

Абе не знам, сега малко са се укротили като че ли. От доста време няма нарязани кабели за RFT. Преди година, две масово се режеха в района на Мездра, Брусарци. Там някъде. Не знам сега хванаха ли ги кво стана, но се укротиха. Но, винаги може да се активизират. 


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Айде да не почнеме да говориме от 45 146 какво липсваше, че трябва цяла тетрадка, па няма и да стигне ...Nikss написа:Сплашили са ги, уж следят стриктно и после викат за обяснения като липсва нещо, вероятно затова се кротнаха, преди не се обръщаше толкова внимание, но като стана често явление и започна да се следи.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

146 не беше виждала сериозен ремонт от години, затова нея можем да я отпишем, тя си вървеше така и като се започна акцията по следене какво липсва и какво не, за нея се знаеше, че си е така, но прясноизлезли от ремонт локомотиви и излезли до 2 години назад започнаха стриктно да ги следят, поне аз такива наблюдения имам, защото почти няма седмица, в която да не викнат някой за обяснение защо еди какво си, защо еди що си, та така.
Спомням си миналата година пролетта като идвах в Пд, тъкмо я бяхте разколачили 146 - зле беше наистина, но ако имаш време, напиши да видим какво толкова й е липсвало, макар, че едва ли ще се учудим, предвид поддръжката в Мездра в последните години.
Спомням си миналата година пролетта като идвах в Пд, тъкмо я бяхте разколачили 146 - зле беше наистина, но ако имаш време, напиши да видим какво толкова й е липсвало, макар, че едва ли ще се учудим, предвид поддръжката в Мездра в последните години.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am


Nikss написа:Лоши новини за Дидо Илиев, Светослав Дешев и компания... утре един пич машинист от Мездра ще ви докара в Пд 45 177, но за какво... - НЕ ЗНАМ!



«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машината


«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Бе то от тая 96 май нищо с нищо не остана вече !dido73 написа:Аааа, тая ли ще е? Разбрах че някаква R-ка ще се спира в Пд за ПР, но не разбрах кой номер. Е нали не е наша машината. И нали уж мездренята са към Го-ньовците. Щом е мездреняшка вероятно е с орязани кабели за RFT. Което автоматично значи, че или 44 089 или 44 096 ще станат донори за 45 177amon написа:Лошото е, че ще ни огрее та ще светнем чак - за ПР е машинатаМного яко.
А ако фирмата-хранилница даде някой лев за четки за вентилаторите може и 89 да си покаже носа навънка

ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива.
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
89 е готова!Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива.
Не са сменени само четките на спомагателните машини, защото Фирмата не е купила!!! Скоро такава глупост не са правили, но ето, че е факт

ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

Кабели за RFT по машините на оградата вече няма. Всички спрени в изолация машини в Сф и Пд са с взети кабели за голямата серия орязани RFT мездреняшки машини, която се възстановяваше преди 2 години. Останаха кабели по действащите машини и спрените за големи ремонти. Все някоя ще стане донор за 45 177. И понеже за голям ремонт са 44 089 и 44 096 то някоя от тях ще е късметлийка. На 44 095 вече беше изкормена за да се възстанови 45 146. Така че в 44 095 вече няма кабели за RFT. Сатав въпрос само за кабела от първа до втора кабина - 25 метра.Nikss написа:Не върви 89, която е за ГПР да става донор, вместо машините за големи ремонти, въпреки, че така не бива, ама в БДЖ просто ни мой и тва си е!
Мездренята още не са към ГО-ньовците. Тая реформа се чака, но кога ще стане, все още никой не може да каже и докато това не стане факт, Пд и Дца ще ремонтират М Р-ки, та свят ще им се завива.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

О чудо! О небеса! Боговете се смилиха над депо Пд. Колкото и невероятно да звучи RFT на мездренската 45 177 е в изправност и работи.
Няма нито едни отрязан кабел от RFT.
Молитвите ни бяха чути
Това е хубав ден за българските железници!







Няма нито едни отрязан кабел от RFT.
Молитвите ни бяха чути



Това е хубав ден за българските железници!

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Информация
Модератори