

За новия график мога да кажа само едно - това просто е началото на края на БДЖ. Може ли в 21-ви век за 180 километра да трябват 4 часа без да е виновна инфраструктурата? Автобусите все повече и повече ще изземват пътници особено в направленията, в които бързите влакове дефакто са пътнически. А пък изказванията на хората (да не споменавам имена) подкрепящи гръцкия темерутлък и задължаването на клиентите да дават пари за бърз влак, а да се возят в спиращи на всяка керемидка кочини не заслужават коментар, защото само луд човек може да толерира подобни жепейско-чиновническите дивотии. Вместо да обясним на хората как да байпасват измишльотините на въпросните говеда, ние ги подкрепяме. Серсемска работа.....
Интересно как става това при положение, че има ремонти, влака спира на същия брой гари в моментана какъвто ще спира и от 09.12. и все пак взима пътя за 5ч. и 6мин. /което също не е задоволително де/.А според новия ГДВ до Перник си е и чист ПВ-ще спира дори на Даскалово
На Генерал Тодоров ще престоява 45мин.. и пак това не е причината за дългото времепътуване.Направо анархия отвсякъде






По 5-та скоростите са същите както и сега. Даже има едно междугарие със завишени скорости. Това е Гълъбник-Делян и се вдига от 80 на 100 km/h. По-дългите времепътувания се дължат на лошо изготвен ГДВ. Има гари и спирки по 5-та, където БВ няма за какво да спират: Владая, сп. Даскалово, Долни Раковец, Гълъбник, Делян, Дяково, Бобошево, Кочериново, Черниче, Пею Яворов. Тези гари генерират много слаб пътникопоток, а често и нулев. По рационално ще е да бъде пуснати ПВ Дупница-Кулата, които да вървят след БВ (поне след 5621, 5622, 5623). Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата. В участъка София-Перник е напълно излишно БВ да спират на Владая и сп. Даскалово. На Владая никой не слиза, а сп.Даскалово е на няма и километър от сп. Метал. Срамота е един бърз влак още преди да е достигнал максималната си участъкова скорост, вече трябва да е спрял.
Разбира се за ПВ Дца-Клт БДЖ ще се оправдаят, че са нерентабилни и БВ ще продължават да се движат като полупътнически.
По 6-та най-голямата аномалия са 6625 и 6624. И двата влака в участъка София-Перник и Раждавица-Кюстендил са ЧИСТО пътнически. Според мен е достатъчно да спират там (Сф-Пр), където се генерира висок пътникопоток, а именно Захарна Фабрика, Горна баня, сп. Метал и Перник-разпределителна (важи и за 561x, 562x). В участъка Перник-Раждавица са УПВ. Да не говорим, че 6624 спира на Кракра за разминаване с 50225, а при нормално изготвен ГДВ, това би могло да се осъществи на Перник. Да не говорим че пътническият 60102 е с 5 минути по-бърз от "бързия" 6625. Е кажете ми, кой будала ще си плати за бърз влак, а да пътува с БПВ или по-точно Бавен Пътнически Влак...

Разбира се за ПВ Дца-Клт БДЖ ще се оправдаят, че са нерентабилни и БВ ще продължават да се движат като полупътнически.
По 6-та най-голямата аномалия са 6625 и 6624. И двата влака в участъка София-Перник и Раждавица-Кюстендил са ЧИСТО пътнически. Според мен е достатъчно да спират там (Сф-Пр), където се генерира висок пътникопоток, а именно Захарна Фабрика, Горна баня, сп. Метал и Перник-разпределителна (важи и за 561x, 562x). В участъка Перник-Раждавица са УПВ. Да не говорим, че 6624 спира на Кракра за разминаване с 50225, а при нормално изготвен ГДВ, това би могло да се осъществи на Перник. Да не говорим че пътническият 60102 е с 5 минути по-бърз от "бързия" 6625. Е кажете ми, кой будала ще си плати за бърз влак, а да пътува с БПВ или по-точно Бавен Пътнически Влак...

