Страница 71 от 102

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 10:07 pm
от svd90
Имат пътници предимно в Петък и Неделя,другите дни си е мъртвило :D

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 10:29 pm
от bdz46
VESO написа:Сега усещам какво ще кажат за Банкя - 800-те пътника в едната посока са недостатъчни , за да оправдаят пускането на парен локомотив , неговата амортизация и тази на 6-те вагона.
Ами да кажат тогава 20-те пътници в обичайната електричка дали оправдават нейната амортизация.
Абсурдно е някой да се изцепи, че електричка с 20 пътника е по-печеливша от парен влак с 800 пътника.

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 10:51 pm
от VESO
Точно за това говоря.Нали "умните" глави искаха да спрат пътническото движение до Банкя преди години поради нейната нерентабилност.Нищо не ги трогва , ей , това най - много ме дразни.Колкото и хора да има един влак , за тях никога не може да бъде оправдан от гледна точка на разходите.

Публикувано на: Нед Мар 27, 2011 10:59 pm
от milenbulgaria
Днес 13208/13207 със 7! вагона - 5 EX-DB, 1А -40 и "Иранката". Населеността беше такава,че доста хора не можаха да се качат посока Банкя.Снимки в съответната тема.

Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 5:49 am
от Nikss
VESO написа:Актуална информация от днес , 26-ти март.

44132-9 :arrow: 1625;
46221-8 :arrow: тов.влак , по - известен като "Цимента".
Я 132 каква хубава е станала. 8)
За "Цимента" си в грешка - първо той е с номер 70623 и второ тръгва от Бели извор. :wink:

Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 6:01 am
от Mario Evstatiev
milenbulgaria написа:Днес 13208/13207 със 7! вагона - 5 EX-DB, 1А -40 и "Иранката". Населеността беше такава,че доста хора не можаха да се качат посока Банкя.Снимки в съответната тема.
Населеност малко над 200% и в двете посоки :!:

Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 7:47 am
от Тената
Nikss написа:
VESO написа:Актуална информация от днес , 26-ти март.

44132-9 :arrow: 1625;
46221-8 :arrow: тов.влак , по - известен като "Цимента".
Я 132 каква хубава е станала. 8)
За "Цимента" си в грешка - първо той е с номер 70623 и второ тръгва от Бели извор. :wink:

70623 :?: :?: :?: същите вагони сме возили цимент за Асеновград, върви по няколко пъти в седмицата, по мой наблюдения поне, даже скоро бях на него влак. Туй 70623 за къде ходи, какво вози :?: :?: :?:

Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 5:26 pm
от bdz46
Nikss написа:За "Цимента" си в грешка - първо той е с номер 70623 и второ тръгва от Бели извор. :wink:
Това на снимката е друг "цимент" - 10571, който също заминава от Бели извор.

Публикувано на: Пон Мар 28, 2011 5:35 pm
от desiro_94
Малко информация от днес с 46 серия:

БВЗР 3620 с 46 211
БВ 3621 с 46 242
КПВ 50260 с 46 238
В депо София към обяд беше 46 221

Публикувано на: Вто Мар 29, 2011 4:39 am
от Тената
bdz46 написа:
Nikss написа:За "Цимента" си в грешка - първо той е с номер 70623 и второ тръгва от Бели извор. :wink:
Това на снимката е друг "цимент" - 10571, който също заминава от Бели извор.

Е значи съм бил прав и не съм излъгал Весо.... :D

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 9:18 am
от Dimitko94
Днес:
:arrow: 46 036 БВЗР *Слънчев бряг* RБВ 8611 +15 мин на гара Тракия.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 5:55 pm
от Mario Evstatiev
Снощи същата "госпожа" доклати 8614 до София на време.

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 8:58 pm
от VESO
Като гледам зад инвалидния се "клатят" още 6 вагона , значи влакът е с бистро. :D

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 10:01 pm
от gonzo8611
Нещо не успях да различа надписа "бистро" на някой вагон. Имаше един с жълта ивица (като на 1-ва класа), да не би да е той?

Публикувано на: Чет Мар 31, 2011 10:05 pm
от VESO
Същият.От снимката на Митко познах - ако изключим инвалидният начело , принципно 97-ците са 4 , има и първокласна 74-ка , общо стават 5 парчета.Абсурд е при пътници за два , максимум 3 вагона влакът да е с увеличен състав , затова 6-тият вагон не е бил нищо друго , освен бистрото.