Страница 9 от 21

Публикувано на: Чет Сеп 14, 2006 11:46 pm
от VESO
Малко информация от важния 14-ти септември.Сутринта времето на гара Пзк бе нормално,подухваше лек ветрец,а докато си изям кифлата(баниците не ми харесаха),по 5-ти коловоз важно се бе изпъчил локалния "тов.влак" По-Сп,начело с 06010-5.
Забележете защо "товарен" е в кавички.Последните вагони отиваха в Сп за ремонт.
С 10 минутно закъснение,на 2-ри коловоз пристигна Дианата,теглена от 45167-4.Направих още една снимка и докато си изпия бозата,на 3-ти коловоз дойде 10111,обслужван от 32121-6+32122-4.
До По нищо интересно,Bdz_bg ме чакаше на гарата и заедно отидохме до BILLA да си вземем мин.вода и някаква закуска.Добър гост в депо По днес бе 46124-4,дошъл сутринта с тов.влак.Направихме му снимка и се отправихме към гарата,където по 2-ри коловоз пристигна тов.влак,теглен от 46229-1.Снимка пред него.
Както вече всеки знае,машината е пловдивска,ето го доказателството.
Снимах се пред новите надписи на гарата,откъм 3-ти и 4-ти коловоз.
За миг мернахме заминаващия от 3-ти коловоз локален влак за Свиленград,обслужван от 2 мотриси-10013-4+10014-2,а отзад 10003-5+10004-3.
Бръз както винаги,61015-4 докара композицията за Пещера,включваща в състава си и един exDB вагон,след което се отправихме към центъра,понеже Наско имаше среща с едно момиче.

Публикувано на: Съб Сеп 16, 2006 6:22 pm
от rexkos
Актуална снимки от днес.

:arrow: УБВ Янтра начело с 44141 и 5 вагона 63 серия.
:arrow: 44090 на ПВ10212
:arrow: ЕМВ 33007/008 на влак 13210
:arrow: 43535 се готви да обслужва ПВ30113 за Карлово
:arrow: 45171 с ТВ на Волуяк

Публикувано на: Нед Сеп 17, 2006 7:15 pm
от Mario Evstatiev
:arrow: 43 523 в 17:00 беше на Средния район на Подуяне - разпределителна в очакване на поемане на влак. Машината на първ поглед не е зле, но все пак мездренлии не са се постарали и са боядисали само покрива в "горнооряховско сиво".

Публикувано на: Нед Сеп 17, 2006 10:55 pm
от Гост
Това не звучи много добре.
Трябва да се види.Сигурно е пълна излагация :-k
Ще бъда в очакване да мине покрай нас,но езък че съм на даскало и сутрин ги изпускам влаковете :arrow:

Публикувано на: Пет Сеп 22, 2006 11:45 am
от mitko_pz
44 098 беше вчера 21септември 8) на Елин Пелин в 16Ч50

Публикувано на: Нед Сеп 24, 2006 9:44 pm
от rexkos
Вчера ходих на вилата и на отавне пътувах с влак. Пътуването беше до Мездра с БВ2611.

