Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Не е вярно това.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Жулиен си измисля. 44098 е до 130. Лошото е, че ГПР-то е претупано доста. Една камара пневматични и електрически проблеми, плюс кръгво огън на 3-ТД.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Това са нови колооси, незнам да има причина да се ограничава машината.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

Днес 44-098 замина чаиката
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

44142 написа:Жулиен си измисля.
И аз мисля, че няма основание за ограничаване на машини с нови колооси на 110 км/час. Това е някаква партенка, поредната, която се прокрадва в ущърб на червената техника.
44142 написа:44098 е до 130. Лошото е, че ГПР-то е претупано доста. Една камара пневматични и електрически проблеми, плюс кръгво огън на 3-ТД.
Дай по-подробно инфо за проблемите след ГПР. Най-вече за пневматичните.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44098 е леж след ГПР-то. 3 ТД пак дава кръгов огън, SO1 се е скапало, компресорите са по зле от преди да влезе ГПР, вадещ се буфер и тн.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

днес влезе рекламация,единия буфер и беше прикючил,почти беше изпаднал
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Снощи пристигна цяла в БС с Чайката ...
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Ама се върна счупена и отиде за дооправяне.
Вместо с нея, Чайката замина с 45 157, но се върна с 44 082, която най-вероятно ще е днес на 3623.
157 скъса вал на МЗК на 3-ти редуктор и остана в Бургас.
Мнения: 190
Регистриран на: Пон Апр 21, 2008 7:12 am
Местоположение: Бургас

Мнение от gu6terov »

В графика на Бс пише, че утре 45157 ще се върне в Сф като 2-ра на 3622.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера пътувах с 44 100.6 и ми направи впечатление особен шум в 4-ти колоосен редуктор, слаба механика, пропуск на въздух от черво на 2-ри пантограф, както и неизправния калорифер л.м. във 2-ра кабина. Същия духа студено, така, че най-вероятно са изгорели нагревателите му. Като влезе в депо Пд нека колегите я видят.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Днес колегата lok43r докара "красавицата" 44 081.8 за РН в Пд. Машинката има вид на минала през кремиковска пещ, но за сметка на това пък се гордее с многото си проблеми.
След упорита борба между 44 081.8 и ремонтния персонал, машинката победи и достойно се оттегли за нови подвизи из дебрите на НКЖИ.

44 081.8 след РН в ПД на 24.12.2010г. - отплава към вечните селения на НКЖИ
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Хаха, вий по-добре обърнете внимание на 45 149, че хората хич не са доволни от нея и твърдят, че е пред тотален разпад. :? Пък ако не се предаде, спираме я, кормите я и пълните 148. :) 8)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:Хаха, вий по-добре обърнете внимание на 45 149, че хората хич не са доволни от нея и твърдят, че е пред тотален разпад. :? Пък ако не се предаде, спираме я, кормите я и пълните 148. :) 8)
Внимание всякакво може да обърнем, особено на дами. Ако трябва обаче да направим ремонт и поддръжка, ще ни требват части, ама не рециклирани. Нови! Та, положението никак не е розово. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Тя механиката ясно, че си иска нови амортисьори и пружини, а не рециклирани, ама вазовци се ослушват да ги не сгази някоя кремиковска вертушка и си мислят, че с рециклиране ще може 40 години без смяна да се използват. :evil:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация