Страница 9 от 28

Публикувано на: Пет Фев 23, 2007 11:45 pm
от Labros
Че то така много лесно стават измамите с парите.Примерно за ремонт са отпуснати 100 хилки,а пък предадени са записани 60.Разликата потъва в няколко джоба,ремонтите извършени с по-евтини части,че да стигнат парите и ПАРА ЗА ЗАПЛАТИ - ЙОК :!:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 2:41 am
от 07
Ами получава се същото като с БДЖ и НКЖИ уж отделни фирми и трябва едната да плаща на другата ама........

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 11:38 am
от 46 242
Meжду впрочем май само 221 и 238 са за 130 в момента.

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 11:39 am
от bdz46
Не е сигурно.

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 11:48 am
от 44142
На 211 червените котвички са преместени на 110.

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 4:58 pm
от mitko_pz
В какво се изразява осакатяването :!: :roll:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 4:59 pm
от VESO
Нека някой да пусне тук снимката от скоростомера и кабината на 229,за да се види за каква скорост е. :cry:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 5:00 pm
от mitko_pz
110 км/ч :roll:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 5:01 pm
от VESO
Така.А за толкова ли трябва да е? :(

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 5:44 pm
от 43.309
не забравяйте това е Генерална дирекция там все такива идиотщини мислят.

46 200 обща дискусия

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 6:05 pm
от choveka_vlak
Колеги вече пишете глупости, като загърбвате и най елементарни технически изисквания, като дебелината на ребордите:-например!!!. :evil:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 6:11 pm
от bdz46
Въпроса е защо ребордите са тънки толкова бързо. Очевидно има сериозни проблеми с това. Значи ли това, че след като мине струг машината ще бъде пусната със 130км/ч или ребордите са само търсен повод за намаляване на скоростта (което е много вероятно).

46 200 обща дискусия

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 6:22 pm
от choveka_vlak
Знаят се много добре техническите изисквания и параметри на които трябва да отговаря един л-тив, за да пътува със 130км/ч. :evil:

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 7:09 pm
от 07
bdz46 написа:Въпроса е защо ребордите са тънки толкова бързо. Очевидно има сериозни проблеми с това. Значи ли това, че след като мине струг машината ще бъде пусната със 130км/ч или ребордите са само търсен повод за намаляване на скоростта (което е много вероятно).
Ако изтъняват бързо ребордите на машини със сменени бандажи може доставените да са с ниско качество... Друга причина е желанието по-рядко да се сменят бандажи и за това да се слагат ограничения.... Друг е въпроса че ограничаване на макс-скорост на 110 км/ч не води до нищо - на практика няма какво и къде да се движи със над 100

Публикувано на: Съб Фев 24, 2007 9:56 pm
от 44142
Това са новите радиостанций на лок 462. Станцийте са много добре настроени. Снощи на Драгоман с 46211 хващахме 61 и 62 канал без проблем а по принцип за Драгоман няма връзка.
http://bdz123.hit.bg/DSC04916a.JPG