Малко преди 8 часа бях на гара Костинброд. Времето беше хладно и облачно. Това показваше идването на есента.
По разписание в 8:02 пристигна ПВ10206,обслужван от 32103+32104. Населеността във влака не беше малка.
До София пътувах с ПВ10205, който пристигна с 1 минути закъснение начело с 44075. Деж. ръководител на гарата даде сигнал и влакът потегли. Малко преди сп. Костинброд имаше ново намаление от 50 km/h и това продължи до предупредителния светофор на Волуяк.
В това време на входния светофор на гара Волуяк беше подпрян товарен влак (откъм 6-та линия) начело със старозагорския 43 524. Установихме се на 2-ри коловоз на гарата, където се намираше ПВ60275 за Перник начело с 61007. За моя изненада беше съставен не от 1, а 2 вагона. Изненадата ми беше много по-голяма, когато видях, че първият вагон е жълто-син ЕX-DB 43 серия. Неизвестно защо на гарата влакът престоя близо 15 минути. На централна София бяхме с 11 минути закъснение. снимка оттам. Имах един час до заминаването на моя влак и затова имах близо час за trainspotting.
Първото нещо, което снимах бе приситигащият БВ 1650 начело с 45154. Малко след това си купих билет до Мездра 1-ва класа. На ел. таблата видях, че БВ 6620 е обявен с 10 минути закъснение, което означаваше, че БВ 2611 трябваше да замине от гара София с 10 мин. закъснение, тъй като двата влака си правят връзка.
Като излязох на перона до 1-ви коловоз навън вече беше по-топло и слънцето се появи. В това време в далечина откъм 13-ти коловоз се чу силният шум на файтър и това беше пристигащият ПВ30112 от Карлово. Беше само с 1 вагон 47 серия. Не съм 100% сигурен, но мисля, че локомотивът беше пловдивският 43525. В това време ПВ60101, начело с 45152 се готвеше да потегля. Беше с два вагона (второкласен 50 серия и първокласен 40 серия)+фургон. 45152 е една от малкото софийски машини, на чиито табели пише "Подуене".
Изведнъж в далечината се появи една червена муцунка и големи и красиви светлосини петна отзад. Това беше УБВ 2608 "Янтра" пристигаща с 6 минути закъснение. Още отдалече видях, че машината не е много чиста и разбрах, че не е горнооряховска. И наистина учудването ми се потвърди. Машината беше мездренската 45174. Никога досега не бях виждала Янтрата с негорнооряховска машина. После отидох на 10-ти коловоз, където се намираше 2611, с който щях да пътувам да Мездра. Преди да се кача разбираше отидох да видя коя е машината и тя е варненската 44065. Снимки на локомотива:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632947000177812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632947000140000000.jpg
Неприятно ми стана като видях, как моят вагон от едната страна беше изрисуван с графити. До кога ще продължи това безобразие. На всичкото отгоре вагонът беше първокласен (40 серия от тези с червените седалки[/url]. Добре че прозорците не бяха изрисувани. Като влязох вътре внезапно настроението ми се подобри. Вътре беше чисто. Подът все още беше влажен, което показваше, че някой току-що го е измил. :D Малко след като се настаних в купето по уредбите съобщиха, че поради изкачване на връзка ще заминем с 10 минути закъснение, поради изчакване на връзка. След малко пък съобщиха, че ще заминем с 15 мин/з. Със същото закъснение потеглихме.

Публикувано на: Пон Сеп 25, 2006 12:59 am
от VESO
Trainspotting от центр.София в ранните часове на 23-ти септември.След като пристигнахме с Наско сутринта,a до влака ни за Кулата имаше доста време,решихме да се разходим из гарата и да видим как е положението.Започнахме с идващия след нас 8686,теглен от 45152-6,като разбрахме,че това му е последния път,в който се движи.
Веднага след това отидохме на 1-ви коловоз,откъдето потегляше "Сл.Бряг",теглен от 46211-9.Снимки пред машината:
http://www.bgphoto.net/photos/1565/o632 ... 312500.JPG
http://www.bgphoto.net/photos/1565/o632 ... 718750.JPG
и една в салона на един от вагоните.
Понеже на Наско вагоните серия 63 са му любими,отидохме да видим заминаването на "Зл.Пясъци",теглен от горнооряховската 44118-8.Избрахме отново един първокласен вагон и влязохме на топло.
Станахме свидетели на няколко интересни неща.Първо по уредбите съобщиха за заминаването на международния 361 и какво беше учудването ни,когато видяхме,че се теглеше от русенската 44112-1.
Снимки пред модерните гръцки вагони:
http://www.bgphoto.net/photos/1565/o632 ... 125000.JPG
http://www.bgphoto.net/photos/1565/o632 ... 375000.JPG
Разгледахме композицията.Минути преди потегляне в нея имаше много добра населеност,някакви чужденци,говорещи на немски си приказваха пред вратата.
Направихме снимка и на намиращия се на 1-ви коловоз 10206,обслужван от 32111-7+32112-5. 13206 бе обслужван от 33005-0+33006-8,успяхме да го заснемем и него.
С 5 минутно закъснение пристигна 50220.Тук бе другото странно нещо-влакът бе теглен от варненската 43556-0,прясно боядисана.
Понеже нашият 5621,теглен от 44080-0 бе вече готов,направихме снимка в минутите преди потегляне.Trainspotting-ът приключи с 61007-1,която извършваше маневра с пътнически вагони.

