Страница 9 от 29
Публикувано на: Чет Сеп 28, 2006 12:01 pm
от ventc
Явно много са бързали да я пуснат в движение.Направо са си оставили ръцете.Има ли в депото тенекиджии?Резил.
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 8:37 am
от Mario Evstatiev

На 28.09. БВ 2637 замина от гара София с
44 096.6 и в гара Синдел беше с 5 мин. закъснение, натрупани от намаленията по жп. линията;
На 29.09. БВ 2626 с лок. 45 189, машинист Иванов, 9 ваг. 450 тона, дерайлира в гара Владо Тричков поради повреда в талигата на пощенския вагон. В следствие на това са излезли 6 вагона от релсите, повредени са 400 м железен път и 300 м контактна мрежа. Движението възстановено късно следобяд, в момента в гара Владо Тричко се преминава само по първи гаров коловоз в двете посоки;

БВ 2636 на 30.09. пристигна в гара София с 50 мин. закъснение и локомотив
45 179.9;
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 9:56 am
от Гост
lok45111 написа:
На 29.09. БВ 2626 с лок. 45 189, машинист Иванов, 9 ваг. 450 тона, дерайлира в гара Владо Тричков поради повреда в талигата на пощенския вагон. В следствие на това са излезли 6 вагона от релсите, повредени са 400 м железен път и 300 м контактна мрежа. Движението възстановено късно следобяд, в момента в гара Владо Тричко се преминава само по първи гаров коловоз в двете посоки;
Браво,най после някой да го отрази.Аз мислех да кажа за това но не разбрах много,много какво е станало,и за това изчаках някой да каже за тази катастрофа,доведена от щайга на"Пощенски вагон"
Просто нямам думи.
Скоро след катастрофата която стана при нас(Казичане),четох в пресата,че"
предстоят много големи катастрофи в БДЖ.Това което стана на така наречената Царска гара в Казичане е нищо,Ще има и много загинали,в следствие на тези катастрофи",До колкото си спомням това го беше казал някъв си министър на ЖПто,ли там къквто и да е

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 9:59 am
от Mario Evstatiev
Както казва един машинист - електровозаджия с малко величествен прякор: "До като не стане камарата, никой нама да обърне внимание, а като стане ще се кръстят и ще гледат да изкарат пак машиниста виновен!"
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 4:23 pm
от rexkos
Днес:
44 085 се разписа на МБВ 490

Мездренската
43 555 пък беше на 10208. Влакът беше подпрян 6 минути на Костинброд, поради разминаване с ТВ начело с
06 118. На Алдомировци надмина МДТВ начело с пловдивската
45 185. 10208 беше с 2 вагона-един първокласен 40 серия и един син за велосипеди 80 серия. Пристигна в Драгоман с 4 минути закъснение. Машината (43 555) не беше никак лоша, даже много добра.

490 замина от Драгоман в 14:40 т.е с 45 минути закъснение. Не знам как стана това, понеже на Костинброд беше навреме.
06 128 на Драгоман се готвеше да поеме МДТВ. На съседния коловоз пък се намираше
55 013.

Обратния за София ПВ10209 замина от гара Драгоман със 7 минути закъснение, понеже и не знам защо машината беше закачена в 14:47, т.е. две минути след заминаването на влака по разписание. Въпреки това до Костинброд закъснението леко се стопи и стана 3 минути.

ПВ10210 беше с
ЕМВ 33 007/008.
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 4:57 pm
от Mario Evstatiev

Днес МБВ 490 мина през Подуяне - среден район в 14:17, малко преди да дойде ПВ 10113.

УБВ 8603 беше днес с
46 229.1, която видни пловдивски натегачи търкаха като луди на 3-ти коловоз на Централна гара - София.

УБВ 3601 беше начело с два локомотива: влаков
45 148 и ползващият трасе до Пиродп
44 084(с виден ГО помощник - машинист

);

ПВ 50205 се обслужи днес от ЕМВ
32 111/112, която на Централна гара беше към 15:00, т.е. 10 мин. преди заминаването на влака;
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:19 pm
от rexkos
490 на Подуяне в 14:17? По това време той беше на Драгоман.
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:20 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:490 на Подуяне в 14:17? По това време той беше на Драгоман.
ХМ

Та със сигурност беше 490, защото се теглеше от пловдивска машина, зад нея имаше турски спален вагон и три български вагона

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:22 pm
от rexkos
Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:40 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.
Вероятно 1662 е закъснял и 490 е заминал без турския, който е останал да бъде прикачен на 292, а сръбският от 8686 си е бил на 490. Между другото това е последният ден, в който ще се движи директният спален вагон Београд - Бургас - Београд, както и влаковете 8687 и 8686. Припомням, че последните се движат факултативно до 30.09. включително и заминават както следва:
БВ 8687 - От гара София заминава в 23:10;
БВ 8686 - От гара Бургас заминава в 22:35;
От днес няма да се движи и директният спален вагон Петрич - Бургас, който се возеше в състава на БВ 5610 и от София в състава на БВ 8627. Няма да се движи и обратният спален вагон Бургас - Петрич, който се возеше в състава на БВ 8626, а от София в състава на БВ 5621.
Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 10:14 pm
от 43.309
1662 мина при мен на 13.05

Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 11:19 am
от 42 072.9
Днес БВ 2636 се обслужи от 44 090. Влакът пристигна с 15минутно закъснение на гара София поради връчване на образци съответно на Реброво и Владо Тричков.
Днес след обяд се очаква нормализирано движение по път 2 в междугарието Курило-Владо Тричков.
Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 2:23 pm
от VESO
Днес,2-ри октомври наобяд реших да си ходя до Пзк със 10112 и пристигнах малко по-рано за да видя как е положението на центр.По.Слънцето напичаше доста силно,когато на 1-ви коловоз с 1 минута преди време
пристигна 8610,теглен от 45185-6.Изчаках го да замине,за да огледам заминаващия в 13:00 1620.Каква беше изненадата ми,когато видях,че се теглеше от пловдивски електровоз,
днес се разписа 44063-6.
От 6-ти челен
потегляше 82206,обслужван от 32039-0+32040-8.Минути преди потеглянето на мотрисата,населеността в нея бе почти нулева.
Нашият 10112 бе на 2-ри челен и
се обслужваше от софийската 32099-4+32100-0,от която имам отлични впечатления,които днес успешно се затвърдиха.Силното ускорение при потегляне,липсата на тласъци откъм машинното отделение,чистите седалки и стени правят пътуването с нея повече от приятно.Между другото през зимата това е наи-отоплената електричка на депо Сф,която идва към По,в другите съм студувал и съм се чудил дали не се намирам на северния полюс.Единственият проблем в нея са вратите,които се отварят и затварят доста бавно,но това е срещано явление и при другите 32-00-ки.
На Стамболийски,където бяхме навреме настигнахме
локалния тов.влак По-Сп,теглен от димитровградския 07020-1,a в участъка Стм-сп.Хаджиево разминахме и
закъснелия 10263.
До Пзк нищо интересно,при влизане в гарата засякохме излизащия 8611,
снимка от пристигането.
Слязох от влака и забързах към спирката,за да си хвана автубус за къщи.
Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 6:34 pm
от 44-134
Днеска белият влак дойде с 55 мин. закъснение и се теглеше от 45 150
Публикувано на: Вто Окт 03, 2006 2:26 pm
от 42 072.9
Говори се, че от БДЖ са закупили вагони със чували под тоалетните за да могат да пътуват в международно съобщение.
Ако са закупени вагоните трябва да са във вагонно депо Надежда.