
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Файтърче с цвят червен лети лети окрилен43.309 написа:8612 с 43.5 и минус 1 минута

Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

2610 с 44 076 на Чб +9', на М +5'
2612 с 44 121 първоначално обявен +13', след това с неопределено закъснение, след което благоволи да пристигне на М, а по думите на деж. рък. в М разбрах, че инсталацията на Мит аха да се повреди и вероятно затова 4612 до Рм вървеше по път 2, 20111 как е минал по път 1 не знам, но беше с лок 44 113, а Дунава с 44 123 като чакахме 2612 да благоволи да дойде и в крайна сметка на Чб бяхме +20'
много добри впечатления по отношение на всичко - возия и др. от прясно ревизирания вагон 5052 2974 008-7 с гара на домуване Русе.
Досега не помня да съм попадал на толкова читав вагон, но на прави със 115 км/ч никакви вибрации нямаше. Ей това е вагон. 
2612 с 44 121 първоначално обявен +13', след това с неопределено закъснение, след което благоволи да пристигне на М, а по думите на деж. рък. в М разбрах, че инсталацията на Мит аха да се повреди и вероятно затова 4612 до Рм вървеше по път 2, 20111 как е минал по път 1 не знам, но беше с лок 44 113, а Дунава с 44 123 като чакахме 2612 да благоволи да дойде и в крайна сметка на Чб бяхме +20'



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Техник
Да не би да се виждат траверсите от 1 ва кабина?n0_aLoNe написа:Само дето в първа кабина помошника може да гушне компенсатора, ама това е друга тема.44142 написа:3623 с 44144.
Информация
Модератори