Не е било толкова, с толкова се е разбила, но преди това е било по малко, в кривите е забавяла, горките хора в нея какво ли им е било....46 242 написа:На Плачковци беше 126 км/час. Бях питал Глъмпера как въобще е възможно жп возило да се задържи на релси в криви под 300м с 125 км/час....!! И той не може да си го обясни..

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Може би това е единственото обяснение. Представи си все едно да нахълташ с 125 в кривата на моста между Луково и тунел3....Направо ще ти прилошее. А на Плачковци е плюс това с настави, къси преходни, малки надвишения...Дали има живи свидетели от момента на финалното дерайлиране? Кантонера и стрелочника? Снимки от архивите?
освен това дори и да беще останала на релси - не се знае какви са били щетите по механиката - ако поради голямото странично натоварване сепараторите на буксовите лагери са станали на стружки колоосите са получили осова хлабина и са "облекчили" вписването.... А самото разбиване които го е видял едва ли ще иска да си го спомня -
Стрелочник не е имало.
Свидетели може да е имало само случайни минувачи.
Вагоните са се разпилели още в междугарието, а машината е изхвърчала чак на втората стрелка (първата стрелка в отклонение е премината успешно).
Бригадата е избягала отзад, но след изпадането, машината се завърта и се забива в земята със задната кабина напред.
Свидетели може да е имало само случайни минувачи.
Вагоните са се разпилели още в междугарието, а машината е изхвърчала чак на втората стрелка (първата стрелка в отклонение е премината успешно).
Бригадата е избягала отзад, но след изпадането, машината се завърта и се забива в земята със задната кабина напред.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm



Администратор
На картинката линиите от 120 до 150 са заличени, за да се нанесе профила на пътя.
Като наложиш парче лента 150 км/ч и съвпада точно.
Лентата е автентична, само е повторена с черно, за да се различава добре.
Вижда се как при спирането (или при съкратената проба) е дал на първо, после е направил пробно при 35 км/ч, но не е напълнил влака докрай, а е върнал на 3-то. Задържал е с реостата, след това идва екстреното задържане. Реостата е отпаднал малко преди това, явно тогава машината е изключила от 409 при спадане на налягането в провода под 3,5 bar.
Като наложиш парче лента 150 км/ч и съвпада точно.
Лентата е автентична, само е повторена с черно, за да се различава добре.
Вижда се как при спирането (или при съкратената проба) е дал на първо, после е направил пробно при 35 км/ч, но не е напълнил влака докрай, а е върнал на 3-то. Задържал е с реостата, след това идва екстреното задържане. Реостата е отпаднал малко преди това, явно тогава машината е изключила от 409 при спадане на налягането в провода под 3,5 bar.

Администратор
Можело е ако не е предприето екстрено спиране с ЕДС да се удържи влака в известни граници до пълното зареждане на главния въздухопровод и всички запасни резервоари. След това да се предприеме СЛУЖЕБНО спиране, комбинирано с ЕДС до установяването на влака и е нямало да се стигне до инцидент. А в случая е направено точно каквото не трябва:
1. Пробното задържане е направено при много по-висока от предписаната скорост
2. КМ е поставен на положение ІІІ преди ГВ да е напълно зареден
3. След активиране на ЕДС е предприето екстрено спиране с КМ при което налягането в ГВ пада под 3,5 bar при което пневморелето 409 задейства и предизвиква изключване на ГВП в тягов/електро-спирачен режим и напрактика локомотива, а и целия влак стават неконтролируеми
1. Пробното задържане е направено при много по-висока от предписаната скорост
2. КМ е поставен на положение ІІІ преди ГВ да е напълно зареден
3. След активиране на ЕДС е предприето екстрено спиране с КМ при което налягането в ГВ пада под 3,5 bar при което пневморелето 409 задейства и предизвиква изключване на ГВП в тягов/електро-спирачен режим и напрактика локомотива, а и целия влак стават неконтролируеми
Информация
Модератори