по останалите коловози има много работа, но 1 и 2 ще са готови най-раноbdz46 написа:Ще работят другите.
За един месец може много неща да се направят.


Лоши новини долитат
Фирми се отказват от „Дунав мост 2” и ж.п. линията Пловдив-Свиленград?
Двете компании, които строят „Дунав мост 2” и ремонта на ж.п. линията Пловдив - Свиленград са заплашили, че ще се оттеглят от проектите, съобщи пред депутати от транспортната комисия заместник-транспортният министър Ивайло Московски. Испанската „Еф Си Си” е поискала двойно оскъпяване на проекта. Италианската „Асталди” пък иска да се оттегли заради несигурността във финансирането. И двата проекта се финансират по програма ИСПА на Европейския съюз, чийто срок изтича тази година.
И двата проекта по програма ИСПА се изпълняват с огромно закъснение, като за „Дунав мост” има принципното съгласие на Брюксел срокът да бъде удължен с две години. Ивайло Московски обяви пред депутатите, че изпълнителят „Еф Си Си” е поискал допълнително 90 млн. евро върху сключения за 100 млн. евро договор за строежа на „Дунав мост 2”. Испанската компания е заплашила, че ще напусне обекта, ако не се удовлетвори искането й. Московски добави, че за случая е уведомен испанският посланик в София. Предвидените по договор неустойки, които „Еф Си Си” ще плати на България, са в размер на 10 млн. евро.
Инженерът по проекта френско-английската компания „Инжероп” в момента разглежда исковете на „Еф Си Си”. Проблемът обаче е, че инженерът също е поискал оскъпяване на дейността си от 9 на 15 млн. евро и в момента отказва да върши работата си. Инженерът ни е притиснал до стената и ни извива ръцете, коментира Ивайло Московски, като по думите му основният проблем за проектите по ИСПА е, че изпълнителите са сключили договори на дъмпингови цени. Според разчетите на „Дунав мост 2” трябва да е готов окончателно до 2012 г.
За другия проблемен проект по ИСПА – строежът на ж.п. линията от Пловдив до Свиленград, има риск да загубим 70 млн. евро финансиране. Изпълнителят на първата част от трасето е гръцката „Терна”, която е готова с 92% от работата си. Проблемът обаче е отсечката от Първомай до Свиленград, която се строи от италианската „Асталди”. На 9 юли те писмено са уведомили Министерството на транспорта, че излизат от проекта. След преговори двете страни са се разбрали италианците да довършат релсите поне до Димитровград на цена от 64 млн. евро. За останалата част до Свиленград ще се обяви търг за нов изпълнител, а парите ще дойдат от Оперативна програма „Транспорт”, съобщи още Московски. Все още не е ясно за сметка на кой пътен или ж.п. проект ще стане това. Първоначалният вариант е бил за участъка да бъдат усвоени 162 млн. евро по програма ИСПА, от които на „Асталди” реално ще бъдат платени само 64 млн., а 98 млн. евро остават неусвоени. От тях около 70 млн. са европарите. В новата ситуация за Димитровград – Свиленград трябва да се отделят 209 млн. евро от Оперативна програма „Транспорт”, като целта е цялото трасе от Пловдив до Свиленград да бъде готово до 2013 г. Депутати от БСП обаче изразиха съмнение, че това може да се случи преди 2017 г.
http://www.dariknews.bg/view_article.ph ... _id=591849

