Страница 9 от 17

Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 12:55 pm
от disell
След като си го приберат да вземат да ни дадат и един "ХЕРКУЛЕС" да изпробваме та да видим за какво става дума :!:

Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 8:17 pm
от rexkos
Утре Таурусът е писан на 20221/20222/10212/10213. :shock:

Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 9:37 pm
от lz1tee
Добре де... това е смешно вече. От реклама ли има нужда или к'во че го пускат на такива влакове :cry:

Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 9:42 pm
от bdz46
lz1tee написа:Добре де... това е смешно вече. От реклама ли има нужда или к'во че го пускат на такива влакове :cry:
Изпит.

Публикувано на: Чет Дек 13, 2007 11:20 pm
от 44142
ххх

Публикувано на: Сря Дек 19, 2007 8:28 pm
от Димитър
Днес КПВ10203(Драгоман-София) бе обслужен от Тауруса!! Мн яко вози :D

Публикувано на: Сря Дек 19, 2007 8:42 pm
от rexkos
Димитър написа:Днес КПВ10203(Драгоман-София) бе обслужен от Тауруса!! Мн яко вози :D
И още как! Голям избивач на минути е! Преди три месеца имах честта да усетя как катери Владая с 5624? Машината изобщо не усещаше петте вагона барабар с Шкодата, която беше в "режим почивка", (общата маса на влака без Тауруса се равнява на 7 вагона) при 26‰ наклон. Да не говорим че на Перник беше с 5 минути закъснение, като на Драгичево натрупа 7 отгоре по среща и въпреки това в София беше навреме (даже с 1 минута аванс)! :shock: :o :D
Ускоряваше като за рали, а с 2-3 вагона сигурно е зрелищно. Да не говорим, ако е изолирана. :D

Публикувано на: Сря Дек 19, 2007 8:45 pm
от 44142
ххх

Публикувано на: Сря Дек 19, 2007 10:08 pm
от 44-134
rexkos написа:
Димитър написа:Днес КПВ10203(Драгоман-София) бе обслужен от Тауруса!! Мн яко вози :D
И още как! Голям избивач на минути е! Преди три месеца имах честта да усетя как катери Владая с 5624? Машината изобщо не усещаше петте вагона барабар с Шкодата, която беше в "режим почивка", (общата маса на влака без Тауруса се равнява на 7 вагона) при 26‰ наклон. Да не говорим че на Перник беше с 5 минути закъснение, като на Драгичево натрупа 7 отгоре по среща и въпреки това в София беше навреме (даже с 1 минута аванс)! :shock: :o :D
Ускоряваше като за рали, а с 2-3 вагона сигурно е зрелищно. Да не говорим, ако е изолирана. :D
До колкото знам максималния наклон за нормално междурелсие е 25‰

Публикувано на: Сря Дек 19, 2007 10:17 pm
от bdz46
44-134 написа:До колкото знам максималния наклон за нормално междурелсие е 25‰
Да не бъркаме максималния с реалния. По 4-та линия има и 30­‰.

Публикувано на: Чет Дек 20, 2007 10:04 am
от 42 072.9
Ако допустимия е 25 промила, как тогава всеки ден пътуват влакове по 1ва, 2ра и 4та линия?
Или имаше още един термин, който 44 134 може би пропусна....

Публикувано на: Чет Дек 20, 2007 10:42 am
от bdz46
42 072.9 написа:Или имаше още един термин, който 44 134 може би пропусна....
Меродавния наклон? Точно той е споменат по-горе, действителния на места е още по-голям (Вакарел - Веринско например стига до 33‰).

Публикувано на: Чет Дек 20, 2007 12:11 pm
от 07
Максимално допустим наклон 25 промила не се ли отнасяше само за международните влкаове! Иначе когато са били сторени 1ва и 4та са правени много компромиси с наклони и радиуси на кривите......

Публикувано на: Чет Дек 20, 2007 12:37 pm
от LALich
С мярката "Промил" мисля,че се измерва нещо друго/алкохол в кръвта/ :?:

Публикувано на: Чет Дек 20, 2007 1:21 pm
от Nikss
LALich написа:С мярката "Промил" мисля,че се измерва нещо друго/алкохол в кръвта/ :?:
Освен за имерването на алкохола в кръвта на човек се използва и за измерване на наклона на жп линиите.