Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.

Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

И отделно освен МТЗ на двигателите, има и токова защита на съответния тягов изправител (145-146). По нататък и защита на самия траф. Но гледката е потресаваща. И дали това е станало бързо или двигателят се пекъл на бавен огън. :roll:
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Вътре в нея е било земното - раздробен лагер и фрезован от статора ротор.
borislaviv написа:И отделно освен МТЗ на двигателите, има и токова защита на съответния тягов изправител (145-146). По нататък и защита на самия траф. Но гледката е потресаваща. И дали това е станало бързо или двигателят се пекъл на бавен огън. :roll:
Пекъл се е на бавен огън. За първи път виждам такова нещо. Колко защити и какви могат да кажат само машинистите. В халето единствено 860B индикираше при свалена вече АБ. Интересното е, че локомотива идва с поръчка за мирис на изолация в ТД. #-o
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Някой може ли да каже каква е мощността на всеки калорифер в кабините на ЕЛ 44/45 :?: :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Nikss написа:Някой може ли да каже каква е мощността на всеки калорифер в кабините на ЕЛ 44/45 :?: :roll:
2500w. 2 нагрeвателя по 1250w.Това с чешките нагреватели. С българските от Стражица са 1000 ватови.
Мнения: 534
Регистриран на: Пон Дек 08, 2008 12:54 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от mutagen »

2.5Kw.звучи добре,предполагам,че топлят...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Понякога не смогват...
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

bdz46 написа:Понякога не смогват...
Когато духа от едно място топло, а от пет студено все едно, че няма отопление.
Мнения: 216
Регистриран на: Сря Мар 31, 2010 10:26 am
Местоположение: Варна

Мнение от minitek »

Все едно отзад да имаш камина, а пред тебе един отворен хладилник.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Какво да кажат хората на парната машина, ами ако е с тендера напред, ако е зима?
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

@n0_aLoNe за да не изпадаме в излишно умуване, ще го кажа просто.Всяка професия си има своите рискове и недостатъци, които осъзнателно ги приемаш, когато започваш да я работиш.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Благодаря за инфото. Мисля, че е излишно да питам дали и при 43 е същото, с разликата, че там калориферът е само 1 и е над главата на помощника. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Окт 26, 2009 11:25 am
Местоположение: Русе

Мнение от Иван Иванов »

Отопленията на кабините са ефективни ако са изпълнени както конструктора го е предвидил. В БГ и не само в железницата действа принципа ,, той ли ще ми каже , гой на мене ! ,,. Или с две думи действува субективния фактор наречен ,, пишман майстор,, , както от ремонта така също и от експлоатацията.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Идеален пример за това е възстановяваната след удар, 1-ва кабина на 44 144 - калориферите загряват всичко, що е в апаратния шкаф, но не и кабината..., а някой умник е сложил шкаф 830, точно над печката и след половин час работа може да си притоплиш яденето на него!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Напоследък станаха популярни трафчетата 222 за захранване рекдини за СМ. Не съм се занимавал много с монтаж и кабелаж по R-ките, но ми направи впечатление нещо. Има оригинален вид траф с доста масивни размери и заместител с по-компактни размери. Забелязах, че на оригиналния има някакво особено свързване и вероятно има повече от 2 намотки.

Има ли някой по-подробна информация за оригиналните трафове 222 как са свързани? Не принципна схема а някакъв монтаж.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация