Страница 9 от 25

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 10:00 pm
от Mario Evstatiev
SoAlien написа:Двойна линия до Радомир ще се прави най-рано след 5-6 години по ОП Транспорт. По-рано е физически невъзможно. Т.е. до 2020 г двойна линия едва ли ще видим...
До 2020 я камилата, я камиларя...

Проблема с пропускателната способност на 5-та линия е голям и той се вижда след пускането на "трамваите". Трябва или драстично да се натегнат обходите на БВ и МБВ или да се разредят ПВ в участъка.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 10:38 pm
от 43.309
Или просто БВ да се движат с преоритет, а трамваите да чакат.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 10:40 pm
от 42 072.9
И да няма митничарски закъснения на международните влакове.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 10:51 pm
от Mario Evstatiev
42 072.9 написа:И да няма митничарски закъснения на международните влакове.
ЗА целта трябва да се скръцне със зъби на самозабравилите се служители на НСГП и Агенция "Митници", която незнайно защо все още има власт в района на граница на ЕС.

Публикувано на: Вто Сеп 08, 2009 11:28 pm
от rosko0172
lok45111 написа:
42 072.9 написа:И да няма митничарски закъснения на международните влакове.
ЗА целта трябва да се скръцне със зъби на самозабравилите се служители на НСГП и Агенция "Митници", която незнайно защо все още има власт в района на граница на ЕС.
За да нямат власт,тези служители,страната трябва да влезе в шенгенското просранство,а това ще стане най-рано 2012 година.Много ми е интересно,как ще се отрази на трафика,пускането в експлоатация на новия мост над река Дунав?Мисля,че тогава нито 5-та,нито 7-ма жп линий,ще могат да поемат трафика!По този повод,мисля,че държавата сериозно трябва да обърне внимание на проектите по ОПТ,които незнайно защо и по каква причина се бавят.Иначе рискът отново да ни заобиколят товари и пътници е доста сериозен! :!:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 12:45 am
от bdz46
На Кулата митници няма. Има гранична полиция.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 10:20 am
от Naskoni
Частично подобрение ще настъпи, ако се разредят малко пернишките трамваи. Толкова ли не могат да видят кои са населени и кои не?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 11:20 am
от Nikss
43.309 написа:Или просто БВ да се движат с преоритет, а трамваите да чакат.
Това е най-доброто решение което може на този етап да се вземе, а другото, което също може да спомогне е да се проследи населеността във всички трамваи и както се каза нерентабилните да се спрат, основно сутрешните и вечерните са най-много населени, дневните чак за 4 вагонно Дезиро да отчитат населеност не ми се вярва... :roll:

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:31 pm
от VESO
А някои от тях пък направо са с 2 мотриси , като не знам да се събират пътници и за една.На снимката е 50207.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 4:00 pm
от pavel
Малко е извън темата, но да речем, че при така предлагания нов ГДВ група от форума реши да направи пътуване до Мелник, за да разгледа това изключително красиво градче и/или да опита от прочутото мелнишко вино. На практика единственият вариант за придвижване сутринта е с 361, при което, тъй като от ж.п. гара Сандански няма автобус за този влак, е необходимо от гарата (извън града) да се вземе такси - обикновено по всяко време има стоящи поне 2-3, ако няма-можете да помолите барманката от гаровото кафе да ви извика. До центъра на Сандански или до автогарата (която е съвсем близо до центъра), ще ви вземат около 3 лева. От автогарата автобусът за Мелник тръгва в 11.40 и след около 30 минути сте там. На 5621 въобще не разчитайте да ви свърши работа в случая, понеже пристига в Сандански прекалено късно и докато се придвижите с автобуса до центъра, а оттам малко пеша до автогарата, автобусът за Мелник вече при всички положения е заминал, а следващият е чак следобед в 15.30. Дори с такси е практически невъзможно (изпробвано е) да се догони автобуса за Мелник след слизане от 5621. Вариантът от София с автобус също не ви оправя, тъй като първият в направление Сандански, тръгващ в 7.10, заради калпавите разписания на доганската фирма Юнион Ивкони за 10-тина минути изпуска връзката за Мелник.

В Мелник следва да се има предвид, че хотелите и частните квартири са на доста добри цени, но местата са изключително малко и обикновено за през уикендите всичко е резервирано за няколко седмици напред. Тъй че много е вероятно да се окаже просто да няма къде да преспите, дори да искате и да сте си предвидили средства за това.

Автобус за връщане от Мелник има в 17 часа, но точният час следва да се провери. И тук вече е Божа работа. Ако имате достатъчно време до 5610, тръгващ от Дамяница според новия ГДВ в 17.36, слизате на Техномаркет Европа, разположен насред полето до главен път Е-79, пресичате този път, като внимавате да не ви отнесе някоя кола, понеже там най-много карат като ненормални, вървите 10-тина минути по асвалтов път до гарата и хващате влака. Но ако времето до 5610 не стига, просто отивате до Сандански, правите си една вечерна разходка, отивате с автобуса или с такси до гарата и чакате 362. Автобус за София по това време вече няма, последният за деня тръгва от Сандански в 17 часа.
Всичко това прави звездичките в пътеводителя "вози пътници само в "международно" съобщение" невалидни. Защото едва ли има кондуктор, който ще рискува да си изяде боя затова, че заради него сте изпуснали рейса за Мелник или не сте могли вечерта да се приберете в София.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 4:22 pm
от Labros
Специално за 5-та линия трябва коренно различен ГДВ. Айде стига вече ката година да се приписват предходните разписания и влаковете да се местят с +/- 5-10 минути.

Апропо, много ми е интересно как се зове началника на графистите...? И по какъв начин може човек да се свърже с него.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:05 pm
от Naskoni
Не си спомням кога за последно видях автобуса за Мелник на гара Дамяница, чакаше 5621. Това беше идеално за желаещите да посетят Мелник, а и за всички от Ново Делчево, Склаве и другите села по маршрута му. Една моя леля пътуваше така София - Склаве преди време, но сега е редовен клиент на автобуса София - Мелник и обратно.

По въпроса със сегашните изчаквания по гарите, би трябвало ПВ да чакат БВ, така както БВ чакат МБВ. Представяте ли си да беше обратното, 36х да висят по гарите за срещи с 56хх и 66хх?

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:23 pm
от БДЖ
Naskoni написа:Не си спомням кога за последно видях автобуса за Мелник на гара Дамяница, чакаше 5621. Това беше идеално за желаещите да посетят Мелник, а и за всички от Ново Делчево, Склаве и другите села по маршрута му. Една моя леля пътуваше така София - Склаве преди време, но сега е редовен клиент на автобуса София - Мелник и обратно.

По въпроса със сегашните изчаквания по гарите, би трябвало ПВ да чакат БВ, така както БВ чакат МБВ. Представяте ли си да беше обратното, 36х да висят по гарите за срещи с 56хх и 66хх?
11.00 тръгва автобуса от държавната автогара в Бг за Мелник. Нормално е да си правя срещи по път.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:26 pm
от VESO
А автобуса за Мелник дали спира на гара Дамяница? Питам , защото рейсовете по редовната линия Пазарджик - Велинград не спират на бившата гара Цепина и поне няколко пъти съм свидетел как хора махат , но автобусът , въпреки че има свободни места ги подминава.А точно там преди години стояха останките на редовна спирка.

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 5:31 pm
от Naskoni
Лъчо, с Павел имаме предвид автобуса от Сандански за Мелник, който преди спираше на гара Дамяница, но вече не. Второто ти изречение не го разбирам.