Страница 8 от 21

Публикувано на: Вто Ное 20, 2007 11:21 pm
от VESO
Е , серия 97 са бели , по - добре сини 63 (те и онези са сини).Тъкмо ще си приличат и по автоматичните плъзгащи се врати. :lol:

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 4:38 pm
от pavel
За новия график мога да кажа само едно - това просто е началото на края на БДЖ. Може ли в 21-ви век за 180 километра да трябват 4 часа без да е виновна инфраструктурата? Автобусите все повече и повече ще изземват пътници особено в направленията, в които бързите влакове дефакто са пътнически. А пък изказванията на хората (да не споменавам имена) подкрепящи гръцкия темерутлък и задължаването на клиентите да дават пари за бърз влак, а да се возят в спиращи на всяка керемидка кочини не заслужават коментар, защото само луд човек може да толерира подобни жепейско-чиновническите дивотии. Вместо да обясним на хората как да байпасват измишльотините на въпросните говеда, ние ги подкрепяме. Серсемска работа.....

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 8:17 pm
от rexkos
pavel написа:Може ли в 21-ви век за 180 километра да трябват 4 часа без да е виновна инфраструктурата?
5ч. и 30 мин. за 210 km.... За справка - влак 5623. :x

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 8:57 pm
от RWman
Интересно как става това при положение, че има ремонти, влака спира на същия брой гари в моментана какъвто ще спира и от 09.12. и все пак взима пътя за 5ч. и 6мин. /което също не е задоволително де/.А според новия ГДВ до Перник си е и чист ПВ-ще спира дори на Даскалово :!: :!: :!: На Генерал Тодоров ще престоява 45мин.. и пак това не е причината за дългото времепътуване.Направо анархия отвсякъде :evil: :(

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 9:16 pm
от rexkos
По 5-та скоростите са същите както и сега. Даже има едно междугарие със завишени скорости. Това е Гълъбник-Делян и се вдига от 80 на 100 km/h. По-дългите времепътувания се дължат на лошо изготвен ГДВ. Има гари и спирки по 5-та, където БВ няма за какво да спират: Владая, сп. Даскалово, Долни Раковец, Гълъбник, Делян, Дяково, Бобошево, Кочериново, Черниче, Пею Яворов. Тези гари генерират много слаб пътникопоток, а често и нулев. По рационално ще е да бъде пуснати ПВ Дупница-Кулата, които да вървят след БВ (поне след 5621, 5622, 5623). Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата. В участъка София-Перник е напълно излишно БВ да спират на Владая и сп. Даскалово. На Владая никой не слиза, а сп.Даскалово е на няма и километър от сп. Метал. Срамота е един бърз влак още преди да е достигнал максималната си участъкова скорост, вече трябва да е спрял. :x

Разбира се за ПВ Дца-Клт БДЖ ще се оправдаят, че са нерентабилни и БВ ще продължават да се движат като полупътнически.

По 6-та най-голямата аномалия са 6625 и 6624. И двата влака в участъка София-Перник и Раждавица-Кюстендил са ЧИСТО пътнически. Според мен е достатъчно да спират там (Сф-Пр), където се генерира висок пътникопоток, а именно Захарна Фабрика, Горна баня, сп. Метал и Перник-разпределителна (важи и за 561x, 562x). В участъка Перник-Раждавица са УПВ. Да не говорим, че 6624 спира на Кракра за разминаване с 50225, а при нормално изготвен ГДВ, това би могло да се осъществи на Перник. Да не говорим че пътническият 60102 е с 5 минути по-бърз от "бързия" 6625. Е кажете ми, кой будала ще си плати за бърз влак, а да пътува с БПВ или по-точно Бавен Пътнически Влак... :x

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 9:41 pm
от bdz46
Не си прав само за сп. Даскалово - там пътникопотока е много голям и квартала е в съседство, Метал не става за заместител. Според моите наблюдения двета спирки са приблизително еднакво натоварени (по-натоварени и от гара Перник).
А за участъковата скорост - при спиране и на двете спирки е почти невъзможно достигането и.

