Страница 80 от 94
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 3:30 pm
от stani_46001
Вчера пътувах, от Шумен до Каспичан с БВ 3661, който беше само с два вагона серия 74-та. Имаше доста места и беше топло, но за утре ако е пак с два вагона ще е по-неприятно.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 4:28 pm
от stani_46001
[quote="Vancho"]Леле, първокласна 63-ка по 9-та
Снощи пътувах с БВ 9623 от Каспичан до Провадия и нямаше в състава му 63-ка. Имаше едно EX-Db и три 47-ци.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 4:33 pm
от svd90
В състава на 8637 беше 63-ката А !
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 4:41 pm
от stani_46001
svd90 написа:В състава на 8637 беше 63-ката А !
Неговия състав не заминава ли сутрин от Варна за Русе?
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 5:10 pm
от rexkos
Точно така, за Русе заминава с 9620.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 6:45 pm
от mutagen
Композицията от 8637 се мести на 1-ви коловоз,заедно с локомотива и в 9.15ч.изчезва за Русе:)
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 7:06 pm
от Vancho
Зависи под ''вчера'' какво има предвид авторът на мнението. Все пак е нощен влак и може нощта не петък срещу събота да е пътувал вагона ... т.е. днес да е дошъл с 9620 или да е бил само до Варна и оттам на Златните да речем

Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 7:36 pm
от svd90
Първокласната 63-ка беше в композицията на 8637 ( Пловдив - Варна ) на 28 срещу 29 Окт. Беше първия вагон зад локомотива ,след това имаше 2 купейни, купеен А и последния пак беше купеен.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 7:51 pm
от stani_46001
svd90 написа:Първокласната 63-ка беше в композицията на 8637 ( Пловдив - Варна ) на 28 срещу 29 Окт. Беше първия вагон зад локомотива ,след това имаше 2 купейни, купеен А и последния пак беше купеен.
А, значи за тази сутрин, за състава към Русе говорим, ясно.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 7:55 pm
от RAILWAYSTATION
Vnimanie: signal za falshiva bomba e imalo za Centralnata Sofiiska gara vchera sutrinta petak 28.10. Garata beshe obgradena s policiq i otcepena s lenti. Mnogo mi e interesno koi i s kakva cel se e obadil. Ako obajdeneto e ot ulichen telefon sas stotinki fono ili chip karta malko trudno shte go hvanat.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 8:02 pm
от bobara_e_tuk
това вече го разбрахме не е нужно на две места да се пише...
П.П оправи си езика на писане
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 8:06 pm
от VESO
stani_46001 написа:svd90 написа:Първокласната 63-ка беше в композицията на 8637 ( Пловдив - Варна ) на 28 срещу 29 Окт. Беше първия вагон зад локомотива ,след това имаше 2 купейни, купеен А и последния пак беше купеен.
А, значи за тази сутрин, за състава към Русе говорим, ясно.
Забежете внимателно какво е написал
svd90 - след 63-ката е имало два купейни , първокласен и още един купеен.Съставът на 8637 е с 4 вагона , така че тази 63-ка е пътувала от ревизия или ремонт , независимо дали е била запечатана , или е превозвала хора - ползвала е трасе до Варна.Оттам е отишла на някой друг влак (предположително 2610) , а останалите 4 вагона са заминали както обикновено за Русе.Следователно няма как да я видите по 9-та линия.
Към mutagen - 9620 не заминава ли от 5-ти коловоз? Преди време беше от 2-ри (не от първи , защото първи се води издадения малко встрани така да се каже "баш - челен") , но си смениха местата с 8612.Сега бързия за София през Пловдив заминава от 2-ри , а 9620 - от 5-ти.
Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 8:18 pm
от mutagen
VESO написа:stani_46001 написа:svd90 написа:Първокласната 63-ка беше в композицията на 8637 ( Пловдив - Варна ) на 28 срещу 29 Окт. Беше първия вагон зад локомотива ,след това имаше 2 купейни, купеен А и последния пак беше купеен.
А, значи за тази сутрин, за състава към Русе говорим, ясно.
Забежете внимателно какво е написал
svd90 - след 63-ката е имало два купейни , първокласен и още един купеен.Съставът на 8637 е с 4 вагона , така че тази 63-ка е пътувала от ревизия или ремонт , независимо дали е била запечатана , или е превозвала хора - ползвала е трасе до Варна.Оттам е отишла на някой друг влак (предположително 2610) , а останалите 4 вагона са заминали както обикновено за Русе.Следователно няма как да я видите по 9-та линия.
Към mutagen - 9620 не заминава ли от 5-ти коловоз? Преди време беше от 2-ри (не от първи , защото първи се води издадения малко встрани така да се каже "баш - челен") , но си смениха местата с 8612.Сега бързия за София през Пловдив заминава от 2-ри , а 9620 - от 5-ти.
Не Веско,9620 заминава от 1-ви републикански,както го наричаха едно време, 8612 заминава от 2-ри(мисля,че знаеш това),който пък преди заминаваше от 5-ти,а 9620 преди тръгваше от 2-ри...

Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 10:18 pm
от VESO
Да , това го знам - когато през 2008 г. бях във Варна , влакът за София през Пловдив заминаваше от 5-ти , а 9620 - от втори.През април т.г. видях влаковете отново - този път обаче 8612 заминаваше от 2-ри , а 9620 - от 5-ти.Направил съм и тази
снимка.Затова казах , че са си разменили местата - крайно вляво 099 ще тегли 8612 , по средата 121 е на 2612 , а 150 крайно вдясно , докарала 8637 е с 9620.
Публикувано на: Нед Окт 30, 2011 12:04 pm
от 44.123
От вчера 29.10.2011г.
Първият ден на официално отвореният балкан.
9621 с
44.102 Варненски състав 74 В - 40 А - 74 В. Бургаски състав 74 В - 74В.
4611 с
45.192 и състав 74 В - 40 А - 74 В.
4646 с
43.514 и състав 50 В - 47 В. Пловдивски.
40112 с
45.196
2655 с
44.067 и състав 74 В - 74 В - 74 А - 74 В.
4641 c 43.526 и състав 43 В - 43 АВ - 43 В.
42206 с 32.031-32.032
40102 с
45.201
40114 с 43.545
464 с 44.141
3621 с 46.211
40104 с 45.204
30242 с 43.504
30246 с 43.518
80232 с
31.003-31.004
80112 с
31.003-31.004
4640 с 43.526 и състав 47 В - 43АВ - 43 В.
40669 с 45.162
30135 с 43.518
40103 с 43.514 и състав 50 В - 47 В. Пловдивски.
3622 с 44.070
40105 с
44.123
42212 с
32.029-32.030
465 с
44.137
20138 с
32.053-32.054
40217 с
44.109
4612 с
45.192 и състав 40 А - 74 В - 40 А - 74 В.
40115 с
44.062
40131 с
45.205
4647 с
45.204 и състав 47 В - 47 В. Горноорявски.
9622 с
44.102 Варненски състав 74 В - 40 А - 74 В. Бургаски състав 74 В - 74В.