


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:10 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 44
Регистриран на: Вто Сеп 25, 2007 5:02 pm
И още как! Голям избивач на минути е! Преди три месеца имах честта да усетя как катери Владая с 5624? Машината изобщо не усещаше петте вагона барабар с Шкодата, която беше в "режим почивка", (общата маса на влака без Тауруса се равнява на 7 вагона) при 26‰ наклон. Да не говорим че на Перник беше с 5 минути закъснение, като на Драгичево натрупа 7 отгоре по среща и въпреки това в София беше навреме (даже с 1 минута аванс)!Димитър написа:Днес КПВ10203(Драгоман-София) бе обслужен от Тауруса!! Мн яко вози



Ускоряваше като за рали, а с 2-3 вагона сигурно е зрелищно. Да не говорим, ако е изолирана.


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ххх
Последно промяна от 44142 на Съб Апр 10, 2010 10:11 pm, променено общо 1 път.
До колкото знам максималния наклон за нормално междурелсие е 25‰rexkos написа:И още как! Голям избивач на минути е! Преди три месеца имах честта да усетя как катери Владая с 5624? Машината изобщо не усещаше петте вагона барабар с Шкодата, която беше в "режим почивка", (общата маса на влака без Тауруса се равнява на 7 вагона) при 26‰ наклон. Да не говорим че на Перник беше с 5 минути закъснение, като на Драгичево натрупа 7 отгоре по среща и въпреки това в София беше навреме (даже с 1 минута аванс)!Димитър написа:Днес КПВ10203(Драгоман-София) бе обслужен от Тауруса!! Мн яко вози![]()
![]()
![]()
Ускоряваше като за рали, а с 2-3 вагона сигурно е зрелищно. Да не говорим, ако е изолирана.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Информация
Модератори