Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето как е изглеждала 42011-7. Н. Петракиев я е заснел преди да я нарежат.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:Ето как е изглеждала 42011-7. Н. Петракиев я е заснел преди да я нарежат.
Не лоша машина, но също е била "осакатена" . загледайте кабината, вместо пулт има чукундур Made in Absurdistan :twisted:
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

На нашите им дай да преустройват, преоборудват и пипат наволя...
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А да забелязвате нещо необичайно на тази снимка? :lol:
Нещо , което принципно не трябва да е така.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:На нашите им дай да преустройват, преоборудват и пипат наволя...
Язък, че чехите не са искали да се занимават, иначе що разсипници да са влезли в "Пандиз - палас" за тези осакатени машини, просто не ми се мисли. Какво са им пречили оригиналните пултове не разбирам?! Но май на този, издал заповедта 42 011 да се раздели с ергономичните си и красиви пултове, му пречи главата.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:А да забелязвате нещо необичайно на тази снимка? :lol:
Нещо , което принципно не трябва да е така.
Не е сменен номера, но след това е оправено и сега 42 121 си стои в ГО. :D
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

VESO написа:А да забелязвате нещо необичайно на тази снимка? :lol:
Нещо , което принципно не трябва да е така.
Кое от двете - номера или оригиналния 42-ков плуг :roll: Номера не е с подсерия, а плуга - 021 не е единствената подводница с оригинален плуг.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Еми то всички комунисти не обичат да мислят :!: :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

lok45111 написа:
VESO написа:А да забелязвате нещо необичайно на тази снимка? :lol:
Нещо , което принципно не трябва да е така.
Кое от двете - номера или оригиналния 42-ков плуг :roll: Номера не е с подсерия, а плуга - 021 не е единствената подводница с оригинален плуг.
Точно и двете си уловил.Плугът предполагам са го свалили от някоя оригинална 42-00-ка , а колкото до номера - имаше известно време , когато след като бе "модернизиран" , локомотивът се сдоби с нови кабини , но номерът се запази за няколко месеца.Снимката е правена точно в този период.
А някой сеща ли се за 42-00-ка със зелена ливрея? В другия форум Julien бе споменал за такава , която теглела пътнически влак за Долни Дъбник.


В темата заслужава да споменем 2 машини от серия 421XX-X , с неизвестни номера , заснети от Н. Петракиев отново в Горна:
снимка 1;
снимка 2.

Тези "незнайници" също са безследно изчезнали.Боя се , че техните номера ние никога няма да научим. :cry:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

А като споменахте плугове във Ва на 43 обичат да слагат плугове от оригинални 42. :D :lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Зелена 42-ка? Мисля, че именно 42 100.8 е била нещо от сорта бяло - зелено - червена, но може и да греша. Иначе 43 260 е бил зелен.
64.19
Мнения: 194
Регистриран на: Пет Май 15, 2009 11:18 am
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от Ghost »

Локомотиви 42 148, 42 115, 42 109, 42 140, които са бракувани след свалянето на всички ремонтнопригодни части ще бъдат продадени за скрап. 8)
Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

И таз добра, но какво друго да очакваме. А къде се намира този 42.115 не бях чувал за такъв до сега.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Голяма грешка са направили с 42140-4.Той бе естественото спасение за 141 , който както знаем е опасен за движение (причините бяха изтъкнати във форума).Ако дупничани бяха далновидни , щяха да спрат 141 и с каквото може да се вземе от неговите части да пуснат 140.Едва тогава 141 можеше да заминава за скраб.

Наистина и аз досега не съм чул нищо за тази машина - 115.Къде се намира , понеже досега не съм я виждал дори и на снимка? Или се има предвид друга , а номерът е сгрешен? Останалите - 148 така и не дочака да излезе от депо Варна , а 109 по настоящем се намира в Горна Оряховица.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

И аз мисля, в "БДЖ - ТПС(Локомотиви)" ЕООД наистина да направят проучване и да вземат по - разумното решение, 42 140.4 да се възстанови с частите на 141, а последния да се продаде за скрап.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви серия 42 и 42 100 | Electric locomotives series 42 and 42 100”

Информация