Публикувано на: Чет Окт 05, 2006 3:47 pm
от VESO
Trainspotting от днес,5-ти октомври.Времето на центр.Пловдив беше направо горещо,аз имах малко работа в депото,след което минах към перона да видя какво е положението.Докато съобщаваха 10 минутното закъснение на 1621,заснех установения на 2-ри челен 10112,обслужван от 32115-8+32116-6.
От съседния 4-ти челен потегляше 18206,обслужван от 10021-7+10022-5.
Bdz_bg,с който имах среща дойде навреме и заедно присъствахме на пристигането на 8610,теглен от 44134-5.
След като бе подаден сигнала за потегляне,заснехме влака при напускане на гарата и се отпрвихме към депото,където трябваше да се видим с г-н Коста Михайлов.Отвън на слънце,пристигнал сутринта с тов.влак се препичаше 46041-0.При излизане от депото направихме снимка на 07017-7 отпред и изпратих Наско,понеже той трябваше да отива за училище.Точно тогава(към 12.50) на стоящия на 1-ви челен 1620 бе прикачен локомотива,който да го изкара до столицата.Изненадах се,понеже винаги досега машината е идвала бързо,минути след освобождаването и от 1621,като тя застава пред композицията и чака.Днес това беше 44084-2.
Часът вече е 13:50.От 4-ти челен потегля 81294,обслужван от 10003-5+10004-3.Докато по уредбите съобщаваха 40 минутното закъснение на 8611,заснех заминаващия от 2-ри челен 10114,обслужван от 32117-4+32118-2.Видях един познат във влака и се качих да си поговорим.От прозореца забелязах 18208,теглен от 07016-9 и след снимката слязох,понеже беше време мотрисата за София да потегля.Сбогувах се с момчето и тръгнах към къщи.

Публикувано на: Пон Окт 09, 2006 5:27 pm
от VESO
Малко Trainspotting от днес,9-ти октомври.Времето сутринта на центр.Пловдив беше доста хладно и дъждовно;тъкмо минавах през гарата и реших да си взема една баница и топъл чай,понеже с гърлото съм скаран :) .Докато излизах от чакалнята,на 1-ви коловоз пристигна 1640,обслужван от варненската 10003-5+10004-3.
Снимката е 5 минути след идването.Никога досега не бях виждал толкова пълна мотриса,хората в нея бяха нагъчкани по най-възможния начин,дори такава населеност не се е забелязвала при влаковете за Пещера.Докато продължавах да се чудя как ли се бяха събрали пътниците вътре,на 6-ти челен коловоз пристигна 10271,обслужван от 32153-9+32154-7,който както знаете е единствената По електричка,поемаща влак по 1-ва линия.
С 3 минутно закъснение,на 1-ви коловоз на мястото на изтеглилото се DESIRO,пристигна Дианата,теглена от 46229-1.
Смениха бригадата,а аз направих една снимка преди потегляне,от която се вижда,че отново от композицията отсъства вагонът серия 63 за превоз на инвалиди.Може би той пътува само в определени дни,тъй като това не е първия път,в който констатирам неговата липса.
Изпих си чая и отидох да видя заминаващия от 4-ти челен 81292,обслужван от най-новата дизелова мотриса на депо Пловдив.Беше с номер 10033-2+10034-0,ето нейна снимка в минутите преди потегляне.
За разлика от другите мотриси,нейното странично светлинно табло бе в пълна изправност и функционираше нормално.
Огледах я малко,вътре интериорът е същия като на предишните 10-00-ки,с което заключих,че само първите 2 мотриси от серията са малко по-различни в салона.След като си изядох и баницата,прибрах камерата и напуснах гарата,понеже закъснявах за среща.

Публикувано на: Пет Окт 13, 2006 7:03 pm
от mitko_pz
Вагонът сериъ 63 на Дианата се откача в петък и събота и неделя пътува без него.В понеделник в София го закачат отново. 8)

Публикувано на: Чет Окт 26, 2006 7:41 pm
от VESO
Малко Trainspotting от 25-ти октомври.Времето сутринта на центр.По беше малко мъгливо,но за сметка на това топло.Реших да ида до BILLA,да си купя нещо за ядене,когато откъм 11-ти коловоз се натъкнах на нещо интересно.Става дума за горнооряховския 45200-3,който беше дошъл в депо По и сега излизаше,за да иде до По-разпределителна,от където да обслужва тов.влак.Ето негова снимка.
Поговорих си малко с машинистите,помощникът каза,че за първи път идва в По и е очарован от града като цяло,но съжалявал,че трябвало да тръгват.Направих снимка при потеглянето на машината към изходните стрелки и установих,че втория електровоз зад него беше нашата 45187-2.Ако се чудите коя е мотрисата вляво,това е 32153-9+32154-7,чакаща да обслужи 19213.
Отидох до челните сектори и видях няколко неща:
1.заминаващия от 3-ти челен 18206,обслужван от 10021-7+10022-5;
2.82206 отново е композиция от exDB вагони,което показва 2 неща-депо По е в невъзможност да осигури ЕМВ за този влак и отново проблемът с 4-те минути престой за въртене на локомотива започва отново;
3.от 2-ри челен коловоз заминаваше 10112,обслужван от 32115-8+32116-6;
Докато прибирах камерата,в далечината съзрях непозната окраска и когато приближи,видях пътеизмерителната лаборатория EM 120.Направих и още една снимка при спирането на гарата и се сетих,че трябваше да ида в хипермаркета,за да си взема нещо за ядене.По пътя до там отново изчаках на перона,поради обичайна причина: 1621,теглен от 44087-5,пристигна на 5-ти коловоз с 15 минути закъснение.

