Страница 71 от 147
Публикувано на: Пон Ное 15, 2010 9:16 am
от plastikat
Публикувано на: Вто Ное 16, 2010 11:04 pm
от dido73
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 9:43 am
от 44142
Този кабелен сноп на някоя от програмите ли е или е за ГВП-то и 006? Предполагам, че не е изваден от кабелния канал ниско напражение. От снимката много ясно се вижда ремонта в какви условия работи и, че хората от ремонта трябва да взимат най малко колкото машинистите. Дано Вазовци го видят но невярвам да има някакъв ефект.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 4:27 pm
от 44142
45180 вече работи след ПР. Лок пътува с една камара забележки като земно 2-ра група, пробил диод втора група и тн.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 6:45 pm
от dido73
44142 написа:45180 вече работи след ПР. Лок пътува с една камара забележки като земно 2-ра група, пробил диод втора група и тн.
Е да, добре че й сменихме батира. Дупничани ни я натресоха преди 3 седмици с нареждане да й се оправи реостата, защото искали да си вземат парите за НЕоправения реостат. Мрънкяхме, мрънкяхме, роптахме пък накрая я оправихме. То бива наглост и нахалство, ма то.....техното е уникум

Ама нашите началници са лабави. Били сме едно, били сме общо. Некви такива глупотевини. Демек едни взимат пари за ремонт на реостата, други го поправят.
Шантава работа.
За проблемите по машината направете рекламация на депо Дупница! Не в депо Пд! В депо Дупница!
44142 написа:Този кабелен сноп на някоя от програмите ли е или е за ГВП-то и 006? Предполагам, че не е изваден от кабелния канал ниско напражение. От снимката много ясно се вижда ремонта в какви условия работи и, че хората от ремонта трябва да взимат най малко колкото машинистите. Дано Вазовци го видят но невярвам да има някакъв ефект.
Трябва да питаш бай Симо. Той разплиташе стопения сноп. Аз само го снимах.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 6:56 pm
от 44142
Искаш да кажеш, че не са ограбени трафчета у8.1, 8.2 и 8.3. Това е цяло чудо за мазувирска машина.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:02 pm
от dido73
44142 написа:Искаш да кажеш, че не са ограбени трафчета т8.1, 8.2 и 8.3. Това е цяло чудо за мазувирска машина.
ПЛЮС липсващи панели Y8.1-Y8.3 вероятно откраднати. Това беше първото което поставихме (възстановихме), но не се появи възбуждане.
Всъщност при липса на Y8.3 възбуждането трябва да е на MAX, което автоматично отхвърли причината за липса на възбуждане да е липсата на Y8.3.
Въобще нямаще възбуждане, при наличие на събрана схема, захранен батир и всички други условия. Оказа се, че машината е горяла точно зад батира, гасена и има проблеми с кабелите на батира. Правеше некви отечки и сриваше едно захранване. Оказа се че е в окабеляването на батира и го сменихме целия.
Но панелите с Y8.1-Y8.3 липсваха.
Така, че въобще нямаше възбуждане. Сега как се е държала на път вече дупничани да си берат грижа. На път вече може да има други особености по реостата. Не знам. Ремонта е правен в Дца!
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:06 pm
от 44142
То останаха ли по СФ маш вече такива трафчета. То да беше само една мазувирска машина, но те се възстановиха една камара за сметка на Сф.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:09 pm
от dido73
44142 написа:То останаха ли по СФ маш вече такива трафчета. То да беше само една мазувирска машина, но те се възстановиха една камара за сметка на Сф.
Всичко е за сметка на Сф баце. Ние сме най-долното ниво на БДЖ. Работим за всички депа, уж наши филиали. Егати филиалите. Ами кабела за RFT на 45-146? Нали е за сметка на 44-095!

Това е баце. Кабела на 45-146 между I и II кабина беше отрязан. 44-095 изгоря от към кабел.
Такива трафчета има още .... в 44-095

Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:10 pm
от 44142
Реостата не е пробван. Просто ми стана интересно дали само е бил повреден блок Y7S или Y26 или са били откраднати трафчетата. В Мездра сега краднат и противобуксовъчната като поставят шунтове между проводници 500-600. Просто това депо е за закриване.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:13 pm
от dido73
44142 написа:Реостата не е пробван. Просто ми стана интересно дали само е бил повреден блок Y7S или Y26 или са били откраднати трафчетата. В Мездра сега краднат и противобуксовъчната като поставят шунтове между проводници 500-600. Просто това депо е за закриване.
Освен че бяха откраднати имаше проблем и в батира. А, ма то накрая всичко ще свърши. И няма да има с какво да се възстанови. И тогава да ги питам какво ще правят. Имало заповед радиостанцията да не се гаси. Само при изключване на локомотива и заключването му. Е дано това помогне.
А тая па противобуксовачна за какво им е? В Г**А ли ще си я врът мазовирите прости? Може да си я понтират в къщи на масата та да ги паси от буксуване като се нафиркат!

Мамка им ..**$$@@ !
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:14 pm
от 44142
Никак не е лесно на ремонта. Когато беше дошла делегацията в ПД да гледат 44074 от какво се запали, бай Симо се завира да гледа и като излезна небеше приятна гледка. Депо Мездра да минава към Горна.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:18 pm
от 44142
Лошото е, че ще има още ПД донори. Догодина ще напънат за КР 100, 144, 149 и 198. На фронта беше и 152 но тя приключи предсрочно. Не ми се мисли ако решат да бракуват 073 и 075 и да послужат за възстановяване на 152 и 156. В СФ са им опоскали кабелажа на заземителните огледала и батерийте та ще падне една мъка.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:20 pm
от 44142
Има 5 трафа в противобуксовъчната. Сещаш се какво правят с трафчетата. Лошото е, че и СФ вече са ги нападнали. Лок 074, 085, 087, 152 и 157 са опоскани вече. Предложих на началниците да се махне капака та да се вижда и предава в бордовия дневник но невярвам да стане.
Публикувано на: Сря Ное 17, 2010 7:23 pm
от dido73
44142 написа:Лошото е, че ще има още ПД донори. Догодина ще напънат за КР 100, 144, 149 и 198. На фронта беше и 152 но тя приключи предсрочно. Не ми се мисли ако решат да бракуват 073 и 075 и да послужат за възстановяване на 152 и 156. В СФ са им опоскали кабелажа на заземителните огледала и батерийте та ще падне една мъка.
Тя едната за голям ремонт е почти отписана - 44-095. Изкормихме й кабела за RFT за да се сложи на 45-146, сигурно ще искат за нея пък да се изкорми от някоя новоспряна и така кормене до дупка. От всяка новоспряна ще се корми за поредната в текущ голям ремонт. ами 84 е бракувана. И е доста добре, поне последно като я бяха вкарали за опоскване в халето беше си пълна и читава. Кой знае може пък тя да е щастливката да се прероди в 45. Макар, че от 44 в 45 как ще стане. Все пак има конструктивни различия. Или то кой му пука - 44, 45 все тая. Гледат редукторите какви са пък ватре кво е ич им не дреме.