Страница 77 от 94
Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 8:53 pm
от emoboi95
bobara_e_tuk написа:хах преди няколко години и 7621 се движеше с 63-ки

точно така, а сега изобщо не съм очаквал че ще пуснат 63 на 7630
Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 8:53 pm
от rexkos
С колко вагона е бил 7631?
Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 8:57 pm
от emoboi95
четири вагона

Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 9:23 pm
от VESO
В петък ако е така , тълпите в 7630 няма да се съберат.Правостоящи в 63-ки ще е интересна гледка.Досега не съм бил свидетел.

Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 9:32 pm
от rexkos
VESO написа:В петък ако е така , тълпите в 7630 няма да се съберат.Правостоящи в 63-ки ще е интересна гледка.Досега не съм бил свидетел.

Ти виж какво става всеки петък вечер в Янтрата - правостоящите са близо 100 !

Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 9:43 pm
от emoboi95
някой зане ли защо 7621/7624, 7622/7623 и 7630/7631 са с по-четири вагона

Публикувано на: Пон Окт 24, 2011 11:07 pm
от VESO
emoboi95 написа:някой зане ли защо 7621/7624, 7622/7623 и ... са с по-четири вагона

Тоест с 4 вагона общо или 4 са от видинската група? Би следвало да има директен от / за Лом и така композицията се увеличава с още поне един вагон.
Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 5:20 am
от bobara_e_tuk
7622 го видях на видин с 3 вагона 7625 също го видях с 3 вагона
Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 8:55 am
от svd90
Вчера пътувах с 8614.
Положението е следното 2 х 44 - Септември , 1 х 44 - Дряново , 2х74 + бистро ,първокласен вагон и инвалидния зад локомотива.
Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 10:12 am
от VESO
Към bobara_e_tuk: значи положението и по 7-ма е критично.От 5 вагона за Видин и два за Лом , виждаме вече какво е останало.
Към svd90: композицията на "Сл.бряг" явно е с увеличен състав от 8 вагона , напук на повечето влакове в България.Първокласният какъв е бил - 40-ка или пак 74-ка? Също и никой не съобщи за миналата седмица Уикенда с какви вагони се е движил.
Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 10:26 am
от evrokoma
Преди 2 дни пътувах с "Кардамеца" от Горна Оряховица до Добрич състава на влака беше както следва 1А 40 +1By 43 +1спален 80 +2B 50 за Силистра като на ExDB вагона вратите бяха блокирали и всички пътници слизаха и се качваха през първокласния и спалния вагон.Влака имаше престой на Повеляново от 40мин където закачиха и вагон отоплител.Парата излизаше от всички възможни места между вагоните имаш чувството че пътуваш с парна машина

.Добричката група също е орязана с 1 второкласен вагон

Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 10:49 am
от bobara_e_tuk
VESO написа:Към bobara_e_tuk: значи положението и по 7-ма е критично.От 5 вагона за Видин и два за Лом , виждаме вече какво е останало.
Весо мисля че е редно да са 5 вагона за Видин и още 2 за Лом. Аз като видях какво беше положението в 7622 направо ми прилоша на гара Видин слязоха доста хора очевидно влака е бил фул с тези керливи 43-ки

Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 11:45 am
от emoboi95
Преди години 7622/7623 беше най-дългия влак по 7ма сега е 7620/7625 и почти всички влакове са с общо 4ри вагона
Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 2:57 pm
от Тената
Разписание Пловдив написа:
РЕД ЧАС ВЛАК НАП ЛОК.МАШИНИСТ ПОМ. МАШ ЛОК. РЕД ВЛАК
49 18:24 8641-8640 Я ***-Г.П. Х. ***- П. П. Ч. 45171 1392-47
Але този влак нали го взеха шопите да го карат. Защо пак е във нашето разписание

Публикувано на: Вто Окт 25, 2011 3:13 pm
от todor plamenov
Явно началството е дало поредната предпоследна заповед.