Страница 8 от 17

Публикувано на: Чет Юни 28, 2007 11:05 pm
от VESO
В тази част от първа линия никъде ли няма участък за над 80км/ч?Това сигурно обяснява появата на подобни на 554 машини на такива влакове като международните.Доколкото знам и електричките са за 80.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 6:38 am
от rexkos
VESO написа:В тази част от първа линия никъде ли няма участък за над 80км/ч?
От София до Димитровград ЮЖ няма скорости за над 80 km/h.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 8:26 am
от 42 072.9
Не погледна ли показанията на ПС-то и входния светофор?-не търсете винаги вина в машините.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 1:43 pm
от rexkos
42 072.9 написа:Не погледна ли показанията на ПС-то и входния светофор?-не търсете винаги вина в машините.
Намалението до 15 km/h на 500m преди сп. Костинброд няма нищо общо нито с железния път, нито с ПС-то на Кб, понеже то е малко след спирката, а също така ПС-то може да е или жълт, жълто мигащ или зелен. За 2-те минути, натрупани от Волуяк, естествено машината не е виновна.

Публикувано на: Пет Юни 29, 2007 2:08 pm
от 42 072.9
До колкото си спомням докато четях нямаше "сп."
Както казва един виден машинист от Пловдивско: "не можеш да кажеш на машиниста как да си кара влака".

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 5:02 pm
от rexkos
Днес влак 7631 замина навреме с 43 523 и счупен преден пантограф. Очаква се локомотивът да бъде сменен с друг на гара Враца.

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 5:08 pm
от Mario Evstatiev
Ето и снимка:

Изображение

Серия-43

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 7:07 pm
от бай Стойчо
Тези локомотиви бяха много хубави, но вече доста остаряха, ако питат мен максималната им скорост трябва да бъде ограничена до 80 км/ч. Поради умора на материяла и износване ресорното им окачване е загубило ефективноста си, над 70 км/ч при повечето локомотиви от тази серия започват силни вибрации возията е станала необичайно твърда чукането тресенето и ударите в железния път са необичайно силни и това се отразява и на веригите за управление, блок-контакти, релета и други комутиращи апарати прекъсват моментно веригите си, което води до необичайни повреди. При возенето на пътнически влакове за да се движи влака навреме голямо значение има с коя кабина се движи локомотива, регистриращия скоростомер тип "Hasler" се намира в Първа кабина, а във втора кабина е поставен "дубльор"-електрически скоростомер, който в много случаи не отчита реално, а на много локомотиви е подменен с такъв от 45 серия и е с много малки цифри и деления и при висока скорост неговата видимост е ограничена особенно през ноща и поради страх от превишение на скороста локомотивния машинист вози влака с по-ниска такава.

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 8:04 pm
от Nikss
Прав си. Предполагам, че до няколко години и серия 43 ще последва пътя на 42 и ще бъде ограничена до 80 км/ч. Срамота е локомотивите ни да са на повече от 30 години, но все пак живеем в България.

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 8:11 pm
от lok43r
Проблемът не е в годините а в дивашката подръжка и експлоатация.

Публикувано на: Вто Юли 17, 2007 8:13 pm
от Nikss
Наистина 43 серия най не се поддържа като изключим депата РУСЕ и ВАРНА. Във всички останали депа 43-ките са доста мръсни.

Публикувано на: Чет Юли 26, 2007 9:23 pm
от 43.309
43.502 e излязла от някакъв ремонт показаха я случайно по бтв в Дъбово.Доста е лъскава :)

Публикувано на: Съб Авг 11, 2007 10:08 pm
от 44142
43553 скоро ще излезне от ПР, извършен в депо ДЦА:
http://lok44.hit.bg/DSC06540a.JPG

Публикувано на: Нед Авг 12, 2007 9:15 pm
от Гост
Някой знае ли нещо повече за 43 308 освен че събиран от катастрофирали локомотиви

Публикувано на: Нед Авг 12, 2007 9:33 pm
от 44-134
Знаем че в момента не върви и може и да не тръгне