Страница 9 от 59

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:54 pm
от VESO
Тя 120 затова я пускаха предимно на 9620 / 9623 , а не на 3636 / 2611.

Публикувано на: Съб Ное 28, 2009 5:57 pm
от Nikss
И така е най-правилно според мен. За 3636/2611 088 щом тръгне ще е редовна титулярка. 8) :twisted: За 2612/3637 ще бъде 062/065 докато не тръгне още някоя бърза или с нови бандажи, че са почнали тия 2-те да изтъняват, но иначе се държат стабилно. 8)

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 7:14 pm
от 44.123
30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 7:32 pm
от Mario Evstatiev
44.123 написа:30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.
Е, Варна имат още една читава машина, която чака да бъде платено за ремонта и - 44 088.3 8)

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 8:35 pm
от Nikss
lok45111 написа:
44.123 написа:30.11.2009г. Невероятно, но факт днес 9620/9623 беше с една от двете читави ер-ки на Варна и тя е 44.062.
Е, Варна имат още една читава машина, която чака да бъде платено за ремонта и - 44 088.3 8)
За момента понеже не се движи не я броим, та в момента най-читавите Р-ки са 062 и 065. 8) А като тръгне 088 ще чуем мнения от машинисти. 8)

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 8:36 pm
от Mario Evstatiev
Такива локални запалвания стават често не само у нас. Обикновено щетите са минимални, тъй, че за паника място няма. Друг е въпроса, че задействането на праховата ПГИ ще нанесе по - значими щети от самия пожар...

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:04 pm
от 44142
Към borislaviv едно въпросче. 45189 има остатъци от АЛС. Имаш ли представа лок някога да е бил съоражн с АЛС?

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:07 pm
от Nikss
Може и да е бил... чел съм, че след като е бил доставен е работил към депо Бс още чисто нов. :roll:

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:10 pm
от borislaviv
Ами тя е останала от проекта за АЛС и по нашия край, но работата се е разсъхнала отдавна.Между другото, тя вчера остави влак заради стопени контакти на АТП и сега се ремонтира.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:12 pm
от 44142
Много ли е опасно да има луфт в някоя челюст на контакт от контакторния блок на АТП-то.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:17 pm
от borislaviv
Имаш предвид настрани към другите контакти? Ако е това не е опасно-просто контактите не се срещат челно и се износват несиметрично.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:17 pm
от 44142
Точно към другите контакти.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:18 pm
от 44142
Долните 2 резистора втората ролка ли шунтираха на дисковия избирач.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:22 pm
от 44142
Нещо тези контакти пак правят мизерий. Онзи ден 44115 е оставила 10121 точно поради същата причина.

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 11:22 pm
от borislaviv
Нямам идея. Аз съм по проверката на АТП след ремонт. Правим му осцилограма за времето на включване и изключване на отделните контакти, както и на колко градуса става това.