Страница 9 от 13

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:49 pm
от 42 072.9
Както вървят нещата няма да трябват локомотиви с голяма норма.

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:53 pm
от dido73
42 072.9 написа:Както вървят нещата няма да трябват локомотиви с голяма норма.
Явно за това и преобразуват бавноходните в бързоходни.

Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:11 pm
от 44142
44085 - ГПР.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:40 pm
от Mario Evstatiev
Днес е констатирана поредната нагла и навяваща саботаж кражба на шини от локомотив 45 151, който е бил надлежно заварен и заключен, а ключовете при отговорно длъжностно лице - началник смяна. След тази кражба поради хроничната липса на силови шини, подемните ремонти 44 076 и 45 151 "умират" за неизвестно време. Тук нещата намирисват на много голяма далавера, въртяна на ниско и средно управленско ниво заедно с лаком частник, който уж "прави шини", а всъщност негови "ударни" бригади прибират нашите, лъсват ги като за нови и после ни ги продават на Европейски цени - от това живее цяла една изкуствено създадена и безперспективна имрепия с чуждоземско име и флаг на мизерното си цехче :evil:

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:17 pm
от Labros
За 15-20 кинта някои деградивни субекти си затварят очите и позволяват да се вършат подобни бабитлъци.
Мене ми стана ясно, че тия с хърватския флаг (няма какво да крием коя е фирмата) още при създаването на дружеството у нас, създадоха предпоставки за подобни далавери. Не падаме от чужда планета, че да не знаем как се снима тоя многосериен филм.
Апелирам към по-вишестоящите, четящи форума- да се изправят на съд виновните за допускането на създаването на това недорумение. Тия дето взеха тлъстите комисионни и подкупи да си отидат на койките в "ПАНДИЗ ПАЛАС". Стига само сме разтягали локуми и да си чешем езиците тука. Да се сигнализира до компетентните органи и да се вземат мерки. И тия от ул. "Иван Вазов" №3 не само да четат, ами и да реагират адекватно на насъбралите се золуми, извършвани от платени агенти на хърватските търгаши.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:22 pm
от Mario Evstatiev
"Уважаемия" демонтажник на шините е направил груба грешка - вместо да "замаже" очите на Полицията, че не знае за какво става дума, той спокойно си е работил, като при демонтажа е надлежно поставил шайбите и завил гайките на болтовете и ги е поставил на трафа след това. А, сега, кажете, че някой от оная "фирма" не работи поръчково... Че на мен ми се струва нещо гнило тук. И се чудя друго - кой знае кодовете за СОТ-а и кой покровителства тая глупост - преди беше АК-47, сега е Законът на ОМ!

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:27 pm
от Labros
Хърватските золумаджии си знаем, че имат покровителството на някои "началници". Ония им плащат, тия си траят. Но а да видим като съсипят всичко от къде аджеба ще смучат рушвети... Имам чувството, че рушветаджийството води тия селски и прости люде до Дирекцията... Бащите и дядовците им партизани, долни търгаши и всичко мерзско, подло и подобно свързано с тая гнусотия- да крадеш и да взимаш подкупи. Хора, които през живота си две тухли нямат поставени една върху друга, свикнали само да рушат и крадат, се разпореждат или най-малкото си затварят очите.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:30 pm
от Mario Evstatiev
Абе няма да трае дълго - в Подуяне подемните ремонти умряха - няма шини. А къде ли са те?! Близко, кколега, близка...

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:33 pm
от Labros
Мъча се да си спомня, но не успявам- кой издаде тая директива за допускането на провалили се хърватски пишман-майстори по ремонта, но вещи такива в кражбите и измамите, да си веят гащите из Подуяне?

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:35 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Мъча се да си спомня, но не успявам- кой издаде тая директива за допускането на провалили се хърватски пишман-майстори по ремонта, но вещи такива в кражбите и измамите, да си веят гащите из Подуяне?
Един министър, който вкара и 2Х25 пластмасови играчки и ги представи за мотриси... Сега тоя очилат ахмак ад дойде, да купи силови шини - три комплекта за локомотив Шкода 68Е, след това да яде бой първо от шлосерите, после от въздухарите, след това и от ел. монтьорите, да качи шините и накрая да яде още бой. Ей това трябва!

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:36 pm
от 43.309
44-87 закакво е изплюта отвънка :roll: ?

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:38 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:44-87 закакво е изплюта отвънка :roll: ?
Няма място за 44 085, която влезе за ГПР - спешна била. А 087 ще седи навън докато не стегнат 085, която за 20 дни трябва ад е на влак.

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:42 pm
от Labros
Това малко момченце ли... Неговата верица :!: Ами щом е ясен виновника да предприемем необходимите мерки по повдигане на обвинения за съботаж, подкупи, безхаберие и разсипия в Софийския съд. Имам някои познати тук-там из съда, но пък в момента нямам излишни пари за адвокатски хонорари.

:arrow: Апелирам към колегата Весо: като юрист да ми даде в кратце една консултация по въпроса :!:

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:44 pm
от Mario Evstatiev
Разсипията тръгна от 2001-ва, когато Очилатко стана министър...

От тогаз БДЖ не видя бял ден, създадоха се кръгове, схеми и фирмички, които да доят родната ни железница, подчинена на Министерството му.

Сега подобна схема се върти и със шините - някой плаща, втори краде, трети префасонира, четвърти продава и накрая само петия от схемата прибира голямото парче от тортата, за другите, дето сигурно и не знаят какво вършат остават само трохите...

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:49 pm
от Labros
Мики Маус стана шефче през 2003. От 2001 до нея година министър на транспорта беше Пламен Петров. Именно тоя последния издаде заповедта за закриването на сума линии.

:arrow: Моля колегите форумци запознати с криминалните деяния по машини, ако могат да направят един списък какво, как и кога от коя машина се е откраднало през годините, откак хърватските наемници вилнеят из депо Подуяне. Целта е да напиша една статия, която ще бъде разпратена из разни медии, за да се даде отглас на ширищите се кражби. :arrow: