С радост ще разгледаме снимките, които си направил на бъдещата По лъскачка
Администратор
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278382&cat=7179Иван Иванов написа:Иван Иванов написа:Придружителят на 44-133 беше моя милост.
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278383&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278384&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278385&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278386&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278387&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278388&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278389&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278390&cat=7179
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=278391&cat=7179
ЖПЗ София - База Русе 15.12.2009г.
Акредитиран фотограф
Администратор
Хахахаха, този, което е казал това трябва да е бил адски невеж. Или просто не познаващ понятието "превоз на локомотив в студено състояние в състава на влак".Иван Иванов написа:Днес след като се прибрах научих, че 44-133 била помагала за отвозване влака на Г-н Дунчев ./БДЖ- пита ЗАЩО сме помагали?/ само, че на покрива ако сте забелязали няма токоснематели.
Интересно е 44 057 кога ще се кара към Русе и дали скоро да чакаме 133?
64.19
За сега положението е на -273 градуса по Целзий, отпътуването на 44-088 ще е знак, че нещо е задвижено но не и достатъчно условие за започване на работа. Екипа, който беше го няма и ако се събере /някакъв/ дали ще бъде на същото ниво .Не мога да коментирам никакви срокове всичко е много относително.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Администратор
@Иван Иванов, ако 088 излезе ще е цяло чудо. Банките са блокирали всичко до стотинка на БДЖ и дефакто нямаме как да правим каквито и да било плащания. Що се касае до 057 и 133, дано съдбата е благосклонна към тях и към екипа ви и скоро да се поднови работата по тях. Капиталните ремонти на 44/45 ще удължат значително експлоатационния им ресурс.
@42 072.9, гледам, че 43 502 добре се справя във возенето на вертушки по 5-та. Тази, както и още няколко машини серия 43, собственост на депо Стара Загора се водяат "модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите. Точно тази 502 на пулта имаше допълнително табло за диагностика на местата на прегряване.
@42 072.9, гледам, че 43 502 добре се справя във возенето на вертушки по 5-та. Тази, както и още няколко машини серия 43, собственост на депо Стара Загора се водяат "модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите. Точно тази 502 на пулта имаше допълнително табло за диагностика на местата на прегряване.
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Последно промяна от Labros на Нед Окт 17, 2010 11:12 pm, променено общо 1 път.
Администратор
Информация
Модератори

