Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

bdz46 написа:Ще работят другите.
За един месец може много неща да се направят.
по останалите коловози има много работа, но 1 и 2 ще са готови най-рано
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

bobara_e_tuk написа:
bdz46 написа:Ще работят другите.
За един месец може много неща да се направят.
по останалите коловози има много работа, но 1 и 2 ще са готови най-рано
4-ри са готови само 5-ия си стои изкривен :evil: а последния тоест бившия 5-и май няма да го подменят
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

Лоши новини долитат :evil:

Фирми се отказват от „Дунав мост 2” и ж.п. линията Пловдив-Свиленград?

Двете компании, които строят „Дунав мост 2” и ремонта на ж.п. линията Пловдив - Свиленград са заплашили, че ще се оттеглят от проектите, съобщи пред депутати от транспортната комисия заместник-транспортният министър Ивайло Московски. Испанската „Еф Си Си” е поискала двойно оскъпяване на проекта. Италианската „Асталди” пък иска да се оттегли заради несигурността във финансирането. И двата проекта се финансират по програма ИСПА на Европейския съюз, чийто срок изтича тази година.

И двата проекта по програма ИСПА се изпълняват с огромно закъснение, като за „Дунав мост” има принципното съгласие на Брюксел срокът да бъде удължен с две години. Ивайло Московски обяви пред депутатите, че изпълнителят „Еф Си Си” е поискал допълнително 90 млн. евро върху сключения за 100 млн. евро договор за строежа на „Дунав мост 2”. Испанската компания е заплашила, че ще напусне обекта, ако не се удовлетвори искането й. Московски добави, че за случая е уведомен испанският посланик в София. Предвидените по договор неустойки, които „Еф Си Си” ще плати на България, са в размер на 10 млн. евро.

Инженерът по проекта френско-английската компания „Инжероп” в момента разглежда исковете на „Еф Си Си”. Проблемът обаче е, че инженерът също е поискал оскъпяване на дейността си от 9 на 15 млн. евро и в момента отказва да върши работата си. Инженерът ни е притиснал до стената и ни извива ръцете, коментира Ивайло Московски, като по думите му основният проблем за проектите по ИСПА е, че изпълнителите са сключили договори на дъмпингови цени. Според разчетите на „Дунав мост 2” трябва да е готов окончателно до 2012 г.

За другия проблемен проект по ИСПА – строежът на ж.п. линията от Пловдив до Свиленград, има риск да загубим 70 млн. евро финансиране. Изпълнителят на първата част от трасето е гръцката „Терна”, която е готова с 92% от работата си. Проблемът обаче е отсечката от Първомай до Свиленград, която се строи от италианската „Асталди”. На 9 юли те писмено са уведомили Министерството на транспорта, че излизат от проекта. След преговори двете страни са се разбрали италианците да довършат релсите поне до Димитровград на цена от 64 млн. евро. За останалата част до Свиленград ще се обяви търг за нов изпълнител, а парите ще дойдат от Оперативна програма „Транспорт”, съобщи още Московски. Все още не е ясно за сметка на кой пътен или ж.п. проект ще стане това. Първоначалният вариант е бил за участъка да бъдат усвоени 162 млн. евро по програма ИСПА, от които на „Асталди” реално ще бъдат платени само 64 млн., а 98 млн. евро остават неусвоени. От тях около 70 млн. са европарите. В новата ситуация за Димитровград – Свиленград трябва да се отделят 209 млн. евро от Оперативна програма „Транспорт”, като целта е цялото трасе от Пловдив до Свиленград да бъде готово до 2013 г. Депутати от БСП обаче изразиха съмнение, че това може да се случи преди 2017 г.


http://www.dariknews.bg/view_article.ph ... _id=591849
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

аз се чудих като отидох на плажа "Баба Вида" да надникна какво става с строежа на "Дунав Мост 2" и видях че положението е същото, а коя е фирмата която оправя мост точно на изхода на село Новоселци посока Видин :?:
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

:evil: Обаче гаранция някои чиновници и политици са си взели "консултанските " комисионни при сключването на договорите , които гарантирам ви са така сключени , че можем само да се "хапем за гъзовете " с и без извинение ! :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Нали вестниците преди време раздухаха такъв случай - депутат от ГЕРБ взел космическа сума по граждански договор за извършена експертно - консултантска дейност в областта на технически параметри при строителството на моста.И после се разбра , че този човек си нямал понятие от такива неща , бил завършил училищна педагогика и преди да стане народен представител , работил като преподавател по музика в средно училище.Независимо от това , му били платени дори пътните от София до Видин , че дори и престоя в хотел.Какво да говорим повече.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

Ето актуално състояние на жп гара Видин от вчера 25 септември,КМ е готова,коловозите на 90%,но имат много работа по пероните и трябва да работят здраво и събота и неделя за да им стигне времето и да няма дъждове което няма да стане и това означава че около коледа може да се пусне движението с новия ГДВ :D

http://upload-pictures.info/share-48AC_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-317E_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-A544_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-B016_4C9ED5A6.html
http://upload-pictures.info/share-7CB0_4C9ED5A6.html
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Интересно е да се провери, дали освен ремонта на коловозите, в заданието е предвидено да се изгради осигурителна инсталация, тъй като допреди този ремонт, гарата се водеше "Без ОИ". И ако да, каква инсталация възнамеряват да приложат.
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

работа има още много по коловозите, но най вече по митницата, ако си забелязал няма покрив, а като завали какво правим...

като имам път към Видин, ще отида до кабинета на началник гара :wink:

Корекция направена от Модератор. Няма да е лошо, да започнете най-сетне, да ползвате бутона "edit", като се присетите да добавите нещо, а поста ви е последен. Не е персонално отнася се за всички.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тия дни яко са се засилили музовирите да карат хопери към Видин. Явно е даден зор да се работи до скъсване, но закъснението да е минимално с пускането. :lol:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

lok45111 написа:Интересно е да се провери, дали освен ремонта на коловозите, в заданието е предвидено да се изгради осигурителна инсталация, тъй като допреди този ремонт, гарата се водеше "Без ОИ". И ако да, каква инсталация възнамеряват да приложат.
Новата сграда за това е готова до колкото знам трябва да е скоростна сигнализация но за сега няма сфетофори незнам има ли такива на товарна гара
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

mach написа:Новата сграда за това е готова до колкото знам трябва да е скоростна сигнализация но за сега няма сфетофори незнам има ли такива на товарна гара
Нова сграда? Тоест релейно помещение за ОИ?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам осигурителната инсталация ще е като тази в Дамяница , Ген. Тодоров , Кулата и Петрич. :wink:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Е нали като се прави голям ремонт или нова гара и се изгражда нова ОИ, то тя е ЕЦ-МКВ.
Мнения: 88
Регистриран на: Нед Юли 11, 2010 1:17 pm
Местоположение: Видин

Мнение от mach »

lok45111 написа:
mach написа:Новата сграда за това е готова до колкото знам трябва да е скоростна сигнализация но за сега няма сфетофори незнам има ли такива на товарна гара
Нова сграда? Тоест релейно помещение за ОИ?
Да има нова сграда на около 500м след гарата малко след като свръшват двата нови перона от 450м дължина казаха ми че върнали някакви пенсионери на работа и търсят работници за там нещо такова ще взема да се кандидатирам за електрониката няма да имам проблем хаха :D
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация