Страница 9 от 29

Публикувано на: Чет Сеп 28, 2006 12:01 pm
от ventc
44142 написа:44085 вече е в движение.
http://bdz123.hit.bg/DSC03792a.JPG
Явно много са бързали да я пуснат в движение.Направо са си оставили ръцете.Има ли в депото тенекиджии?Резил.

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 8:37 am
от Mario Evstatiev
:arrow: На 28.09. БВ 2637 замина от гара София с 44 096.6 и в гара Синдел беше с 5 мин. закъснение, натрупани от намаленията по жп. линията;

:arrow: На 29.09. БВ 2626 с лок. 45 189, машинист Иванов, 9 ваг. 450 тона, дерайлира в гара Владо Тричков поради повреда в талигата на пощенския вагон. В следствие на това са излезли 6 вагона от релсите, повредени са 400 м железен път и 300 м контактна мрежа. Движението възстановено късно следобяд, в момента в гара Владо Тричко се преминава само по първи гаров коловоз в двете посоки;

:arrow: БВ 2636 на 30.09. пристигна в гара София с 50 мин. закъснение и локомотив 45 179.9;

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 9:56 am
от Гост
lok45111 написа::arrow: На 29.09. БВ 2626 с лок. 45 189, машинист Иванов, 9 ваг. 450 тона, дерайлира в гара Владо Тричков поради повреда в талигата на пощенския вагон. В следствие на това са излезли 6 вагона от релсите, повредени са 400 м железен път и 300 м контактна мрежа. Движението възстановено късно следобяд, в момента в гара Владо Тричко се преминава само по първи гаров коловоз в двете посоки;

Браво,най после някой да го отрази.Аз мислех да кажа за това но не разбрах много,много какво е станало,и за това изчаках някой да каже за тази катастрофа,доведена от щайга на"Пощенски вагон" :lol:
Просто нямам думи.

Скоро след катастрофата която стана при нас(Казичане),четох в пресата,че"предстоят много големи катастрофи в БДЖ.Това което стана на така наречената Царска гара в Казичане е нищо,Ще има и много загинали,в следствие на тези катастрофи",До колкото си спомням това го беше казал някъв си министър на ЖПто,ли там къквто и да е :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!: :arrow:

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 9:59 am
от Mario Evstatiev
Както казва един машинист - електровозаджия с малко величествен прякор: "До като не стане камарата, никой нама да обърне внимание, а като стане ще се кръстят и ще гледат да изкарат пак машиниста виновен!"

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 4:23 pm
от rexkos
Днес:
:arrow: 44 085 се разписа на МБВ 490
:arrow: Мездренската 43 555 пък беше на 10208. Влакът беше подпрян 6 минути на Костинброд, поради разминаване с ТВ начело с 06 118. На Алдомировци надмина МДТВ начело с пловдивската 45 185. 10208 беше с 2 вагона-един първокласен 40 серия и един син за велосипеди 80 серия. Пристигна в Драгоман с 4 минути закъснение. Машината (43 555) не беше никак лоша, даже много добра.
:arrow: 490 замина от Драгоман в 14:40 т.е с 45 минути закъснение. Не знам как стана това, понеже на Костинброд беше навреме.
:arrow: 06 128 на Драгоман се готвеше да поеме МДТВ. На съседния коловоз пък се намираше 55 013.
:arrow: Обратния за София ПВ10209 замина от гара Драгоман със 7 минути закъснение, понеже и не знам защо машината беше закачена в 14:47, т.е. две минути след заминаването на влака по разписание. Въпреки това до Костинброд закъснението леко се стопи и стана 3 минути.
:arrow: ПВ10210 беше с ЕМВ 33 007/008.

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 4:57 pm
от Mario Evstatiev
:arrow: Днес МБВ 490 мина през Подуяне - среден район в 14:17, малко преди да дойде ПВ 10113.

:arrow: УБВ 8603 беше днес с 46 229.1, която видни пловдивски натегачи търкаха като луди на 3-ти коловоз на Централна гара - София.