Не си прав само за сп. Даскалово - там пътникопотока е много голям и квартала е в съседство, Метал не става за заместител. Според моите наблюдения двета спирки са приблизително еднакво натоварени (по-натоварени и от гара Перник).
А за участъковата скорост - при спиране и на двете спирки е почти невъзможно достигането и.
А за участъковата скорост - при спиране и на двете спирки е почти невъзможно достигането и.
Последно промяна от bdz46 на Сря Ное 21, 2007 9:43 pm, променено общо 1 път.
Ще се корегирам почти веднага. Горенаписаното е валидно само за часовете, когато хората тръгват или се прибират от работа (5620, 5625, 460, 5620, 6620, 5622, 6625). Тогава Метал и Даскалово генерират пътници като за два ЕМВ. В неактивно време обче хора няма.bdz46 написа:Не си прав само за сп. Даскалово - там пътникопотока е много голям и квартала е в съседство, Метал не става за заместител. Според моите наблюдения двете спирки са приблизително еднакво натоварени (по-натоварени и от гара Перник)
Да, наистина само за някои влакове на Даскалово има задоволителен пътникопоток, но това не означава че БВ трябва да спират там. Достатъчно според мен е да спират на една от двете спирки, в случая Метал или Даскалово. Конкретно за 6624 не мога да проумея защо изобщо спира навсякъде от Перник до София, при положение че плътно след него е 50224.
Разгледах по-обстойно разписанието за ГДВ и на другите влакове в същия участък и установих, че влакове такива влакове са и 5620, 5623, 5624, 5625. Повечето са на такова дередже поради следната причина: няма ПВ в този времеви интервал. БВ не са направени с цел да спират на всяка керемидка, така че достатъчни ще са спиранията на Захарна фабрика, Горна баня, Даскалово/Метал (една от двете), и в краен случай Перник-разпределителна. С 5624 обаче се изложиха, който спира навсякъде с изключиние на Даскалово, а на две междугария го следва 50210.

Разгледах по-обстойно разписанието за ГДВ и на другите влакове в същия участък и установих, че влакове такива влакове са и 5620, 5623, 5624, 5625. Повечето са на такова дередже поради следната причина: няма ПВ в този времеви интервал. БВ не са направени с цел да спират на всяка керемидка, така че достатъчни ще са спиранията на Захарна фабрика, Горна баня, Даскалово/Метал (една от двете), и в краен случай Перник-разпределителна. С 5624 обаче се изложиха, който спира навсякъде с изключиние на Даскалово, а на две междугария го следва 50210.
Опаааа, не закачай Дамяница!rexkos написа:Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата.

Да не ти изброявам колко села обслужва тази гара, а също и Мелник!
Забелязах нов автобус да чака 5621. Но, наистина, за най-голямо съжаление, големите тълпи туристи останаха в миналото.

Няма смисъл от Дамяница - сега няма кьорав автобус за селата и Мелник, така че...При добро желание връзките с автобус могат да стават на Сандански. Но бива и сегашното положение да остане с тази разлика международните да возят и вътрешни пътници и толкова....Naskoni написа:Опаааа, не закачай Дамяница!rexkos написа:Бързаците да правят задължителна връзка с пътническите на Дупница и надолу да се движат като бързи със спирания на Благоевград, Симитли, Кресна, Сандански и Генерал Тодоров и Кулата.![]()
Да не ти изброявам колко села обслужва тази гара, а също и Мелник!
Забелязах нов автобус да чака 5621. Но, наистина, за най-голямо съжаление, големите тълпи туристи останаха в миналото.
Напротив, написах, че има автобус, който чака влака, и то от чисто новите на един сандански превозвач. А от жп гарата в Сандански градския автобус не отива до автогарата, знаеш.pavel написа:
Няма смисъл от Дамяница - сега няма кьорав автобус за селата и Мелник, така че...При добро желание връзките с автобус могат да стават на Сандански. Но бива и сегашното положение да остане с тази разлика международните да возят и вътрешни пътници и толкова....
Информация
Модератори