Страница 9 от 13
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:49 pm
от 42 072.9
Както вървят нещата няма да трябват локомотиви с голяма норма.
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 9:53 pm
от dido73
42 072.9 написа:Както вървят нещата няма да трябват локомотиви с голяма норма.
Явно за това и преобразуват бавноходните в бързоходни.
Публикувано на: Чет Авг 13, 2009 10:11 pm
от 44142
44085 - ГПР.
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 8:40 pm
от Mario Evstatiev
Днес е констатирана поредната нагла и навяваща саботаж кражба на шини от локомотив 45 151, който е бил надлежно заварен и заключен, а ключовете при отговорно длъжностно лице - началник смяна. След тази кражба поради хроничната липса на силови шини, подемните ремонти 44 076 и 45 151 "умират" за неизвестно време. Тук нещата намирисват на много голяма далавера, въртяна на ниско и средно управленско ниво заедно с лаком частник, който уж "прави шини", а всъщност негови "ударни" бригади прибират нашите, лъсват ги като за нови и после ни ги продават на Европейски цени - от това живее цяла една изкуствено създадена и безперспективна имрепия с чуждоземско име и флаг на мизерното си цехче

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:17 pm
от Labros
За 15-20 кинта някои деградивни субекти си затварят очите и позволяват да се вършат подобни бабитлъци.
Мене ми стана ясно, че тия с хърватския флаг (няма какво да крием коя е фирмата) още при създаването на дружеството у нас, създадоха предпоставки за подобни далавери. Не падаме от чужда планета, че да не знаем как се снима тоя многосериен филм.
Апелирам към по-вишестоящите, четящи форума- да се изправят на съд виновните за допускането на създаването на това недорумение. Тия дето взеха тлъстите комисионни и подкупи да си отидат на койките в "ПАНДИЗ ПАЛАС". Стига само сме разтягали локуми и да си чешем езиците тука. Да се сигнализира до компетентните органи и да се вземат мерки. И тия от ул. "Иван Вазов" №3 не само да четат, ами и да реагират адекватно на насъбралите се золуми, извършвани от платени агенти на хърватските търгаши.
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:22 pm
от Mario Evstatiev
"Уважаемия" демонтажник на шините е направил груба грешка - вместо да "замаже" очите на Полицията, че не знае за какво става дума, той спокойно си е работил, като при демонтажа е надлежно поставил шайбите и завил гайките на болтовете и ги е поставил на трафа след това. А, сега, кажете, че някой от оная "фирма" не работи поръчково... Че на мен ми се струва нещо гнило тук. И се чудя друго - кой знае кодовете за СОТ-а и кой покровителства тая глупост - преди беше АК-47, сега е Законът на ОМ!
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:27 pm
от Labros
Хърватските золумаджии си знаем, че имат покровителството на някои "началници". Ония им плащат, тия си траят. Но а да видим като съсипят всичко от къде аджеба ще смучат рушвети... Имам чувството, че рушветаджийството води тия селски и прости люде до Дирекцията... Бащите и дядовците им партизани, долни търгаши и всичко мерзско, подло и подобно свързано с тая гнусотия- да крадеш и да взимаш подкупи. Хора, които през живота си две тухли нямат поставени една върху друга, свикнали само да рушат и крадат, се разпореждат или най-малкото си затварят очите.
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:30 pm
от Mario Evstatiev
Абе няма да трае дълго - в Подуяне подемните ремонти умряха - няма шини. А къде ли са те?! Близко, кколега, близка...
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:33 pm
от Labros
Мъча се да си спомня, но не успявам- кой издаде тая директива за допускането на провалили се хърватски пишман-майстори по ремонта, но вещи такива в кражбите и измамите, да си веят гащите из Подуяне?
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:35 pm
от Mario Evstatiev
Labros написа:Мъча се да си спомня, но не успявам- кой издаде тая директива за допускането на провалили се хърватски пишман-майстори по ремонта, но вещи такива в кражбите и измамите, да си веят гащите из Подуяне?
Един министър, който вкара и 2Х25 пластмасови играчки и ги представи за мотриси... Сега тоя очилат ахмак ад дойде, да купи силови шини - три комплекта за локомотив Шкода 68Е, след това да яде бой първо от шлосерите, после от въздухарите, след това и от ел. монтьорите, да качи шините и накрая да яде още бой. Ей това трябва!
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:36 pm
от 43.309
44-87 закакво е изплюта отвънка

?
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:38 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:44-87 закакво е изплюта отвънка

?
Няма място за 44 085, която влезе за ГПР - спешна била. А 087 ще седи навън докато не стегнат 085, която за 20 дни трябва ад е на влак.
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:42 pm
от Labros
Това малко момченце ли... Неговата верица

Ами щом е ясен виновника да предприемем необходимите мерки по повдигане на обвинения за съботаж, подкупи, безхаберие и разсипия в Софийския съд. Имам някои познати тук-там из съда, но пък в момента нямам излишни пари за адвокатски хонорари.
Апелирам към колегата Весо: като юрист да ми даде в кратце една консултация по въпроса

Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:44 pm
от Mario Evstatiev
Разсипията тръгна от 2001-ва, когато Очилатко стана министър...
От тогаз БДЖ не видя бял ден, създадоха се кръгове, схеми и фирмички, които да доят родната ни железница, подчинена на Министерството му.
Сега подобна схема се върти и със шините - някой плаща, втори краде, трети префасонира, четвърти продава и накрая само петия от схемата прибира голямото парче от тортата, за другите, дето сигурно и не знаят какво вършат остават само трохите...
Публикувано на: Чет Авг 20, 2009 10:49 pm
от Labros
Мики Маус стана шефче през 2003. От 2001 до нея година министър на транспорта беше Пламен Петров. Именно тоя последния издаде заповедта за закриването на сума линии.
Моля колегите форумци запознати с криминалните деяния по машини, ако могат да направят един списък какво, как и кога от коя машина се е откраднало през годините, откак хърватските наемници вилнеят из депо Подуяне. Целта е да напиша една статия, която ще бъде разпратена из разни медии, за да се даде отглас на ширищите се кражби. 