Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов винаги на точното място :)

С радост ще разгледаме снимките, които си направил на бъдещата По лъскачка :wink:
64.19
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Акредитиран фотограф
Мнения: 695
Регистриран на: Пет Фев 29, 2008 6:35 pm
Местоположение: РУСЕ
Акредитиран фотограф

Мнение от 44.123 »

Поздравления за инж.И.Иванов за хубавите снимки. :)
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Поздравления и от мен. Последната снимка най-много ме трогна... 44 133, зад нея 44088 и май най-вдясно е 45179. 8)
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Днес след като се прибрах научих, че 44-133 била помагала за отвозване влака на Г-н Дунчев ./БДЖ- пита ЗАЩО сме помагали?/ само, че на покрива ако сте забелязали няма токоснематели.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

И как точно е помогнала? :lol: :D Може би подавайки пясък, за да няма боксуване... друг начин как може да помогне не виждам. :roll:
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Nikss написа:И как точно е помогнала? :lol: :D Може би подавайки пясък, за да няма боксуване... друг начин как може да помогне не виждам. :roll:
Може би но и песочни гърнета и накрайници не се виждат. А и ако е начело на влака, тогава би имал ефект пясъка.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Иван Иванов написа:Днес след като се прибрах научих, че 44-133 била помагала за отвозване влака на Г-н Дунчев ./БДЖ- пита ЗАЩО сме помагали?/ само, че на покрива ако сте забелязали няма токоснематели.
Хахахаха, този, което е казал това трябва да е бил адски невеж. Или просто не познаващ понятието "превоз на локомотив в студено състояние в състава на влак".

Интересно е 44 057 кога ще се кара към Русе и дали скоро да чакаме 133?
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пак ще повторя, че нормално един качествен КР се извършва за не по-малко от 4 месеца тъй, че напролет ще чакаме 133. А 057 би трябвало до края на Януари също да бъде транспортирана мисля. :roll:
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

За сега положението е на -273 градуса по Целзий, отпътуването на 44-088 ще е знак, че нещо е задвижено но не и достатъчно условие за започване на работа. Екипа, който беше го няма и ако се събере /някакъв/ дали ще бъде на същото ниво .Не мога да коментирам никакви срокове всичко е много относително.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Изображение
502 в действие.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

@Иван Иванов, ако 088 излезе ще е цяло чудо. Банките са блокирали всичко до стотинка на БДЖ и дефакто нямаме как да правим каквито и да било плащания. Що се касае до 057 и 133, дано съдбата е благосклонна към тях и към екипа ви и скоро да се поднови работата по тях. Капиталните ремонти на 44/45 ще удължат значително експлоатационния им ресурс.

@42 072.9, гледам, че 43 502 добре се справя във возенето на вертушки по 5-та. Тази, както и още няколко машини серия 43, собственост на депо Стара Загора се водяат "модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите. Точно тази 502 на пулта имаше допълнително табло за диагностика на местата на прегряване.
64.19
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Излизане на 088 + подновяване на работата по 133 и други лок в Трансимпекс - след 01.01.2010 г.
502 за товарачки е екстра, ПВ обаче не й се отдават много. :?
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

:lol:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Labros написа:
"модернизирани", т.е. с изменения в ел. схемите.


Колегата амон най-добре знае как се оправят схемите на 43 502 :wink: .
За 43 502, машинистите са категорични, написано е даже на вратата в една от кабините:
Изображение
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация