Страница 72 от 147

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:26 pm
от 44142
Ще падне голяма мъка. Най умното ще е да се възстанови 143 която е бившата 168 и 45148, поне са от една доставка. Ще почакаме и ще видим.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:28 pm
от dido73
44142 написа:Ще падне голяма мъка. Най умното ще е да се възстанови 143 която е бившата 168 и 45148, поне са от една доставка. Ще почакаме и ще видим.
Да, най-добре да се възстановяват еднотипни доставки.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:52 pm
от 44142
44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:56 pm
от RAILWAYSTATION
44142 написа:44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.
Няма логика в това, защото 2615 е Сф-Ва а 2636 Кардам-София, как като стигне във варна ще се връща от Кардам :D

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:57 pm
от n0_aLoNe
Ще има да се радва бригадата на 2636. :D
RAILWAYSTATION написа:
44142 написа:44100 днес замина 2615-2636. Ще падне яко блъскане.
няма логика в това защото 2615 е сф-варна а 2636 кардам-сф как като стигне във варна ще се връща от кардам :D
След като стигне 2615 във Варна, се сменя на перон с бригадата за "Албената". Бригадата кара електровоза изолиран до Синдел и от там чака да дойде влака с 07 серия(понеже не е електрифицирано към Кардам), сече се дизела, прикача се електровоза и така до София.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 8:06 pm
от 44142
Много ще има да се радва бригадата. Така блъска на отбивачки този локомотив, че не е човешко. :?

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 8:08 pm
от n0_aLoNe
Те са тренирани. :D Поне е дебела машината, лека по лека и така.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 8:11 pm
от 44142
Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 8:46 pm
от Nikss
Хронична липса на резервни части от всякъде... просто това е положението и не знам как ще се продължава напред... сега е толкова зле, че едва ли може да се потъне още по-надолу... :?

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 9:37 pm
от dido73
Nikss написа:Хронична липса на резервни части от всякъде... просто това е положението и не знам как ще се продължава напред... сега е толкова зле, че едва ли може да се потъне още по-надолу... :?
Оооохохо, може да се дълбае под дъното. Възможностите са неизчерпаеми.
44142 написа:Друга аномалия. Лок 44074 се позапали и сега го възстановяват. Дебелината на бандажите на този лок е 42мм а реборда е 27мм. ПД ще го възстановят лок и след 1-2 месеца ще спре за бандажи като реборда падне на 25мм. Вместо сега да ги сменят и да се прежали оставащия ресурс на сегашните бандажи, при положение, че е криза за лок. Отделно ГПР-то на 44098 не е почвано а 44089 и тя напъва за ГПР.
ГПР-то на 44-098 не е почвано, защото се прави 44-096. А и 61-007 клечи на канала, и по нея се работи.
В никакъв случай не търси логика в решенията на началството. Решенията се взимат съобразно висшестоящи нареждания, а понякога висшестоящите нареждания не отчитат конкретните особености или въобще нямат смисъл и логика.

Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 9:17 am
от 42 072.9
100-цата има проблем с АБ, най-вероятно и скапан предпазител.

Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 2:35 pm
от Georgi Dimitrov
На 44 140 и 45 177 предстои ли им скоро да влизат за някакви големи ремонти, че като гледам са много зле на вид?

Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 4:56 pm
от n0_aLoNe
42 072.9 написа:100-цата има проблем с АБ, най-вероятно и скапан предпазител.
Затова, тази сутрин след 2636 отиде в ПД.

Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 5:57 pm
от 44142
Днес е ТП 44100.

Публикувано на: Чет Ное 18, 2010 8:43 pm
от Nikss
Georgi Dimitrov написа:На 44 140 и 45 177 предстои ли им скоро да влизат за някакви големи ремонти, че като гледам са много зле на вид?
Ти недей гледа външния вид, важно е вътре как са... 140 трябва да спира за КР, скоро не съм я мяркал, преди 2-3 месеца я спряха, но после я пуснаха с протокол поради огромния дефицит за електровози в Мездра. 177 до скоро беше на ограда, но не за ремонт, а за четки на ТД. Доколкото знам, преди 3,5 г. беше ГПР, сега не знам какво й предстои. :roll: