Страница 8 от 8

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 10:11 pm
от bdz46
Да, 242 първа навъртя бройката и сега е с нова камера. За заключването не го знаех, че проуча допълнително.
Чудесен повод да не зачитам паяците :D

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 3:18 am
от Nikss
bdz46 написа: Чудесен повод да не зачитам паяците :D
Абе то и аз си мислех, че пантографите на 46 са по-яки и нямат чупене (по-скоро ще съборят КМ), ама се оказа друго... :lol:

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 4:47 am
от bdz46
От тези на 32 и 30/31 по-здрави не съм видял у нас.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 5:24 am
от KRAKOMOBILA
Честно казано до сега и аз не съм чупил на 46-та пантограф, но се надявам и да не чупя.. че е гадно качването.

Иначе 32 рулз. :)

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 7:29 am
от Nikss
bdz46 написа:От тези на 32 и 30/31 по-здрави не съм видял у нас.
За 32 може, не съм им голям фен и не съм ги проучил в детайли, а и не съм чувал за счупени тояги, но на 30/31 не са ли алуминиеви? Доколкото знам за 4 г. експлоатация има немалко потрошени. :roll:

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 8:49 am
от 44-134
с 30-та серия се опитаха да съборят бетонния мост в Пловдив и почти успяха, а на п-фа само беше сгъната каретката.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 1:58 pm
от 42 072.9
Една оригинална почти беше влязла с едната пръчка в дизеловото хале в СФ. Следите обаче остават :)
205 отново върви.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 7:35 pm
от bdz46
Nikss написа:на 30/31 не са ли алуминиеви?
Алуминиеви са, ама колкото има на 32 счупени, толкова и на 30/31. Един от опитите за минаване под моста в Пловдив завърши само с леко посукана каретка, която после даже стигна да София.

Най афиф излезнаха сръбските пантографи на 33 и първите 46 200. Или по-точно - правени са за нормална експлоатация "вдигаш сутрин, сваляш вечер", а не падни-стани. Затова и на 46 200 се изпочупиха за няколко месеца, а на 33 повечето удържаха по 10-15 години - на ЕМВ традиционно почти никъде не се сваля.

На 46 205 се оказа изгорял транзистор за включващия вентил на ГВП на една платчица на самия прекъсвач, която отговаря за включването на ЕПВ-то и изключването му около 1 сек след включване на камерата (затова при включване се чуват две прещраквания). Ефектът е, че ГВП получава оперативно напрежение, но не включва.

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 9:19 pm
от didoman
А защо тук не ги оставят постоянно, ами има "падни - стани"?

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 9:28 pm
от 44-134
Защото много хора ги е страх от "добре нивелираните" паяци по КМ и на никой не му се качва на покрива. Иначе казано "страх лозе пази"

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 9:53 pm
от KRAKOMOBILA
Аз сега като се замислих - от 3 счупени пантографа - 3 са в отклонение, но нито един не е на паяк. :D

Публикувано на: Съб Апр 21, 2012 1:40 pm
от 42 072.9
Да пожелаем попътен вятър на 46235, тази вечер е планувано да обслужи МБВ 292.
46205 отлежава в Бс за еластичен съединител.