Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Абе не знам, сега малко са се укротили като че ли. От доста време няма нарязани кабели за RFT. Преди година, две масово се режеха в района на Мездра, Брусарци. Там някъде. Не знам сега хванаха ли ги кво стана, но се укротиха. Но, винаги може да се активизират. 8)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Сплашили са ги, уж следят стриктно и после викат за обяснения като липсва нещо, вероятно затова се кротнаха, преди не се обръщаше толкова внимание, но като стана често явление и започна да се следи. :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Nikss написа:Сплашили са ги, уж следят стриктно и после викат за обяснения като липсва нещо, вероятно затова се кротнаха, преди не се обръщаше толкова внимание, но като стана често явление и започна да се следи. :arrow:
Айде да не почнеме да говориме от 45 146 какво липсваше, че трябва цяла тетрадка, па няма и да стигне ...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

146 не беше виждала сериозен ремонт от години, затова нея можем да я отпишем, тя си вървеше така и като се започна акцията по следене какво липсва и какво не, за нея се знаеше, че си е така, но прясноизлезли от ремонт локомотиви и излезли до 2 години назад започнаха стриктно да ги следят, поне аз такива наблюдения имам, защото почти няма седмица, в която да не викнат някой за обяснение защо еди какво си, защо еди що си, та така.
Спомням си миналата година пролетта като идвах в Пд, тъкмо я бяхте разколачили 146 - зле беше наистина, но ако имаш време, напиши да видим какво толкова й е липсвало, макар, че едва ли ще се учудим, предвид поддръжката в Мездра в последните години. :)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Много добра механика на 098. Първи компресор си е както преди ГПР-то. Отделно има проблеми с превключването на АБ при заряд и разряд. Иначе за Чайката е идеална, на всяко междугарие печели по минута или две.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Лоши новини за Дидо Илиев, Светослав Дешев и компания... утре един пич машинист от Мездра ще ви докара в Пд 45 177, но за какво... - НЕ ЗНАМ! :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Лоши новини за Дидо Илиев, Светослав Дешев и компания... утре един пич машинист от Мездра ще ви докара в Пд 45 177, но за какво... - НЕ ЗНАМ! :?
:D Ех, няма да имам тази чест. Утре и вдруги ден съм почивка. Двете ми дежурства бяха вчера и днес. \:D/ И Дешев май няма да го огрее, мисля че е в моята смяна. Демек утре и вдругиден почива.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?
Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177 :lol: Много яко.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

dido73 написа:
amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината :?
Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177 :lol: Много яко.
Бе то от тая 96 май нищо с нищо не остана вече !

А ако фирмата-хранилница даде някой лев за четки за вентилаторите може и 89 да си покаже носа навънка :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?
89 е готова!
Не са сменени само четките на спомагателните машини, защото Фирмата не е купила!!! Скоро такава глупост не са правили, но ето, че е факт :?
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива. :?
Кабели за RFT по машините на оградата вече няма. Всички спрени в изолация машини в Сф и Пд са с взети кабели за голямата серия орязани RFT мездреняшки машини, която се възстановяваше преди 2 години. Останаха кабели по действащите машини и спрените за големи ремонти. Все някоя ще стане донор за 45 177. И понеже за голям ремонт са 44 089 и 44 096 то някоя от тях ще е късметлийка. На 44 095 вече беше изкормена за да се възстанови 45 146. Така че в 44 095 вече няма кабели за RFT. Сатав въпрос само за кабела от първа до втора кабина - 25 метра.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Значи ще да е 96 - Честито на печелившите :D
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

О чудо! О небеса! Боговете се смилиха над депо Пд. Колкото и невероятно да звучи RFT на мездренската 45 177 е в изправност и работи. :wav: \:D/ \:D/ \:D/ :hello1: :hello1: :hello1:
Няма нито едни отрязан кабел от RFT.
Молитвите ни бяха чути :prayer: :prayer: :prayer:
Това е хубав ден за българските железници!
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация