Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Тази сутрин докара БВ 2626 в София.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

През месец май предстоят да бъдат закрити гара Каменец и РП Абланица, като последните ще се превърнат в спирки. Ловеч-север ще става РП.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ловеч - север е толкова голяма гара , може би към внушителното коловозно развитие ще оставят само една стрелка , по идентичен начин е гара Голямо Село , която има само един коловоз пред приемното сдание , а от страна Бобов дол има стрелка , свръзваща линията с развитието на гарата.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ловеч север и Голямо село нямат нищо общо помежду си, освен че и двете са гари.
Голямо село си е построена така заради особеностите на терена и се експлоатира с пълния си капацитет, за разлика от Лос.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

На Ловеч - север също се извършва маневрена дейност ( за разлика от "централето" Ловеч).Именно там се композират и разкомпозират състави , дори преди няколко години имаше постоянно назначена маневра , извършвана от локомотив серия 55-00.

Точно това и казах - ако искат да оставят само една стрелка на северната гара , то ще се получи като при Голямо Село , страна Бобов Дол - посредством стрелката ще се свръзва основната линия с останалото коловозно разитие.Само където на Голямо Село развитието е малко по - високо от линията.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На Голямо село ситуацията е изключително неудобна и е такава, защото няма друг начин, не защото някой е пестил стрелки. И стрелките са две, не една.
Лос и Гс са несравними в каквото и да било отношение.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 18-ти април:
Международният 490 с 22 минути закъснение на Пзк в станалия напоследък обичаен скромен състав от два вагона (седящата второкласна 50-ка за вътрешно съобщение и спалния с дестинация Истанбул - София).Влакът бе теглен от 43309-4;
1621 начело с 45150-0 , на Пазарджик навреме;
82230 , обслужван от 30029-7+30030-5;
18206 беше с 10029-0+10030-8;
Трите красавици , наредени в последователност на обслужвани влакове - отляво надясно - 18206 , 82230 и 82207;
8614 пристигна навреме , теглен от 44128-7.Минута след установяването на перона , разбрах , че депо ПО са подвадили архивите - 82229 пристигна , обслужван от 32153-9+32154-7 , снимка отдалече при установяването на влака.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнение от Labros »

Чупени и стари са 32-ките, ама без тях не може... :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Инфо от днес , 21-ви април:
45153-4 начело на 1623 влиза в Пазарджик:
Изображение
Рядко между София и Пловдив виждам 30-00-ка , днес 10115 беше с такава:
снимка 1:
Изображение
снимка 2.

"Сл.бряг" теглен от 46235-8 с 10 минути закъснение;
"Хебър"-а 1651 бе с 44058-6;
Международният 491 навреме отново в същия си камерен състав от два вагона;
3622 , който незнайно защо по уредбите го съобщават , че идва от Варна , пристигна на 2-ри коловоз:
- при влизане в гарата;
- при установяване на перона.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Интересен първи вагон в състава на Слънчевия. Предполагам 40 серия смесен 1 и 2 класа ... Това ли е ''допълнителния вагон'' за празниците :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Vancho написа:Интересен първи вагон в състава на Слънчевия. Предполагам 40 серия смесен 1 и 2 класа ... Това ли е ''допълнителния вагон'' за празниците :wink:
Няма нищо особено. Това си е съвсем обикновен инвалиден вагон 80 серия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Това е инвалидният вагон серия 80 за превоз на велосипеди , който се води тип "ABbds".Иначе "Сл. бряг" си беше с допълнителен вагон - 5 второкласни 63-ки и една първокласна.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

населеността на давата бургаски влака 8602 и 3622 е трагично ниска. кел файда от инвалиден вагон.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

За 3622 съм съгласен напълно - още на Тулово пристигна почти празен.Като основателна причина хората изтъкваха обикалянето през Пловдив и съществено увеличеното времепътуване.
При връщащият се "Сл.бряг" нещата са доста разнозначни - веднъж в него пътниците могат да се съберат и в един вагон , друг път , особено след ПО влакът е пълен , качват се тълпи народ за столицата.По ирония на съдбата , или случайност , 80% от пътуващите за София , слизат на Подуяне.За центр. гара остават много малко хора.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Имаха намерение 8602 да го сгънат с 15-20 мин но нещо се разсъхнаха нещата. Интересно защо 8601 го карат навреме а 8602 все нещо не успяват.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация