Страница 73 от 147
Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 9:35 pm
от bobara_e_tuk
44.140 преди много често обслужваше влаковете по 7-ма жп линия
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 1:41 pm
от 44142
Решено е 44072 и 44075 да станат донори на 45152 и 45156. Лок са преместени от обичайното им място до обръщателя в депото. Тези дни ще ги карат към ПД.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 1:52 pm
от n0_aLoNe
Това е добра новина. Докато ги направят...
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 1:53 pm
от 44142
Ще ги направят. 44074 е готова и от снощи пак тегли влакове.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 1:59 pm
от n0_aLoNe
Супер. А 146 още ли е в Дца за боя?
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 2:01 pm
от 44142
45146 е в ДЦА. Утре почват да я шкурят. 45180 пък днес е пръснала камера на ГВП.

Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 2:03 pm
от 44142
44085 ще се прибира в състава на ТВ към СФ. Явно са я изтърсили стабилно в БС. Отделно 44087 кисне в ПО и не я правят. Досега да я бяха докарали в СФ машината и подуенци да я бяха оправили.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 6:06 pm
от pipo
Отделно 44087 кисне в ПО и не я правят. Досега да я бяха докарали в СФ машината и подуенци да я бяха оправили.
Последно,като е видях и бяха сложили плуга и кноровите ръкави.Защо не си е взехте,като толкова ви трябва?

Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 6:40 pm
от dido73
44142 написа:Решено е 44072 и 44075 да станат донори на 45152 и 45156. Лок са преместени от обичайното им място до обръщателя в депото. Тези дни ще ги карат към ПД.
Е как бе, нали рамите на 45-152 и 45-156 са непоправими.

Или кошовете на 44-072 и 44-075 ще приемат карантията на 45-152 и 45-156.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 6:45 pm
от 44142
Кошовете на 44072 и 44075 ще приемат органите на 152 и 156, като ще им се набият и табелките 152 и 156. 072 и 075 ще се бракуват.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 6:52 pm
от dido73
44142 написа:Кошовете на 44072 и 44075 ще приемат органите на 152 и 156, като ще им се набият и табелките 152 и 156. 072 и 075 ще се бракуват.
Ама едните са серия 44, другите 45

пак се връщаме на въпроса, че схемно новонабитите машини ще са 44, а на хартия ще са 45. Не е ли по-добре да си останат 72 и 75 с вътрешностите на 152 и 156? Даже няма на има нужда да се сменят номера.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 7:03 pm
от 44142
По принцип си прав, но пък на документи 072 и 075 чакат за СР а 152 и 156 се водят аварийни. Денек имат още ресурс и няма да се извършва ремонт. Прехвърлят се чарковете без да се извършва ремонт по възлите на етап ПР и тн. До 2-3 дни ще ги закарат в ПД 072 и 075, а до нова година се очаквало да се освободят от следствието 152 и 156 и се почва дерзаенето.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 7:34 pm
от bdz46
Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Публикувано на: Съб Ное 20, 2010 7:57 pm
от dido73
bdz46 написа:Схемните разлики между 44 и 45 са разлики между отделните доставки на еднотипни локомотиви. Има такива разлики и между двете доставки 45, както и между 5-те доставки 44.
Лошото в случая е, че новите 152 и 156 ще са със схеми, неотговарящи на доставката.
Документално е по-лесно да се възстановят ударените, отколкото да се ремонтират здравите.
Абе серия 45 са с тотман KBS и инсталацията за него е различна от тази за МУСАТ на 44. Говориме, че самата инсталация за тотманите е различна. Не за някое друго бутонче повече. По отношение на схемните различия си прав - нововъзстановените 45 няма да отговарят схемно на 45-та серия, а на 44.
Публикувано на: Нед Ное 21, 2010 1:05 pm
от Nikss
45 159 износи първия чифт бандажи след излизането от ГПР (08.04.2009 г.) Вчера я видях в депо М с нови. По елементарна сметка излиза, че за година и половина ги е износила. По отношение на пробегът километри, около 200 000 км трябва да е. До следващия ремонт (ПР, понеже Октомври 2004-та е минала КР с боя в ДЦА) остават 250 000 км, което значи, че след износването на този чифт ще е готова за спиране, но до тогава има още година и половина - най-рано пролетта на 2012 г. ще спре.