Публикувано на: Съб Окт 28, 2006 9:24 pm
от VESO
Trainspotting от днес,28-ми октомври.Времето сутринта на центр.Пловдив беше слънчево и прохладно,пристигнах малко по-рано и зачаках закъснелия с 35 мин. 10111,от който слезе Bdz_bg.Направихме снимка на обслужващата 32115-8+32116-6 и решихме да се поразходим малко из района на гарата.Заснехме преминаващия през 2-ри коловоз старозагорски 45188-0 и потеглихме към депото,за да видим коя е бургаската машина,дошла сутринта с тов.влак.Днес това беше 46012-1,снимахме я,като се върнахме обратно на перона.От 3-ти челен коловоз потегляше 18206,обслужван от 10013-4+10014-2.Kакто забелязвате,на челните светлинни табла вече се изписва пълната дестинация на мотрисата,вместо както досега само крайната гара.
На 6-ти челен коловоз беше гариран 82206,който отново вместо 32-00-ка,бе композиция от exDB вагони.Изчакахме да дойде 44130-3,който да го закачи и направихме снимка.
1621 беше само с 5 мин."вътрешно",него го хванахме докато влизаше в гарата.Интересното бе не двойната тяга,колкото факта,че и 2-те машини бяха пловдивски.Софийският електровоз за 1620 дойде откъм депото и когато застана пред вагоните на 1-ви челен,установихме,че бе 44084-2.
Докато си говорихме с Наско,той реши да опита дали е здрав пръта отпред на машината,за който се държат работниците при маневра.
Сега малко за фалшивата тревога за бомба.Към 11.40 група полицаи отцепиха вътрешността на гарата и перона окъм 1-ви коловоз.Пътниците за 8610 бяха помолени да се прехвърлят към съседния перон,за да могат да си изчакат влака там.Поради необичайната ситуация,бе обявено,пристигането му на 4-ти коловоз и ние с Наско отидохме там.С 10 минутно закъсние влакът пристигна,теглен от 45155-9,а по уредбите призоваваха хората "да се качват без билети".Докато с Наско се чудехме на комичната ситуация,изчакахме заминаването на 8610 и му направихме снимка при излизане от стрелките.
Гледката като цяло ме натъжи-въпреки,че композицията бе скромните 4 пътн.вагона(единият от които първокласен) населеността бе близка до нулевата.Никога досега не съм виждал толкова малко пътници в 8610 и докато преди мислех,че не е оправдано да се събират хората в такава композиция,сега смятам,че пускането на такъв състав е напълно закономерно и логично явление,съобразено с реалната същност на пътникопотока.(Между другото,някой от вас,който го е виждал,знае ли дали в столицата 8610 пристига по-пълен,при нас в По имаше по-малко и от 50 души в него).Успокоението остана за кондукторката,която трябваше да издава билети от По,поради фалшивата тревога за бомба.С това Trainspotting-a свърши и с Наско отидохме на центъра да хапнем нещо.Докато преминавахме покрай гарата,полицаите бяха отцепили и задната страна откъм автобусната спирка.

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 7:58 pm
от 44142
Интересно коя ли ще стане първа. Мисля че ще е 099 въпреки че 153 я спряха по рано. Дано да не моткат дълго и 134 понеже и тя е спряна но чака ред.
http://bdz123.hit.bg/DSC03990a.JPG
http://bdz123.hit.bg/DSC03991a.JPG

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 8:03 pm
от 44-134
онзи ден си направихме с bdz_bg Една разходка до депото и да ви кажа 134 няма да стане скоро азщото е сложена на 4-та и даже не е приготвена пред цеха така че няма да я бъде в близките 4-5 месеца.
99 чака ред от юни месец така че правете си сметката

Публикувано на: Вто Окт 31, 2006 8:35 pm
от 44142
Тази са я понаправили. Предполагам е ГПР.
http://bdz123.hit.bg/DSC03993a.JPG