Страница 80 от 147

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 9:22 pm
от dido73
Абе не знам, сега малко са се укротили като че ли. От доста време няма нарязани кабели за RFT. Преди година, две масово се режеха в района на Мездра, Брусарци. Там някъде. Не знам сега хванаха ли ги кво стана, но се укротиха. Но, винаги може да се активизират. 8)

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 9:58 pm
от Nikss
Сплашили са ги, уж следят стриктно и после викат за обяснения като липсва нещо, вероятно затова се кротнаха, преди не се обръщаше толкова внимание, но като стана често явление и започна да се следи. :arrow:

Публикувано на: Пон Яну 03, 2011 11:46 pm
от amon
Nikss написа:Сплашили са ги, уж следят стриктно и после викат за обяснения като липсва нещо, вероятно затова се кротнаха, преди не се обръщаше толкова внимание, но като стана често явление и започна да се следи. :arrow:
Айде да не почнеме да говориме от 45 146 какво липсваше, че трябва цяла тетрадка, па няма и да стигне ...

Публикувано на: Вто Яну 04, 2011 10:53 am
от Nikss
146 не беше виждала сериозен ремонт от години, затова нея можем да я отпишем, тя си вървеше така и като се започна акцията по следене какво липсва и какво не, за нея се знаеше, че си е така, но прясноизлезли от ремонт локомотиви и излезли до 2 години назад започнаха стриктно да ги следят, поне аз такива наблюдения имам, защото почти няма седмица, в която да не викнат някой за обяснение защо еди какво си, защо еди що си, та така.
Спомням си миналата година пролетта като идвах в Пд, тъкмо я бяхте разколачили 146 - зле беше наистина, но ако имаш време, напиши да видим какво толкова й е липсвало, макар, че едва ли ще се учудим, предвид поддръжката в Мездра в последните години. :)

Публикувано на: Сря Яну 05, 2011 3:10 pm
от 42 072.9
Много добра механика на 098. Първи компресор си е както преди ГПР-то. Отделно има проблеми с превключването на АБ при заряд и разряд. Иначе за Чайката е идеална, на всяко междугарие печели по минута или две.

Публикувано на: Сря Яну 05, 2011 9:01 pm
от Nikss
Лоши новини за Дидо Илиев, Светослав Дешев и компания... утре един пич машинист от Мездра ще ви докара в Пд 45 177, но за какво... - НЕ ЗНАМ! :?

Публикувано на: Сря Яну 05, 2011 9:05 pm
от dido73
Nikss написа:Лоши новини за Дидо Илиев, Светослав Дешев и компания... утре един пич машинист от Мездра ще ви докара в Пд 45 177, но за какво... - НЕ ЗНАМ! :?
:D Ех, няма да имам тази чест. Утре и вдруги ден съм почивка. Двете ми дежурства бяха вчера и днес. \:D/ И Дешев май няма да го огрее, мисля че е в моята смяна. Демек утре и вдругиден почива.

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 7:57 am
от amon
Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?

Публикувано на: Чет Яну 06, 2011 10:57 pm
от dido73
amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?
Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177 :lol: Много яко.

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 12:47 am
от amon
dido73 написа:
amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?
Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177 :lol: Много яко.
Бе то от тая 96 май нищо с нищо не остана вече !

А ако фирмата-хранилница даде някой лев за четки за вентилаторите може и 89 да си покаже носа навънка :D

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 8:30 pm
от Nikss
Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 9:30 pm
от amon
Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?
89 е готова!
Не са сменени само четките на спомагателните машини, защото Фирмата не е купила!!! Скоро такава глупост не са правили, но ето, че е факт :?

Публикувано на: Пет Яну 07, 2011 10:41 pm
от dido73
Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?
Кабели за RFT по машините на оградата вече няма. Всички спрени в изолация машини в Сф и Пд са с взети кабели за голямата серия орязани RFT мездреняшки машини, която се възстановяваше преди 2 години. Останаха кабели по действащите машини и спрените за големи ремонти. Все някоя ще стане донор за 45 177. И понеже за голям ремонт са 44 089 и 44 096 то някоя от тях ще е късметлийка. На 44 095 вече беше изкормена за да се възстанови 45 146. Така че в 44 095 вече няма кабели за RFT. Сатав въпрос само за кабела от първа до втора кабина - 25 метра.

Публикувано на: Съб Яну 08, 2011 6:38 pm
от amon
Значи ще да е 96 - Честито на печелившите :D

Публикувано на: Нед Яну 09, 2011 10:13 pm
от dido73
О чудо! О небеса! Боговете се смилиха над депо Пд. Колкото и невероятно да звучи RFT на мездренската 45 177 е в изправност и работи. :wav: \:D/ \:D/ \:D/ :hello1: :hello1: :hello1:
Няма нито едни отрязан кабел от RFT.
Молитвите ни бяха чути :prayer: :prayer: :prayer:
Това е хубав ден за българските железници!