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 9:43 pm
от VESO
В темата за старите разписания предполагам сте видели на колко гари е спирал един обикновен бръз влак от София за Кюстеднил - Захарна Фабрика , Горна Баня , Перник , Радомир , Земен.И никъде другаде.Затова и времепътуването е било под 3 часа.

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 9:48 pm
от bdz46
bdz46 написа:Не си прав само за сп. Даскалово - там пътникопотока е много голям и квартала е в съседство, Метал не става за заместител. Според моите наблюдения двете спирки са приблизително еднакво натоварени (по-натоварени и от гара Перник)
Ще се корегирам почти веднага. Горенаписаното е валидно само за часовете, когато хората тръгват или се прибират от работа (5620, 5625, 460, 5620, 6620, 5622, 6625). Тогава Метал и Даскалово генерират пътници като за два ЕМВ. В неактивно време обче хора няма.

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 10:13 pm
от rexkos
Да, наистина само за някои влакове на Даскалово има задоволителен пътникопоток, но това не означава че БВ трябва да спират там. Достатъчно според мен е да спират на една от двете спирки, в случая Метал или Даскалово. Конкретно за 6624 не мога да проумея защо изобщо спира навсякъде от Перник до София, при положение че плътно след него е 50224. :evil:

Разгледах по-обстойно разписанието за ГДВ и на другите влакове в същия участък и установих, че влакове такива влакове са и 5620, 5623, 5624, 5625. Повечето са на такова дередже поради следната причина: няма ПВ в този времеви интервал. БВ не са направени с цел да спират на всяка керемидка, така че достатъчни ще са спиранията на Захарна фабрика, Горна баня, Даскалово/Метал (една от двете), и в краен случай Перник-разпределителна. С 5624 обаче се изложиха, който спира навсякъде с изключиние на Даскалово, а на две междугария го следва 50210.

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 10:17 pm
от bdz46
Разбира се много по-добре би било ако по това време има ПВ, които ще се пълнят, а БВ да не спират никъде между Перник и Зф.

Публикувано на: Сря Ное 21, 2007 10:21 pm
от rexkos
Даа, много по-добре би било. Но уви, сега за влаковете ТПС се осигурява на магия, а за назвачаване на нови такива е просто немислимо. [-o<

Публикувано на: Чет Ное 22, 2007 11:24 am
от Naskoni
rexkos написа:Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата.
Опаааа, не закачай Дамяница! :)
Да не ти изброявам колко села обслужва тази гара, а също и Мелник!
Забелязах нов автобус да чака 5621. Но, наистина, за най-голямо съжаление, големите тълпи туристи останаха в миналото.

Публикувано на: Чет Ное 22, 2007 12:14 pm
от stankos
bdz46 написа:Разбира се много по-добре би било ако по това време има ПВ, които ще се пълнят, а БВ да не спират никъде между Перник и Зф.
Направо на централна.

Публикувано на: Чет Ное 22, 2007 12:32 pm
от pavel
Naskoni написа:
rexkos написа:Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата.
Опаааа, не закачай Дамяница! :)
Да не ти изброявам колко села обслужва тази гара, а също и Мелник!
Забелязах нов автобус да чака 5621. Но, наистина, за най-голямо съжаление, големите тълпи туристи останаха в миналото.
Няма смисъл от Дамяница - сега няма кьорав автобус за селата и Мелник, така че...При добро желание връзките с автобус могат да стават на Сандански. Но бива и сегашното положение да остане с тази разлика международните да возят и вътрешни пътници и толкова....

Публикувано на: Чет Ное 22, 2007 2:30 pm
от Naskoni
pavel написа:
Няма смисъл от Дамяница - сега няма кьорав автобус за селата и Мелник, така че...При добро желание връзките с автобус могат да стават на Сандански. Но бива и сегашното положение да остане с тази разлика международните да возят и вътрешни пътници и толкова....
Напротив, написах, че има автобус, който чака влака, и то от чисто новите на един сандански превозвач. А от жп гарата в Сандански градския автобус не отива до автогарата, знаеш.