Страница 8 от 8
Публикувано на: Съб Фев 06, 2010 1:14 am
от elektrovoz46
dido73 написа:Техническата документация доказва, че патешката ВО е 2,2 пъти по-маломощна от R-овата.
Проблемите с отопляването на вагоните от патици не са мит със сигурност. Поразпитайте експлоатацията и машинистите на патиците, те ще ви кажат.
До утре ви обещавам професионален отговор!
Публикувано на: Пон Фев 22, 2010 8:35 pm
от bdz46
bdz46 написа:Не съм провеждал трайни наблюдения по въпроса, но когато съм заглеждал, повече от 200 А не съм виждал.
Днес загледах - 7 студени вагона серия 63 - 220 А.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 8:07 pm
от dido73
bdz46 написа:bdz46 написа:Не съм провеждал трайни наблюдения по въпроса, но когато съм заглеждал, повече от 200 А не съм виждал.
Днес загледах - 7 студени вагона серия 63 - 220 А.
Както
тук обясних патишкото ВО издържа
197A. Значи 6 вагона са му на кантар и за преосигуровка не му дават повече от 5.

Публикувано на: Пет Юли 30, 2010 8:23 am
от kgeorgiev
имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Публикувано на: Пет Юли 30, 2010 9:14 am
от elektrovoz46
kgeorgiev написа:имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Въпроса е през зимния сезон с колко вагона може да се справи ВО на 61ва серия
Публикувано на: Пет Юли 30, 2010 9:29 am
от Nikss
elektrovoz46 написа:kgeorgiev написа:имало е години когато патета са карали и по 4 та и 9 та чак до самуил
Въпроса е през зимния сезон с колко вагона може да се справи ВО на 61ва серия
По отношение на отоплението с не повече от 5, по отношение на теглителна сила би трябвало 7-8 да не са проблем (вече зависи и от самия участък, по който минава влака).

Публикувано на: Пет Юли 30, 2010 12:14 pm
от kgeorgiev
патетата доколкото си спомням бяха през лятото и вагоните през 90 - те са били не повече от 4
Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 8:42 am
от elektrovoz46
Niks виждал съм 61 серия с 10 вагона който малко се озорва някъде но се справя преди когато ходеше за Лакатник или за Карлово тогава и слагаха горе долу по-такъв брой вагони!

Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 9:34 am
от Nikss
elektrovoz46 написа:Niks виждал съм 61 серия с 10 вагона който малко се озорва някъде но се справя преди когато ходеше за Лакатник или за Карлово тогава и слагаха горе долу по-такъв брой вагони!

Предназначението на тези машинки е предимно за тежка маневрена и лека влакова служба. Интересно в маневрен режим колко може да изтегли/избута като маса или като брой вагони (независимо какви) да речем в гара София

Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 2:25 pm
от elektrovoz46
Имам някакви норми на лаптопа който показват че на 61 серия нормата е 2000тона на равен терен
Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 8:05 pm
от bdz46
При 61 няма маневрен и влаков режим.
Като вървеше локалния 30801 с патица и изкарваха сериозни влакове. 1000 т и нагоре си беше редовно явление.
Тези вашите 10 пътнически вагона са нищо работа.
Публикувано на: Съб Юли 31, 2010 10:24 pm
от Nikss
bdz46 написа:При 61 няма маневрен и влаков режим.
Като вървеше локалния 30801 с патица и изкарваха сериозни влакове. 1000 т и нагоре си беше редовно явление.
Тези вашите 10 пътнически вагона са нищо работа.
Именно затова се пита, за да се изясни окончателно всичко по теглителната сила. А някой може ли да напише ако максимума е 2000 тона на равен терен с каква скорост може да ги тегли и приблизително каква сила реализира (в килонютони).

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 8:58 am
от disell
Трайна скорост 27 км/ч
Трайна мощност 122 кН