Страница 77 от 147

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 3:42 pm
от 43.309
Не е вярно това.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 5:55 pm
от 44142
Жулиен си измисля. 44098 е до 130. Лошото е, че ГПР-то е претупано доста. Една камара пневматични и електрически проблеми, плюс кръгво огън на 3-ТД.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 6:02 pm
от 42 072.9
Това са нови колооси, незнам да има причина да се ограничава машината.

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 8:46 pm
от 45-170
Днес 44-098 замина чаиката

Публикувано на: Нед Дек 19, 2010 8:47 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Жулиен си измисля.
И аз мисля, че няма основание за ограничаване на машини с нови колооси на 110 км/час. Това е някаква партенка, поредната, която се прокрадва в ущърб на червената техника.
44142 написа:44098 е до 130. Лошото е, че ГПР-то е претупано доста. Една камара пневматични и електрически проблеми, плюс кръгво огън на 3-ТД.
Дай по-подробно инфо за проблемите след ГПР. Най-вече за пневматичните.

Публикувано на: Вто Дек 21, 2010 6:37 pm
от 44142
44098 е леж след ГПР-то. 3 ТД пак дава кръгов огън, SO1 се е скапало, компресорите са по зле от преди да влезе ГПР, вадещ се буфер и тн.

Публикувано на: Вто Дек 21, 2010 10:10 pm
от 45-170
днес влезе рекламация,единия буфер и беше прикючил,почти беше изпаднал

Публикувано на: Вто Дек 21, 2010 10:25 pm
от 42 072.9
Снощи пристигна цяла в БС с Чайката ...

Публикувано на: Сря Дек 22, 2010 2:10 pm
от bdz46
Ама се върна счупена и отиде за дооправяне.
Вместо с нея, Чайката замина с 45 157, но се върна с 44 082, която най-вероятно ще е днес на 3623.
157 скъса вал на МЗК на 3-ти редуктор и остана в Бургас.

Публикувано на: Сря Дек 22, 2010 7:04 pm
от gu6terov
В графика на Бс пише, че утре 45157 ще се върне в Сф като 2-ра на 3622.

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 9:47 am
от Mario Evstatiev
Вчера пътувах с 44 100.6 и ми направи впечатление особен шум в 4-ти колоосен редуктор, слаба механика, пропуск на въздух от черво на 2-ри пантограф, както и неизправния калорифер л.м. във 2-ра кабина. Същия духа студено, така, че най-вероятно са изгорели нагревателите му. Като влезе в депо Пд нека колегите я видят.

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 10:18 pm
от dido73
Днес колегата lok43r докара "красавицата" 44 081.8 за РН в Пд. Машинката има вид на минала през кремиковска пещ, но за сметка на това пък се гордее с многото си проблеми.
След упорита борба между 44 081.8 и ремонтния персонал, машинката победи и достойно се оттегли за нови подвизи из дебрите на НКЖИ.

44 081.8 след РН в ПД на 24.12.2010г. - отплава към вечните селения на НКЖИ

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 11:04 pm
от Nikss
Хаха, вий по-добре обърнете внимание на 45 149, че хората хич не са доволни от нея и твърдят, че е пред тотален разпад. :? Пък ако не се предаде, спираме я, кормите я и пълните 148. :) 8)

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 11:07 pm
от dido73
Nikss написа:Хаха, вий по-добре обърнете внимание на 45 149, че хората хич не са доволни от нея и твърдят, че е пред тотален разпад. :? Пък ако не се предаде, спираме я, кормите я и пълните 148. :) 8)
Внимание всякакво може да обърнем, особено на дами. Ако трябва обаче да направим ремонт и поддръжка, ще ни требват части, ама не рециклирани. Нови! Та, положението никак не е розово. :)

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 11:10 pm
от Nikss
Тя механиката ясно, че си иска нови амортисьори и пружини, а не рециклирани, ама вазовци се ослушват да ги не сгази някоя кремиковска вертушка и си мислят, че с рециклиране ще може 40 години без смяна да се използват. :evil: