
Ти остави тая работа ... То и водата е много, ама при вас с тая канализация от Втората Световна няма какво да се очаква. На 3 юли като идвах също валеше много дъжд, но само при вас стават тия реки по улиците. Жалко за тоя недостатък /и светофаритеmutagen написа:Хаосът явно ще продължи и днес,хубавото е,че спря да вали,поне във Варна,незнам какво е положението на жп.гарата,но чух че е наводнена,все пак е в доста нисък участък...количеството валежи във Варна е над 100л/м2

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Абсолютно съм съгласен,градът е в наклон и при обилни валежи всичко се затлачва в ниските части...ела в моя квартал да видиш,няма никаква вода,отива на центъра и гарата;)Vancho написа:Ти остави тая работа ... То и водата е много, ама при вас с тая канализация от Втората Световна няма какво да се очаква. На 3 юли като идвах също валеше много дъжд, но само при вас стават тия реки по улиците. Жалко за тоя недостатък /и светофаритеmutagen написа:Хаосът явно ще продължи и днес,хубавото е,че спря да вали,поне във Варна,незнам какво е положението на жп.гарата,но чух че е наводнена,все пак е в доста нисък участък...количеството валежи във Варна е над 100л/м2/ Всичко друго като цяло във Варна е прекрасно
965/964 е отклонен през СОФИЯ !!! 

Един вагон, ама пълен! (4627)
То вчера беше голям цирк във Варна .
Нощните влакове пристигнаха около и малко преди обед , поради липса на ЕМВ за 30152 . разкомпозираха 20160 и двата влака станаха с по 1 вагон , в същото време в гара Варна нямало ток и 20160 потегли с 60 мин.+ , 2610 и той +около 90 мин. поради липса на локомотив , 9620 (със сътав 2В и успял да стигне само до Хитрино и от там обратно като 9623 ) направи среща с 20165 в Провадия
, бригадата и локомотива от 2655 отиде да обслужи 8632 до среща поради закъснението на 8631 , по 9-та пък няма нужда да ви споменавам какъв хаос е било , бургаския просто го бяха отменили , 30150 закъса около сп.Бял бряг и помоща му бе изпратена около 10 ч. от Каспичан .
Нощните влакове пристигнаха около и малко преди обед , поради липса на ЕМВ за 30152 . разкомпозираха 20160 и двата влака станаха с по 1 вагон , в същото време в гара Варна нямало ток и 20160 потегли с 60 мин.+ , 2610 и той +около 90 мин. поради липса на локомотив , 9620 (със сътав 2В и успял да стигне само до Хитрино и от там обратно като 9623 ) направи среща с 20165 в Провадия


Акредитиран фотограф
Ще ми се да организираме гражданско неподчинение с една-единствена цел - фалит на БДЖ. С блокиране на шосета, линии, пристанища и всичко останало до победен край. Тази компания е вредна не само за бюджета, но и за нервите на пътуващите, представлява ярък пример на свещена глупост и простота в действие. Днес пътувах 9 часа от Варна до Русе. След Хитрино локомотивът на влак № 90106 (Каспичан - Русе) се повреди, чакахме час и половина друг от Каспичан. Започна суетене и накрая ни казаха да чакаме "Приста". Слязохме, но ни казаха да се качваме отново. Никой нищо не знае, всеки псува, суети се, направо отврат. Накрая на Самуил ни прехвърлиха в крайна сметка в "Приста", защото бързият влак има приоритет над пътническия, който остана да се прибира по-късно. Добре, че не поискаха да си доплатя за бърз влак, бях се наточил за скандал.
Той проблема не е в цялото БДЖ а в онези по канцелариите дето сигурно са виждали влак преди 100 год. и толкоз + некадърната организация на управление от страна на т.нар. влакови диспечери и резултата е готов -нерви , скандали и т.н. с пътниците.
Само за пример : в деня на големия Хаос във Варна (18.10) като изключим непристигналите по разбираеми причини влакове поне тръгващите можеха да са навреме но не би .Ток е нямало в гарата от около 05.50 ч. и никой нищо не знае , след излизане на локомотива за вл.20160 се почна една разправия , Енергото казват 100 % в гарата има ток а то няма.Накараха ни да огледаме локомотива което и и направихме няколко пъти но проблема не беше в нас , но те си знаят: има ток сигурно е . Предложихме на вл.диспечер да закачи една 55 серия до Тополите и готово но той отговори , че не можело - защо и той не можа да обясни и вместо да тръгне само с 5-10 мин. закъснение влака тръгна с 60 мин.
Само за пример : в деня на големия Хаос във Варна (18.10) като изключим непристигналите по разбираеми причини влакове поне тръгващите можеха да са навреме но не би .Ток е нямало в гарата от около 05.50 ч. и никой нищо не знае , след излизане на локомотива за вл.20160 се почна една разправия , Енергото казват 100 % в гарата има ток а то няма.Накараха ни да огледаме локомотива което и и направихме няколко пъти но проблема не беше в нас , но те си знаят: има ток сигурно е . Предложихме на вл.диспечер да закачи една 55 серия до Тополите и готово но той отговори , че не можело - защо и той не можа да обясни и вместо да тръгне само с 5-10 мин. закъснение влака тръгна с 60 мин.

След обяд ще сляза да видя какво е положението в балкана. От днес вече извозват с автобуси Габрово - Царева Ливада, очаквайте инфо късно вечерта.
Информация от днес:
КПВ 10203 с лок. 44 096 и 4 вагона - 2B74, A40, B74
БВЗР 2611 с лок. 44 202 и 7 вагона - Abds80, 2B63, A63, Br55, 2A63
КПВ 50260 с лок. 46 205 и 5 вагона серии 43/45
БВ 2636 с лок. 44 105 и 5 вагона - WLB50, A40, B50 от Кардам; 2B47 от Силистра (47-ците с гара на домуване Г. Оряховица)
БВ 5621 с лок. 44 138 и 4 вагона - B74, A50, 2B74
БВЗР 2640 с лок. 44 065 и 4 вагона - 2B63, A63, B63
БВ 7620 с лок. 44 137 и 5 вагона - 2B45, AB43, B43, B50; на Своге с -3, на Лакатник с +5 заради среща с Янтрата на Бов и временни намаления 25 в междугарието Б-Лк
МБВ 1385 с лок. 44 111 и 6 вагона - А40, AB43, 3WLB на РДЖ, WLB на УЗ. Пътувах с този влак от Лакатник до София и това, което ми направи впечатление е, че населеността в този влак е доста ниска. В първокласната 40-ка освен мен и превозната бригада имаше само петима пътници.
БВЗР 2671 с лок. 44 127 и 3 вагона - всичкитe А63
БВ 5623 с лок. 44 151 и 3 вагона - B74, B43, B74
БВ 4612 с лок. 44 113 и 4 вагона - А40, B74, A40, B74
КПВ 10203 с лок. 44 096 и 4 вагона - 2B74, A40, B74
БВЗР 2611 с лок. 44 202 и 7 вагона - Abds80, 2B63, A63, Br55, 2A63
КПВ 50260 с лок. 46 205 и 5 вагона серии 43/45
БВ 2636 с лок. 44 105 и 5 вагона - WLB50, A40, B50 от Кардам; 2B47 от Силистра (47-ците с гара на домуване Г. Оряховица)
БВ 5621 с лок. 44 138 и 4 вагона - B74, A50, 2B74
БВЗР 2640 с лок. 44 065 и 4 вагона - 2B63, A63, B63
БВ 7620 с лок. 44 137 и 5 вагона - 2B45, AB43, B43, B50; на Своге с -3, на Лакатник с +5 заради среща с Янтрата на Бов и временни намаления 25 в междугарието Б-Лк
МБВ 1385 с лок. 44 111 и 6 вагона - А40, AB43, 3WLB на РДЖ, WLB на УЗ. Пътувах с този влак от Лакатник до София и това, което ми направи впечатление е, че населеността в този влак е доста ниска. В първокласната 40-ка освен мен и превозната бригада имаше само петима пътници.
БВЗР 2671 с лок. 44 127 и 3 вагона - всичкитe А63
БВ 5623 с лок. 44 151 и 3 вагона - B74, B43, B74
БВ 4612 с лок. 44 113 и 4 вагона - А40, B74, A40, B74
Един вагон, ама пълен! (4627)

Много работа са имали и са я свършили по 4-та, страшно много клони и дървета има нападали от тежкия сняг. Още продължават усилено да изтърбушат път по 42-ра до Габрово, сега там работят ДМ, АДМ и влекач ДГКу. Днес голяма мешаница се получи: 40114 мина на време на ЦЛ с 44-00, 40104 с ЕМВ с поочукано покривно оборудване мина след 40114. Малко по къчно мина и 40214 с Мездренското чудо 45 177.3, машинистите и на ЦЛ слязоха и почнаха да я псуват, интересно защо ли, в посока СЗ нищо. От 40103, който трябваше да е с ЕМВ-то от 40104, ни кост ни вест. Решили да подадат вагоните и 44 139 за 40103, дойде накрая на ЦЛ с 50 мин вътрешно. Мислех да стигна до Дъбово но не успях и стигнах само до Борущица. Най много сняг има на Плачковци и на Борущица, има няма 60 сантима. На 40105 вместо да подадът ЕМВ-то те подадоха 45 177.3, оставили са ЕМВ-то за 40217, за да може утре ЕМВ-то пак да си подхване 40101/104/103/106. Първите зимни снимки в галерията ми.
ПС. Габрово - Царева Ливада с автобуси.
ПС. Габрово - Царева Ливада с автобуси.
Информация
Модератори