Страница 72 от 102
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 10:05 pm
от plastikat
да той е .
Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 10:58 pm
от Тената
VESO написа:Същият.От снимката на Митко познах - ако изключим инвалидният начело , принципно 97-ците са 4 , има и първокласна 74-ка , общо стават 5 парчета.Абсурд е при пътници за два , максимум 3 вагона влакът да е с увеличен състав , затова 6-тият вагон не е бил нищо друго , освен бистрото.
прав си

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 11:39 pm
от desiro_94
Малко информация от:
30.03.2011г.
БВЗР 5691/2 начело с 44 121
БВЗР 8611 начело с 46 012 (с бистро 001)
БВ 5621 начело с 45 163 + 43 553
БВ 5624 начело с 45 163
КПВ 50260 начело с 46 234
КПВ 50265 начело с 44 087
44 164 - на Перник разпределителна към 18:00ч с бобовдолски вагони
45 165 - на гара Долни Раковец за разминаване с БВ 5624 с бобовдолски вагони
31.03.2011г.
МБВ 490 начело с 44 127
БВ 5611 начело с 44 151
БВ 5623 начело с 46 211
ПВ 20105 начело с 45 162 и + 25 от София север
КПВ 20224 начело с 44 098
КПВ 50265 начело с 44 164
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 8:19 am
от kgeorgiev
Снощи международния 460 за Букурещ мина с голямо закъснение близо с 3 часа, или може да има ново разписание
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 8:32 am
от 43.309
Просто турското парче, беше с 240 мин.
Публикувано на: Пет Апр 01, 2011 11:39 am
от VESO
Чакали са на Горна Оряховица да дойде турската група.А 460 няма реално от къде толкова да закъснява , понеже вече не идва от Гърция , а е от София.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 4:50 pm
от seawaus
Момчета вчера на 01.04.2011г. около 17:00ч. видях един товарен на НЗ. 46.002 ли беше и за къде беше влака. правеше маневра със шестака.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 5:06 pm
от gonzo8611
Влака с 46-002 е локалния- 80722 Кн-Сз. Влака с 06-та е друг локален -83702 Раднево-Нз. След като двата пристигнат в Нз, двата влака се съединяват, шестака на опашка и заминават за Сз като 80722.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 6:41 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 2-ри април:
- локомотиви:
43535-4 
10121 / 10265 / 10114.
44087-5 първо с
тов.влак ОТ София , след това с
друг КЪМ София;
44089-1 с товарният влак "Тръбите";
44094-1 
тов.влак;
44115-4 
4641;
44128-7 със закъснелия със 110 минути 492.Срещата между него и 10265 стана на изходните светофори на Огняново;
44132-9 
1622;
44134-5 
8613;
44185-7 
8612.
45150-0 в депо Пловдив;
45153-4 
8610.
46221-8 в депо Пловдив.
61015-4 извършващ маневра.
- мотриси:
Една до друга - 30003-2+30004-0
80115 и 10031-6+10032-4
18205;
30019-8+30020-6 
10113;
31001-5+31002-3 
10112;
Една до друга - 31013-0+31014-8
82208 и 10049-8+10050-6
81204;
31015-5+31016-3 
19216 / 19217.
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 7:07 pm
от Georgi Dimitrov
Браво, страхотни снимки си направил!!!
САМО ТАКА!!!
Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 7:24 pm
от Тената
Браво Весо

Публикувано на: Съб Апр 02, 2011 7:34 pm
от VESO
Аз съм забравил най - важното:
viewtopic.php?p=72944#72944
Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 3:54 pm
от gonzo8611
8613 c 44-132 и +10'
8672 "Бургас" със софииска 44-ка и 74-ки, без бистро.
8614 с 46-036 и с бистро.
Публикувано на: Нед Апр 03, 2011 5:56 pm
от svd90
44-ка ли ? Само 1 ?!