Страница 8 от 12
Публикувано на: Нед Юли 20, 2008 11:18 pm
от VESO
Публикувано на: Пон Юли 21, 2008 1:45 pm
от Ivan
Ох боже! ...
Публикувано на: Вто Юли 22, 2008 7:18 pm
от Labros
Тоя да не се опитва с тия чалъми да си плати билета за влака...?

Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 5:05 pm
от 44076
Леле какви преувеличения, какво нещо, ставал си на парцал от пътуването с въпросните вагони и т.н

Пътувах от По до Пд с 43 серия 1 класа - е нищо ми нямаше! Даже повече ми хареса от колкото клюкарника серия 63 на отиване, който вози ужасно - МНОГО ПРЕУВЕЛИЧАВАТЕ.
Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 5:52 pm
от bdz46
Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 6:15 pm
от VESO
Приятел , ти от България ли си?

Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 6:21 pm
от rexkos
bdz46 написа:Другия път пътувай от Пд до Ва с нощен влак с такива вагони.
Ако пътуваш само от София до Тулово изглеждаш като
изстискан лимон, дрехите ти се смачкват и на нищо не приличаш (вероятно от теснотията, още повече когато вагонът е пълен), а какво остава до Варна.

Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 6:45 pm
от Labros
Абе момче, ти от луната ли падаш...? Бих ти предложил да пътуваш освен с нощния до Варна, пробвай и 8686/7 през лятото...
И в 63-та серия и в 33/43/45 серия ЕхDB кашони положението с клюките е същото...
Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 7:06 pm
от VESO
Единственото хубаво нещо на тези вагони е , че са сравнително чисти и спретнати (поне засега). Не ми се мисли какви ще станат след няколко години.
Публикувано на: Сря Апр 15, 2009 9:30 pm
от 44076
VESO написа:Приятел , ти от България ли си?

Питам , защото ми се струва , че няколко години си живял в Албания и сега идваш у нас (във въпросната държава има точно такива вагони).Няма нищо по - отвратително да пътуваш с тях , но за съжаление доста влакове са със серия 43. А за първата класа си двойно прецакан - хем пътуваш на адски неудобни седалки , хем плащаш по - скъпа цена на билета. И на всичкото отгоре цялото отделение те гледа.
Не, не съм от Албания! Нито съм немец! И не съм съгласен, че цялото отделение те гледа

Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 8:43 pm
от Nikss
За EX-DB вагоните има различни мнения от различни хора. Някои ги одобряват, други не. Ще изкажа мнение от гледната точка на машинстите. Преди около 15 г. ПВ 2101/2102 (сегашните
20110/20111) са били в състав от цели 7 вагона серия 20 47. Само чукваш кранмашиниста на L-чето и всичко кове, а с 45-ците на 1 атмосфера не държи.

Сегашните 3 вагонни пътнически влакове и изобщо пътнически влакове с по-малко от 5 вагона са си чиста пародия. Отделно вл.2102 (сегашния
20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2' - в повечето случаи влакът идва с 3-4' аванс при което се събират 5-6', които са достатъчни, но едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 8:54 pm
от bdz46
Nikss написа:с 45-ците на 1 атмосфера не държи.
Каква е тая вашата 1 атмосвера?!
При нас на една атмосвера с такива вагони ще се залепиш за челното стъкло. Това са може би най-държащите вагони в София в момента.
Отделно вл.2102 (сегашния 20111) е стоял на Чб 30' за смяна на бригадите, а не заложени сега по разписание само 2'
20111 стоеше 30' не за смяна на бригадите, а защото го газеше 4613 и правеше разни връзки. Смяна на бригадата става за 2-3', което се и прави на много места за толкова време.
едно време първо се отиваше до депото, взимаш пътния лист, явяваш се на предпътен медицински преглед и тогава отиваш да правиш пробата и чак след това тръгваш.
Разликата между едното време и другото време е, че сега няма предпътен преглед. Всичко друго си е същото.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 8:57 pm
от Nikss
Не е точно като едно време - сега не се ходи до депото да взимаш пътния лист. А иначе знам, че държат много при движение на влак, май при пробата трябва повече да задържиш.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:09 pm
от bdz46
А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.
При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.
Публикувано на: Нед Ное 08, 2009 9:14 pm
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:А от къде взимаш пътен лист? По гарите няма автомати за пътни листа, а някой трябва да сложи печат за явяване.
В Червен Бряг доколкото знам вече няма деломайстор.
bdz46 написа:При пробата се задържа 0.5 атмосвери и по никакъв начин не се разбира колко точно държи вагона, а се следи дали изобщо задържа.
За да се установи какъв е спирачния ефект на влака си има ПРОБНО ЗАДЪРЖАНЕ. Съкратената проба цели само да се установи безпрепядственото преминаване на въздуха по цялата дължина на главния въздухопровод.
Що се касае до вагоните серия 43 и 45, има такива, които държат много добре, има и такива, които държат по - зле от 74-та серия. И все пак дължината на влака също оказва влияние.