещо от този сорт)
87034 Уилям Шекспир
сега остава да ги издирим по срееиини номера и да открием кой кой е
87003 Патриот
87004 Британия
87006 Гласгол
87007 / 87007-1 Манчестър
87008 / 87008-9 Ливърпул
87009 Бирмингам
87010 Крал Артур
87011 Черният Принц
87012 Лъвската Глава
87013 Джон О'гаунт
87014 Кралят на Тистъл
87017 Железният Дюк
87018 Лорд Нелсън
87019/87019-6 Уинстън Чърчил
87020 северен биртон
87021 Робърт Де Брус
87022 Чесовник от северът
87023 хиаланд Чифтън
87024 Лесълс
87026 Червената ръкавица
87027 Вълкът от Боднех (или нещо от сорта)
87028 Лорд Президента
87029 Ъръл Марчшъл
87030 Чернят Дългас
87032 Кенилорт
87033 Прислужнкът на фифи (или пак нещо от този сорт)
87034 Уилям Шекспир
сега остава да ги издирим по срееиини номера и да открием кой кой е

Глобален модератор
Браво колега сърдечни Благодарности!, друго си е да знаеш тази любопитна подробност!. 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Глобален модератор
Нищо ново под слънцето, Българска работа... 

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Администратор
46-та серия в кабините си имаха написани всевъзможни имена, дори и аз не помня коя как се казваше. На вашите май още не са им измислили имена, поне не на всички. Знам за 40-0656, че някой и викаше "Парталевица", ама защо обаче така и не узнах.driver написа:какво значение има коя как се казва тук ще ги кръстим гинка калинка ивана стояна и така нататък
64.19
Информация
Модератори