Страница 9 от 11
Публикувано на: Нед Май 01, 2011 10:32 pm
от bdz46
Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Публикувано на: Нед Май 01, 2011 10:54 pm
от borislaviv
И отделно освен МТЗ на двигателите, има и токова защита на съответния тягов изправител (145-146). По нататък и защита на самия траф. Но гледката е потресаваща. И дали това е станало бързо или двигателят се пекъл на бавен огън.

Публикувано на: Пон Май 02, 2011 12:48 am
от dido73
bdz46 написа:Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Вътре в нея е било земното - раздробен лагер и фрезован от статора ротор.
borislaviv написа:И отделно освен МТЗ на двигателите, има и токова защита на съответния тягов изправител (145-146). По нататък и защита на самия траф. Но гледката е потресаваща. И дали това е станало бързо или двигателят се пекъл на бавен огън.

Пекъл се е на бавен огън. За първи път виждам такова нещо. Колко защити и какви могат да кажат само машинистите. В халето единствено 860B индикираше при свалена вече АБ. Интересното е, че локомотива идва с поръчка за мирис на изолация в ТД.

Публикувано на: Пон Май 23, 2011 7:59 am
от Nikss
Някой може ли да каже каква е мощността на всеки калорифер в кабините на ЕЛ 44/45

Публикувано на: Пон Май 23, 2011 3:29 pm
от borislaviv
Nikss написа:Някой може ли да каже каква е мощността на всеки калорифер в кабините на ЕЛ 44/45

2500w. 2 нагрeвателя по 1250w.Това с чешките нагреватели. С българските от Стражица са 1000 ватови.
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 6:34 pm
от mutagen
2.5Kw.звучи добре,предполагам,че топлят...
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 6:36 pm
от bdz46
Понякога не смогват...
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 7:23 pm
от borislaviv
bdz46 написа:Понякога не смогват...
Когато духа от едно място топло, а от пет студено все едно, че няма отопление.
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 9:54 pm
от minitek
Все едно отзад да имаш камина, а пред тебе един отворен хладилник.
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 10:33 pm
от n0_aLoNe
Какво да кажат хората на парната машина, ами ако е с тендера напред, ако е зима?
Публикувано на: Пон Май 23, 2011 11:32 pm
от dobo
@n0_aLoNe за да не изпадаме в излишно умуване, ще го кажа просто.Всяка професия си има своите рискове и недостатъци, които осъзнателно ги приемаш, когато започваш да я работиш.
Публикувано на: Вто Май 24, 2011 12:55 pm
от Nikss
Благодаря за инфото. Мисля, че е излишно да питам дали и при 43 е същото, с разликата, че там калориферът е само 1 и е над главата на помощника.

Публикувано на: Вто Май 24, 2011 7:04 pm
от Иван Иванов
Отопленията на кабините са ефективни ако са изпълнени както конструктора го е предвидил. В БГ и не само в железницата действа принципа ,, той ли ще ми каже , гой на мене ! ,,. Или с две думи действува субективния фактор наречен ,, пишман майстор,, , както от ремонта така също и от експлоатацията.
Публикувано на: Вто Май 24, 2011 8:39 pm
от amon
Идеален пример за това е възстановяваната след удар, 1-ва кабина на 44 144 - калориферите загряват всичко, що е в апаратния шкаф, но не и кабината..., а някой умник е сложил шкаф 830, точно над печката и след половин час работа може да си притоплиш яденето на него!
Публикувано на: Нед Фев 12, 2012 11:41 pm
от dido73
Напоследък станаха популярни трафчетата 222 за захранване рекдини за СМ. Не съм се занимавал много с монтаж и кабелаж по R-ките, но ми направи впечатление нещо. Има оригинален вид траф с доста масивни размери и заместител с по-компактни размери. Забелязах, че на оригиналния има някакво особено свързване и вероятно има повече от 2 намотки.
Има ли някой по-подробна информация за оригиналните трафове 222 как са свързани? Не принципна схема а някакъв монтаж.