Страница 79 от 94

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 12:32 pm
от mutagen
semafor4o написа:А защо е там - за ремонт,за рязане? :roll:
Работи там...;)

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 1:45 pm
от vkakachev
Днес се пътувах с ПВ 10111 София-Пловдив. Хванах го на гара Костенец в 08:15. По същото врама мина транзит Е Чайката беше с бели вагони и посредата една червена лента. Сед белово покрай нас мина международия от Турция мисла защото беше със особени цветове
http://www.bumblehood.com/fms/thumbnail ... ergius.jpg

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 1:53 pm
от bdz46
Чайката не минава през Костенец. Нещо друго си видял.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 2:56 pm
от vkakachev

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 3:10 pm
от bdz46
Това е Белия влак.
Пловдив - Враца - Пловдив.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 4:51 pm
от evrokoma
Тази сутрин Кардамсния вместо с вагон отоплител беше с локомотив 55.068 ползващ се за отоплител и влаков 07.087

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 5:10 pm
от Saruman
80-ката по принцип не може ли да се самотопли, а може ли да топли и другите 2 вагона.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 5:56 pm
от stani_46001
Днес в Каспичан се срещнаха две машини серия 46-та, с поредни номера. Едната беше 46045, дошла с ТВ от Карнобат, а другата 46044 докарала къс ТВ от Горна Оряховица. Клипчета след малко, в съответната тема.
Също да споделя, че БВ 2614 днес беше с локомотив 44088, която не бях виждал скоро в движение.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 6:22 pm
от mutagen
stani_46001 написа:Днес в Каспичан се срещнаха две машини серия 46-та, с поредни номера. Едната беше 46045, дошла с ТВ от Карнобат, а другата 46044 докарала къс ТВ от Горна Оряховица. Клипчета след малко, в съответната тема.
Също да споделя, че БВ 2614 днес беше с локомотив 44088, която не бях виждал скоро в движение.
Последно я видях в депото 088,явно вече ще препуска Варна-София-Варна,особено като върнаха 2614/2613 на Ва.

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 7:57 pm
от stani_46001
Няколко снимки от днешната ми разходка до Каспичан.

Локомотив 44088, начело на БВ 2614 в Провадия:
http://imageshack.us/photo/my-images/225/p10600811.jpg/

Локомотив 46045, готов да потегли за Карнобат:
http://imageshack.us/photo/my-images/841/p10600861.jpg/

Локомотив 46044, маневрира, за да се подготви за път към Горна Оряховица:
http://imageshack.us/photo/my-images/62/p10600911.jpg/

Поглед отстрани на 46044:
http://imageshack.us/photo/my-images/7/p10600931.jpg/

Локомотив 46010 и зад него 07001, в Каспичан на 20.10.2011г.:
http://imageshack.us/photo/my-images/850/p10600661.jpg/

Публикувано на: Чет Окт 27, 2011 8:42 pm
от Тената
semafor4o написа:А защо е там - за ремонт,за рязане? :roll:
Как защо, ще кара влаци!!! :D

Публикувано на: Пет Окт 28, 2011 9:37 pm
от Vancho
Днес:

ПВ 40102 с 45 201 - на Иваново се качиха над 20 човека. Във втори вагон 52 човека към Русе, 5 мин закъснение в крайна гара.

МБВ 461 с 44 137 в състав 50 ка, 43 от Букурещ, 80 румънска, двата спални за 465. Без вагон Букурещ-Димитровград. 7 мин закъснение на Борово и много пълни вагони за София.

КПВ 90205 с 44 093

Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 1:33 am
от gugu_134
Вчера към 19:30 вероятно е станало прекъсване на контактната мрежа до ГО. Аз пътувах с БВ4612 и се наложи смяна на локомотива на гара Ресен с дизелов и поради повреда, и последва извозването ни до ГО. В Русе влака пристигна със закъснение 120 мин.

Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 12:55 pm
от svd90
Вчера 8637 първия вагон беше първокласна 63-ка , играеща роля на Б вагон.

Публикувано на: Съб Окт 29, 2011 1:19 pm
от Vancho
Леле, първокласна 63-ка по 9-та :lol:

Днес :
БВ 4646 с 43 310 и състав 50 ка пловдивска с направление Димитровград-Търново и пловдивска 47-ца
ПВ 40111 с 44 093
ПВ 40112 с 45 196
ПВ 40102 с 45 201 до ГО и 44 093 към Р
БВ 2611 с 44 138, 15 мин закъснение в ГО и в състав както следва : инвалиден с ливрея като 97-ците, 2 B x 63, син бюфет, 3 А х 63
БВ 2610 навреме с 44 198 и следния състав : 2 В х 63, 1 А х 63, червен бюфет, 3 В х 63
ПВ 24102 с 10 029/030
МБВ 464 с 44 141 засечен на Дряново
ПВ 40104 с 45 204 и състав ГО 47-ца и русенска А 40-ка