Страница 9 от 28

Публикувано на: Пон Апр 06, 2009 4:31 pm
от 42 072.9
Тази сутрин докара БВ 2626 в София.

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 7:17 am
от rexkos
През месец май предстоят да бъдат закрити гара Каменец и РП Абланица, като последните ще се превърнат в спирки. Ловеч-север ще става РП.

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 10:13 am
от VESO
Ловеч - север е толкова голяма гара , може би към внушителното коловозно развитие ще оставят само една стрелка , по идентичен начин е гара Голямо Село , която има само един коловоз пред приемното сдание , а от страна Бобов дол има стрелка , свръзваща линията с развитието на гарата.

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 10:18 am
от bdz46
Ловеч север и Голямо село нямат нищо общо помежду си, освен че и двете са гари.
Голямо село си е построена така заради особеностите на терена и се експлоатира с пълния си капацитет, за разлика от Лос.

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 10:49 am
от VESO
На Ловеч - север също се извършва маневрена дейност ( за разлика от "централето" Ловеч).Именно там се композират и разкомпозират състави , дори преди няколко години имаше постоянно назначена маневра , извършвана от локомотив серия 55-00.

Точно това и казах - ако искат да оставят само една стрелка на северната гара , то ще се получи като при Голямо Село , страна Бобов Дол - посредством стрелката ще се свръзва основната линия с останалото коловозно разитие.Само където на Голямо Село развитието е малко по - високо от линията.

Публикувано на: Пет Апр 10, 2009 11:48 am
от bdz46
На Голямо село ситуацията е изключително неудобна и е такава, защото няма друг начин, не защото някой е пестил стрелки. И стрелките са две, не една.
Лос и Гс са несравними в каквото и да било отношение.

Публикувано на: Съб Апр 18, 2009 7:10 pm
от VESO
Инфо от днес , 18-ти април:
Международният 490 с 22 минути закъснение на Пзк в станалия напоследък обичаен скромен състав от два вагона (седящата второкласна 50-ка за вътрешно съобщение и спалния с дестинация Истанбул - София).Влакът бе теглен от 43309-4;
1621 начело с 45150-0 , на Пазарджик навреме;
82230 , обслужван от 30029-7+30030-5;
18206 беше с 10029-0+10030-8;
Трите красавици , наредени в последователност на обслужвани влакове - отляво надясно - 18206 , 82230 и 82207;
8614 пристигна навреме , теглен от 44128-7.Минута след установяването на перона , разбрах , че депо ПО са подвадили архивите - 82229 пристигна , обслужван от 32153-9+32154-7 , снимка отдалече при установяването на влака.

Публикувано на: Пон Апр 20, 2009 8:59 pm
от Labros
Чупени и стари са 32-ките, ама без тях не може... :wink:

Публикувано на: Вто Апр 21, 2009 9:27 pm
от VESO
Инфо от днес , 21-ви април:
45153-4 начело на 1623 влиза в Пазарджик:
Изображение
Рядко между София и Пловдив виждам 30-00-ка , днес 10115 беше с такава:
снимка 1:
Изображение
снимка 2.

"Сл.бряг" теглен от 46235-8 с 10 минути закъснение;
"Хебър"-а 1651 бе с 44058-6;
Международният 491 навреме отново в същия си камерен състав от два вагона;
3622 , който незнайно защо по уредбите го съобщават , че идва от Варна , пристигна на 2-ри коловоз:
- при влизане в гарата;
- при установяване на перона.

Публикувано на: Сря Апр 22, 2009 7:24 pm
от Vancho
Интересен първи вагон в състава на Слънчевия. Предполагам 40 серия смесен 1 и 2 класа ... Това ли е ''допълнителния вагон'' за празниците :wink:

Публикувано на: Сря Апр 22, 2009 7:45 pm
от rexkos
Vancho написа:Интересен първи вагон в състава на Слънчевия. Предполагам 40 серия смесен 1 и 2 класа ... Това ли е ''допълнителния вагон'' за празниците :wink:
Няма нищо особено. Това си е съвсем обикновен инвалиден вагон 80 серия.

Публикувано на: Сря Апр 22, 2009 8:42 pm
от VESO
Това е инвалидният вагон серия 80 за превоз на велосипеди , който се води тип "ABbds".Иначе "Сл. бряг" си беше с допълнителен вагон - 5 второкласни 63-ки и една първокласна.

Публикувано на: Чет Апр 23, 2009 12:48 pm
от 46 242
населеността на давата бургаски влака 8602 и 3622 е трагично ниска. кел файда от инвалиден вагон.

Публикувано на: Чет Апр 23, 2009 12:53 pm
от VESO
За 3622 съм съгласен напълно - още на Тулово пристигна почти празен.Като основателна причина хората изтъкваха обикалянето през Пловдив и съществено увеличеното времепътуване.
При връщащият се "Сл.бряг" нещата са доста разнозначни - веднъж в него пътниците могат да се съберат и в един вагон , друг път , особено след ПО влакът е пълен , качват се тълпи народ за столицата.По ирония на съдбата , или случайност , 80% от пътуващите за София , слизат на Подуяне.За центр. гара остават много малко хора.

Публикувано на: Чет Апр 23, 2009 12:57 pm
от 46 242
Имаха намерение 8602 да го сгънат с 15-20 мин но нещо се разсъхнаха нещата. Интересно защо 8601 го карат навреме а 8602 все нещо не успяват.