:arrow: УБВ 3601 беше начело с два локомотива: влаков 45 148 и ползващият трасе до Пиродп 44 084(с виден ГО помощник - машинист :lol: );

:arrow: ПВ 50205 се обслужи днес от ЕМВ 32 111/112, която на Централна гара беше към 15:00, т.е. 10 мин. преди заминаването на влака;

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:19 pm
от rexkos
490 на Подуяне в 14:17? По това време той беше на Драгоман.

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:20 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:490 на Подуяне в 14:17? По това време той беше на Драгоман.
ХМ :shock: Та със сигурност беше 490, защото се теглеше от пловдивска машина, зад нея имаше турски спален вагон и три български вагона :roll:

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:22 pm
от rexkos
Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 5:40 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Ааа да, прав си! Сега се сетих, че като видях 490 на Драгоман турския вагон го нямаше. Сръбският от Бургас обаче си го имаше и вероятно днес му беше последният ден.
Вероятно 1662 е закъснял и 490 е заминал без турския, който е останал да бъде прикачен на 292, а сръбският от 8686 си е бил на 490. Между другото това е последният ден, в който ще се движи директният спален вагон Београд - Бургас - Београд, както и влаковете 8687 и 8686. Припомням, че последните се движат факултативно до 30.09. включително и заминават както следва:

:arrow: БВ 8687 - От гара София заминава в 23:10;
:arrow: БВ 8686 - От гара Бургас заминава в 22:35;

От днес няма да се движи и директният спален вагон Петрич - Бургас, който се возеше в състава на БВ 5610 и от София в състава на БВ 8627. Няма да се движи и обратният спален вагон Бургас - Петрич, който се возеше в състава на БВ 8626, а от София в състава на БВ 5621.

Публикувано на: Съб Сеп 30, 2006 10:14 pm
от 43.309
1662 мина при мен на 13.05 :shock:

Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 11:19 am
от 42 072.9
Днес БВ 2636 се обслужи от 44 090. Влакът пристигна с 15минутно закъснение на гара София поради връчване на образци съответно на Реброво и Владо Тричков.
Днес след обяд се очаква нормализирано движение по път 2 в междугарието Курило-Владо Тричков.

Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 2:23 pm
от VESO
Днес,2-ри октомври наобяд реших да си ходя до Пзк със 10112 и пристигнах малко по-рано за да видя как е положението на центр.По.Слънцето напичаше доста силно,когато на 1-ви коловоз с 1 минута преди време пристигна 8610,теглен от 45185-6.Изчаках го да замине,за да огледам заминаващия в 13:00 1620.Каква беше изненадата ми,когато видях,че се теглеше от пловдивски електровоз,днес се разписа 44063-6.
От 6-ти челен потегляше 82206,обслужван от 32039-0+32040-8.Минути преди потеглянето на мотрисата,населеността в нея бе почти нулева.
Нашият 10112 бе на 2-ри челен и се обслужваше от софийската 32099-4+32100-0,от която имам отлични впечатления,които днес успешно се затвърдиха.Силното ускорение при потегляне,липсата на тласъци откъм машинното отделение,чистите седалки и стени правят пътуването с нея повече от приятно.Между другото през зимата това е наи-отоплената електричка на депо Сф,която идва към По,в другите съм студувал и съм се чудил дали не се намирам на северния полюс.Единственият проблем в нея са вратите,които се отварят и затварят доста бавно,но това е срещано явление и при другите 32-00-ки.
На Стамболийски,където бяхме навреме настигнахме локалния тов.влак По-Сп,теглен от димитровградския 07020-1,a в участъка Стм-сп.Хаджиево разминахме и закъснелия 10263.
До Пзк нищо интересно,при влизане в гарата засякохме излизащия 8611,снимка от пристигането.
Слязох от влака и забързах към спирката,за да си хвана автубус за къщи.

Публикувано на: Пон Окт 02, 2006 6:34 pm
от 44-134
Днеска белият влак дойде с 55 мин. закъснение и се теглеше от 45 150

Публикувано на: Вто Окт 03, 2006 2:26 pm
от 42 072.9
Говори се, че от БДЖ са закупили вагони със чували под тоалетните за да могат да пътуват в международно съобщение.
Ако са закупени вагоните трябва да са във вагонно депо Надежда.