Страница 9 от 17

Публикувано на: Пет Юни 26, 2009 9:29 pm
от amon
Тези дни ще я връзваме.

Публикувано на: Пет Юни 26, 2009 9:35 pm
от 44142
Да питам още нещо. Днес са намерили силови шини в един храст до депото. 44076 или 44087 е изгоряла.

Публикувано на: Съб Юни 27, 2009 4:36 pm
от amon
Нищо не знам по случая, но ще проверя
П.П. Аман от тия крадливи гадини.

Публикувано на: Пон Юни 29, 2009 1:49 am
от dido73
4-ката вчера бе тествана и влиза отново в строя. Машината е с ново диодно рамо на първа група, сменени стопените маркучи и наляти 50 литра масло в охладителната с-ма на стълбовете. Беше сдал и преобразувателя на сигналите от котвените трансдуктори - чепеше токовете. Дано няма повече изнасилвания.

Публикувано на: Съб Юли 18, 2009 7:58 pm
от 07
61 009 е на оградата в Бургас.....

Публикувано на: Съб Юли 18, 2009 9:05 pm
от dido73
07 написа:61 009 е на оградата в Бургас.....
Щооо...?

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 12:21 am
от 07
dido73 написа:
07 написа:61 009 е на оградата в Бургас.....
Щооо...?
Вчера минах край депото и я видях да "отлежава" на място където не е добре да бъде....

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 9:50 am
от VESO
Да не би да е станала донор за рез. части? Другата "бургазлийка" - 61010-5 в движение ли е?

Публикувано на: Нед Юли 19, 2009 10:43 am
от 07
VESO написа:Да не би да е станала донор за рез. части? Другата "бургазлийка" - 61010-5 в движение ли е?
По принцип едната е на БсР другата на Карнобат... Рядко някоя от тях обслужва влакове (ако някои ЕМВ даде фира) изненадах се да видя че е станала съсед на 46 124, 022, 044, и 5-6 55ци и 52ки от който са сваляни части......

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 5:38 am
от Mario Evstatiev
По - скоро са я гарирали там. При многото ми посещения в депо Бургас, не веднъж съм виждал "бъгито" да се гарира по коловозите, където по принцип сме свикнали да виждаме локомотивите с особено цветуща съдба. Просто, машината се слага където има място да се навре. А и ако работата е намаляла, нормално е да приберат машината в депо. Все пак в БсР има маневра с 52-ра серия, в Кн също. "Бъгито" в Кн обикновено даваше предавателна Кн - КнР.

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 9:11 am
от 44142
61009 я водят месечна изолация.

Публикувано на: Пон Авг 03, 2009 11:02 am
от Nikss
lok45111 написа:По - скоро са я гарирали там. При многото ми посещения в депо Бургас, не веднъж съм виждал "бъгито" да се гарира по коловозите, където по принцип сме свикнали да виждаме локомотивите с особено цветуща съдба. Просто, машината се слага където има място да се навре. А и ако работата е намаляла, нормално е да приберат машината в депо. Все пак в БсР има маневра с 52-ра серия, в Кн също. "Бъгито" в Кн обикновено даваше предавателна Кн - КнР.
Работата хич не е намаляла, даже има работа не за 2, ами за 6 патици... няма ЕМВ и понякога пускат 2-3 вагона теглени от патица, ама сега като само 010 е в движение я ползват за маневра и тук-таме някое влакче. Ама като няма патици и пускат някоя грохнала 46. :lol:

Публикувано на: Вто Авг 04, 2009 7:57 am
от amon
61 019 след ГПР така и ще си изгние на 8-ма в халето, защото е спряно финансирането а остават само талигите да се довършат, демек за една седмица работа и е на влак

Публикувано на: Чет Авг 06, 2009 8:05 pm
от Mario Evstatiev
amon написа:61 019 след ГПР така и ще си изгние на 8-ма в халето, защото е спряно финансирането а остават само талигите да се довършат, демек за една седмица работа и е на влак
В момента най - малкия проблем на депо София е спряната 61 019. Имайки в предвид, че отвън на 4-та, 5-та и 6-та чакат поне 7 локомотива, в халето още два, ремонтите на 61-ва е нормално да се забавят.

Да вметна една хубава новина обаче - за 61 019 от Дирекцията са подписали разрешение за финансиране, така, че трябва локомотива скоро да се направи и да излезе да работи.

Публикувано на: Пет Окт 09, 2009 11:06 am
от Naskoni
Какво стана с 19-ката?

Вчера разбрах, че 61 012 имала някакви скъсани болтове и била за ремонт в Дупница.