Фирми се отказват от „Дунав мост 2” и ж.п. линията Пловдив-Свиленград?
Двете компании, които строят „Дунав мост 2” и ремонта на ж.п. линията Пловдив - Свиленград са заплашили, че ще се оттеглят от проектите, съобщи пред депутати от транспортната комисия заместник-транспортният министър Ивайло Московски. Испанската „Еф Си Си” е поискала двойно оскъпяване на проекта. Италианската „Асталди” пък иска да се оттегли заради несигурността във финансирането. И двата проекта се финансират по програма ИСПА на Европейския съюз, чийто срок изтича тази година.
И двата проекта по програма ИСПА се изпълняват с огромно закъснение, като за „Дунав мост” има принципното съгласие на Брюксел срокът да бъде удължен с две години. Ивайло Московски обяви пред депутатите, че изпълнителят „Еф Си Си” е поискал допълнително 90 млн. евро върху сключения за 100 млн. евро договор за строежа на „Дунав мост 2”. Испанската компания е заплашила, че ще напусне обекта, ако не се удовлетвори искането й. Московски добави, че за случая е уведомен испанският посланик в София. Предвидените по договор неустойки, които „Еф Си Си” ще плати на България, са в размер на 10 млн. евро.
Инженерът по проекта френско-английската компания „Инжероп” в момента разглежда исковете на „Еф Си Си”. Проблемът обаче е, че инженерът също е поискал оскъпяване на дейността си от 9 на 15 млн. евро и в момента отказва да върши работата си. Инженерът ни е притиснал до стената и ни извива ръцете, коментира Ивайло Московски, като по думите му основният проблем за проектите по ИСПА е, че изпълнителите са сключили договори на дъмпингови цени. Според разчетите на „Дунав мост 2” трябва да е готов окончателно до 2012 г.
За другия проблемен проект по ИСПА – строежът на ж.п. линията от Пловдив до Свиленград, има риск да загубим 70 млн. евро финансиране. Изпълнителят на първата част от трасето е гръцката „Терна”, която е готова с 92% от работата си. Проблемът обаче е отсечката от Първомай до Свиленград, която се строи от италианската „Асталди”. На 9 юли те писмено са уведомили Министерството на транспорта, че излизат от проекта. След преговори двете страни са се разбрали италианците да довършат релсите поне до Димитровград на цена от 64 млн. евро. За останалата част до Свиленград ще се обяви търг за нов изпълнител, а парите ще дойдат от Оперативна програма „Транспорт”, съобщи още Московски. Все още не е ясно за сметка на кой пътен или ж.п. проект ще стане това. Първоначалният вариант е бил за участъка да бъдат усвоени 162 млн. евро по програма ИСПА, от които на „Асталди” реално ще бъдат платени само 64 млн., а 98 млн. евро остават неусвоени. От тях около 70 млн. са европарите. В новата ситуация за Димитровград – Свиленград трябва да се отделят 209 млн. евро от Оперативна програма „Транспорт”, като целта е цялото трасе от Пловдив до Свиленград да бъде готово до 2013 г. Депутати от БСП обаче изразиха съмнение, че това може да се случи преди 2017 г.
http://www.dariknews.bg/view_article.ph ... _id=591849
аз се чудих като отидох на плажа "Баба Вида" да надникна какво става с строежа на "Дунав Мост 2" и видях че положението е същото, а коя е фирмата която оправя мост точно на изхода на село Новоселци посока Видин 

Нали вестниците преди време раздухаха такъв случай - депутат от ГЕРБ взел космическа сума по граждански договор за извършена експертно - консултантска дейност в областта на технически параметри при строителството на моста.И после се разбра , че този човек си нямал понятие от такива неща , бил завършил училищна педагогика и преди да стане народен представител , работил като преподавател по музика в средно училище.Независимо от това , му били платени дори пътните от София до Видин , че дори и престоя в хотел.Какво да говорим повече.

Ето актуално състояние на жп гара Видин от вчера 25 септември,КМ е готова,коловозите на 90%,но имат много работа по пероните и трябва да работят здраво и събота и неделя за да им стигне времето и да няма дъждове което няма да стане и това означава че около коледа може да се пусне движението с новия ГДВ
http://upload-pictures.info/share-48AC_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-317E_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-A544_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-B016_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-7CB0_4C9ED5A6.html

http://upload-pictures.info/share-48AC_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-317E_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-A544_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-B016_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-7CB0_4C9ED5A6.html

Администратор
работа има още много по коловозите, но най вече по митницата, ако си забелязал няма покрив, а като завали какво правим...
като имам път към Видин, ще отида до кабинета на началник гара
Корекция направена от Модератор. Няма да е лошо, да започнете най-сетне, да ползвате бутона "edit", като се присетите да добавите нещо, а поста ви е последен. Не е персонално отнася се за всички.
като имам път към Видин, ще отида до кабинета на началник гара

Корекция направена от Модератор. Няма да е лошо, да започнете най-сетне, да ползвате бутона "edit", като се присетите да добавите нещо, а поста ви е последен. Не е персонално отнася се за всички.


Новата сграда за това е готова до колкото знам трябва да е скоростна сигнализация но за сега няма сфетофори незнам има ли такива на товарна гараlok45111 написа:Интересно е да се провери, дали освен ремонта на коловозите, в заданието е предвидено да се изгради осигурителна инсталация, тъй като допреди този ремонт, гарата се водеше "Без ОИ". И ако да, каква инсталация възнамеряват да приложат.

Администратор


Да има нова сграда на около 500м след гарата малко след като свръшват двата нови перона от 450м дължина казаха ми че върнали някакви пенсионери на работа и търсят работници за там нещо такова ще взема да се кандидатирам за електрониката няма да имам проблем хахаlok45111 написа:Нова сграда? Тоест релейно помещение за ОИ?mach написа:Новата сграда за това е готова до колкото знам трябва да е скоростна сигнализация но за сега няма сфетофори незнам има ли такива на товарна гара

Информация
Модератори