Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.

Вътре в нея е било земното - раздробен лагер и фрезован от статора ротор.bdz46 написа:Възможнво е заедно с двигателя да е било шунтирано и максималнотоковото реле, а пък щом котвата не е напълно шунтирана, няма да протуча ток на к. с., а просто по-голяма работен ток.
Ама на мен не ми става ясно как ще се шунтира част от котвата, освен при някакво земно вътре в нея (между намотките и магнитопровода) и второ земно на друго място.
Пекъл се е на бавен огън. За първи път виждам такова нещо. Колко защити и какви могат да кажат само машинистите. В халето единствено 860B индикираше при свалена вече АБ. Интересното е, че локомотива идва с поръчка за мирис на изолация в ТД.borislaviv написа:И отделно освен МТЗ на двигателите, има и токова защита на съответния тягов изправител (145-146). По нататък и защита на самия траф. Но гледката е потресаваща. И дали това е станало бързо или двигателят се пекъл на бавен огън.


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Все едно отзад да имаш камина, а пред тебе един отворен хладилник.
Последно промяна от minitek на Вто Май 24, 2011 12:56 pm, променено общо 1 път.

Техник

Идеален пример за това е възстановяваната след удар, 1-ва кабина на 44 144 - калориферите загряват всичко, що е в апаратния шкаф, но не и кабината..., а някой умник е сложил шкаф 830, точно над печката и след половин час работа може да си притоплиш яденето на него!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Напоследък станаха популярни трафчетата 222 за захранване рекдини за СМ. Не съм се занимавал много с монтаж и кабелаж по R-ките, но ми направи впечатление нещо. Има оригинален вид траф с доста масивни размери и заместител с по-компактни размери. Забелязах, че на оригиналния има някакво особено свързване и вероятно има повече от 2 намотки.
Има ли някой по-подробна информация за оригиналните трафове 222 как са свързани? Не принципна схема а някакъв монтаж.
Има ли някой по-подробна информация за оригиналните трафове 222 как са свързани? Не принципна схема а някакъв монтаж.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори