Страница 9 от 48
Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 7:09 pm
от Mario Evstatiev
Иван Иванов винаги на точното място
С радост ще разгледаме снимките, които си направил на бъдещата По лъскачка

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 7:51 pm
от Иван Иванов
Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 8:19 pm
от 44.123
Поздравления за инж.И.Иванов за хубавите снимки.

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 8:42 pm
от Nikss
Поздравления и от мен. Последната снимка най-много ме трогна... 44 133, зад нея 44088 и май най-вдясно е 45179.

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 8:52 pm
от Иван Иванов
Днес след като се прибрах научих, че 44-133 била помагала за отвозване влака на Г-н Дунчев ./БДЖ- пита ЗАЩО сме помагали?/ само, че на покрива ако сте забелязали няма токоснематели.
Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 9:22 pm
от Nikss
И как точно е помогнала?

Може би подавайки пясък, за да няма боксуване... друг начин как може да помогне не виждам.

Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 3:03 pm
от Иван Иванов
Nikss написа:И как точно е помогнала?

Може би подавайки пясък, за да няма боксуване... друг начин как може да помогне не виждам.

Може би но и песочни гърнета и накрайници не се виждат. А и ако е начело на влака, тогава би имал ефект пясъка.
Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 7:12 am
от Mario Evstatiev
Иван Иванов написа:Днес след като се прибрах научих, че 44-133 била помагала за отвозване влака на Г-н Дунчев ./БДЖ- пита ЗАЩО сме помагали?/ само, че на покрива ако сте забелязали няма токоснематели.
Хахахаха, този, което е казал това трябва да е бил адски невеж. Или просто не познаващ понятието "превоз на локомотив в студено състояние в състава на влак".
Интересно е 44 057 кога ще се кара към Русе и дали скоро да чакаме 133?
Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 7:14 am
от Nikss
Пак ще повторя, че нормално един качествен КР се извършва за не по-малко от 4 месеца тъй, че напролет ще чакаме 133. А 057 би трябвало до края на Януари също да бъде транспортирана мисля.

Публикувано на: Чет Дек 17, 2009 6:26 pm
от Иван Иванов
За сега положението е на -273 градуса по Целзий, отпътуването на 44-088 ще е знак, че нещо е задвижено но не и достатъчно условие за започване на работа. Екипа, който беше го няма и ако се събере /някакъв/ дали ще бъде на същото ниво .Не мога да коментирам никакви срокове всичко е много относително.
Публикувано на: Пон Дек 21, 2009 12:43 pm
от 42 072.9

502 в действие.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 7:04 am
от Mario Evstatiev
@Иван Иванов, ако 088 излезе ще е цяло чудо. Банките са блокирали всичко до стотинка на БДЖ и дефакто нямаме как да правим каквито и да било плащания. Що се касае до 057 и 133, дано съдбата е благосклонна към тях и към екипа ви и скоро да се поднови работата по тях. Капиталните ремонти на 44/45 ще удължат значително експлоатационния им ресурс.
@42 072.9, гледам, че 43 502 добре се справя във возенето на вертушки по 5-та. Тази, както и още няколко машини серия 43, собственост на депо Стара Загора се водяат "модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите. Точно тази 502 на пулта имаше допълнително табло за диагностика на местата на прегряване.
Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 7:06 am
от Nikss
Излизане на 088 + подновяване на работата по 133 и други лок в Трансимпекс - след 01.01.2010 г.
502 за товарачки е екстра, ПВ обаче не й се отдават много.

Публикувано на: Вто Дек 22, 2009 11:05 am
от Labros
Публикувано на: Пет Дек 25, 2009 7:26 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:"модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите.
Колегата
амон най-добре знае как се оправят схемите на
43 502 
.
За
43 502, машинистите са категорични, написано е даже на вратата в една от кабините:
