Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

И цялото събитие по натоварването на локомотивите:
http://www.wnxx.net/mg2008/0810/251008/index.htm
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

И при това всеобщо сриване на товарните потоци за какво са им 20 локомотива. Дори и при положение че минимум 2 лок обслужват ТВ.
Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Отдавна го мисля - За какво на БЖК са толкова моми англичанки 87-ци ?
Гледайки основните парамаетри на локомотива и впечатленията от експлоатацията това са локомотиви от класа на сръбските 441 000 с почти същата мощност. В технологично отношение характерени локомотиви за времето си с перфектно работеща система много единици, перфектна автоматизирана реостатна спирачка, отличаващи се с висока надежност в експлоатация и изключително висока максимална скорост за нашите железници - 177 кm/h, правйки ги не особенно ефективни в товарно движение освен по система много единици. Това ме навежда на една единствена мисъл: В даден момент БЖК да поеме част от трафика на бързите и международни влакове за сметка на БДЖ където голяма част от локомотивите серия 43 000 и 44 000 са в незадоволително състояние. Дали това е така времето ще покаже. Ако ли не считам за целесъобразно да се помисли и да се сложат подходящи редуктори за скорост 110-120 км/h.
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Все пак 87-серия са собствени на БЖК , докато серия 40 са под наем!
След пускането в експлоатация на тунела под Босфора и моста при Видин си мисля , че товарният транзитен трафик през нашата страна ще нарасне в пъти / поне така се надявам/ !
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

С тази доставка , машините от серия 87-00 на БЖК стават общо 7 - 008 , 010 , 012 , 019 , 022 , 026 и 028.
Аз съм на мнение , че най - вероятно компанията ще върне серия 40-00 , която е взела под наем от GFR и ще остане само с тези бройки. Друг вариант - увеличаване обема на превозваните товари , търсене на услугите на БЖК от все повече предприятия , съответно пускането на повече транспортни релации ще окаже влияние върху новите изисквания за обслужване на влаковете , респ. ще рефлектира и върху бройката на локомотивите.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални снимки на локомотивите на БЖК от серия 87 - поне тези , които успях да засека на гара Пирдоп.Датата е 3-ти май.

87008-9;
87010-5;
87012-1;
87019-6;
87022-0;
87026-1;
87028-7.

Единствено 87007-1 ми е избягала. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

VESO написа:Актуални снимки на локомотивите на БЖК от серия 87 - поне тези , които успях да засека на гара Пирдоп.Датата е 3-ти май.

87008-9;
87010-5;
87012-1;
87019-6;
87022-0;
87026-1;
87028-7.

Единствено 87007-1 ми е избягала. :D
В случайности и съвпадения по принцип не вярвам , но все повече се уверявам , че случайностите и съвпаденията в живота се случват по - често от закономерностите.На 3-ти май 87007-1 успя по някакъв начин да ми се изплъзне , но днес я улових с товарен влак на гара Пазарджик.
На ПО машината бе разкачена и след като се прегарира , закачи влака отзад в посока Карлово.Събитието бе документирано:
снимка 1;
снимка 2;
снимка 3.

- това са и локомотовите на БЖК от серия 87 към днешна дата - 13-ти май 2009г.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Погледнете този сайт и ще придобиете информация колко локомотиви от серия 87 се очаква да дойдат у нас:
http://www.aclocogroup.co.uk/data87.php

На мен ми направи впечатление едно нещо - тези , които са "Sold for export - Bulgarian Railway Company" чакат все още изпращането им към нашата страна , но има и такива , които така посочени в таблицата излиза , че са у нас - например 003 , 006 и 034 са наравно поставени с 8-те машини , движещи се в момента в България.

Някой знае ли дали изобщо тези 3 локомотива са у нас?
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

ето ги по номера и с имена та им това са всички който трябва да са тук до края на годината :

87003 Патриот
87004 Британия
87006 Гласгол
87007 / 87007-1 Манчестър
87008 / 87008-9 Ливърпул
87009 Бирмингам
87010 Крал Артур
87011 Черният Принц
87012 Лъвската Глава
87013 Джон О'гаунт
87014 Кралят на Тистъл
87017 Железният Дюк
87018 Лорд Нелсън
87019/87019-6 Уинстън Чърчил
87020 северен биртон
87021 Робърт Де Брус
87022 Чесовник от северът
87023 хиаланд Чифтън
87024 Лесълс
87026 Червената ръкавица
87027 Вълкът от Боднех (или нещо от сорта)
87028 Лорд Президента
87029 Ъръл Марчшъл
87030 Чернят Дългас
87032 Кенилорт
87033 Прислужнкът на фифи (или пак нещо от този сорт)
87034 Уилям Шекспир

сега остава да ги издирим по срееиини номера и да открием кой кой е
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В една галерия , снимките , в която са правени в периода 17-ти - 24-ти май , са заснети точно тези 3 машини:

87003-0;
87006-3;
87034-5.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Браво колега сърдечни Благодарности!, друго си е да знаеш тази любопитна подробност!. :wink:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

какво значение има коя как се казва тук ще ги кръстим гинка калинка ивана стояна и така нататък
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор
Нищо ново под слънцето, Българска работа... :twisted:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

driver написа:какво значение има коя как се казва тук ще ги кръстим гинка калинка ивана стояна и така нататък
46-та серия в кабините си имаха написани всевъзможни имена, дори и аз не помня коя как се казваше. На вашите май още не са им измислили имена, поне не на всички. Знам за 40-0656, че някой и викаше "Парталевица", ама защо обаче така и не узнах.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Може би идва от фамилното име "Парталев". :D

Какво стана с 3-те машини на БЖК , които бяха в кончарското хале - 003 , 006 и 034.Пуснаха ли ги в движение вече?
Публикувай отговор

Обратно към “"Българска Железопътна Компания - АД"”

Информация