Страница 9 от 147

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 11:59 am
от Nikss
Това е добре, че ги правят. 554 щом я няма на редицата и тя би трябвало да е вкарана да се прави. 523 да я изтърбушат и да стегнат и 543. А 146, 147 и 170 вероятно ще се правят след като излязат 181, 182 и евентуално 172 или 174. 45 193 да я пратят в Русе. Малко в повечко ще им дойде като идат 057 и 133 за КР и се вясне и 193, пък и още една камара машини за СР от други депа както са спряни и стой та гледай чудеса. :D

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:47 pm
от 46 242
Коя софиянка ще излезне от ремонт до празниците: 44 076, 078,081, 4(4) 151 или ни една от тях ?

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:49 pm
от 44142
144 скоро излиза и до празницице вероятно 076 но не е сигурно.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 6:51 pm
от 44142
081 излиза с протокол да поработи още 5-6 месеца и тогава ще спре за ГПР.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 7:24 pm
от 46 242
Поне 081 да излезе с нови бандажи. 144 я видях последно преди 5-6 месеца и беше жестоко изтъняла.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 7:25 pm
от 44142
Вече е дебела.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 7:27 pm
от 46 242
Ехх, язък,ако ги нямаше скапаните ваг на 2602. Но то вече не се и знае кой какво ще кара след 14.12.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 7:31 pm
от rexkos
2613/2602 и "Кардам"-ът пак ли ще се карат от горнооряховци ?

отг

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 7:32 pm
от фена
Трябва да се работи и да има влакове а като няма машини лошо няма и работа. В Русе като съдя по 45-199 са професионалисти и само да има превеждане на пари за всичките машини ще работят на две смени и пак ще смогнат.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:30 pm
от Nikss
rexkos написа:2613/2602 и "Кардам"-ът пак ли ще се карат от горнооряховци ?
Опазил Господ. :D

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:47 pm
от VESO
Машината от Кардама 2637 отива изолирана до Варна и връща Златните в София.Машината на 2613 като го докара в морската столица връща другия "Кардам" 2636.По график са на депо София , но да видим от декември какво ще ги правят.Аз лично съм против да има размествания , защото колкото пъти съм засичал 2602 със СФ машина , толкова ускореният цепи секундата в София (за кардамските мога да кажа същото).За определен период , когато 2602 бяха с ГО машина , пристигаха в София с над 10 минутни закъснения.Нямам спомени само , когато Кардамът 2637 се караше с мездренска машина , но са ми казвали , че закъснявал на Синдел и се налагало 8637 да го чака.

Публикувано на: Нед Ное 29, 2009 8:52 pm
от Nikss
Когато ГО го караше зависеше от много неща - V max на лок, машинисти като цяло, закъснял ли е още от Ва когато на ГО го е поела новата бригада и т.н., но съм го засичал да е бил навреме на Чб. Сега не зависи от машинстите, защото и с 45-ца при по-голямо ръчкане го отвозват навреме софиянци - т.е. зависи и къде са се учили дадените машинисти как да карат и т.н. защото съм виждал и много бесни машинисти, но и много плахи по отношение на ускорения, спазване на обходи и каране като цяло.
А когато мездренци караха 2-та кардама, 2602 и 2613 не съм забелязал да са закъснявали. :roll: Април 2007 г. направих едно следене в продължение на 7 дни и не констатирах закъснения и/или нарушения. :lol:

отг

Публикувано на: Пон Ное 30, 2009 4:19 pm
от фена
Е тогава можеби е имало опреснителан курс на тема " Как се карат БВ навреме и безаварйно " :lol: :lol: :lol: Истината е, че в депо Мездра е пълно с елитни машинисти, с професионализъм и потенциал за каране да са живи и здрави всичките. :) :) :) Някои правил ли е скорошни снимки на депото да се види положението как е с локомотивите :?: :?: :?:

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 9:16 pm
от Nikss
Днес лок 44 081.8 е бил на проба. 8) :lol:

отг

Публикувано на: Вто Дек 01, 2009 10:40 pm
от фена
А докаде са с 45-179 има ли напредък :?: