Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

А най - интересното е , че и двете снимки съм ги правил от една и съща кабина. :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Т.е. в кой лок? :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

242.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Към днешата дата има ли 46 200 Vmax=110 ?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

46 242 написа:Към днешата дата има ли 46 200 Vmax=110 ?
Ами май няма. Иначе гледам, че напоследък и пловдивските 46200 се задържат упорито в графика. Само преди минута през ПО централна премина 46 221.8 с доста внушителен товарен влак с разнороден товар - цистерни с горива и химикали.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

46-219 и 46-243 за колко V-max са ? Лично аз не съм ги виждал на пътническо движение , макар че живея на 20 метра от жп линията :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

80 км/ч
Публикувай отговор

Обратно към “Електрически локомотиви 44 001/002 и 46 200 | Modernized electric locomotives subclass 44001/2 and 46 200”

Информация