Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Trainspotting от 23-ти август.Времето сутринта на центр.Варна бе доста хладно,тъкмо с Bdz_bg си взехме закуска и отидохме към плажа.Като се върнахме,решихме да направим няколко снимки.Започнахме с пристигащия 3637,теглен от 44078-4.Населеността в него беше доста висока,затова трябваше да изчакаме пътниците да слязат.В това време на 6-ти коловоз от депото дойде 10015-9+10016-7,готова да обслужва 29102.Снимахме се пред нея:
http://foto.bg/data/1847/az_pred_10015-9_10016-7.JPG
http://foto.bg/data/1847/nasko_pred_motrisata1.JPG
Хареса ми ускорението на мотрисата-само за 2 минути стигна до изходните стрелки,докато такова разстояние от друга 10-00-ка се изминава за по-дълго време.
Точен на секундата,20161 закова на 7-ми коловоз.Вместо електричка,видяхме композиция с 4 вагона,теглена от 44065-1.
Последният вагон бе горнооряховски,първите два-варненски,а другия русенски.От влака слязоха около 20-тина човека и локомотивът бе откачен.Само след няколко минути,на 8-ми коловоз с 5 минути закъснение пристигна 2627,теглен от горнооряховската 44105-5.
Заснехме едновременно двете машини и отидохме да видим няколко руски вагона от международния влак Москва-Варна.
В този момент някакъв елекровоз влезе в гарата за обслужване на влак.Отидохме да разузнем и открихме,че влакът беше гарирания на 2-ри коловоз "Зл.Пясъци",а локомотивът 45151-8.
На 1-ви коловоз бе композиран 9620,теглен от русенската 43545-3.Половин час преди потегляне,във влака имеше не повече от 50 души.
29201 бе с 4 минути закъснение и пристигна на 6-ти коловоз,обслужван от 10003-5+10004-3.
С това Trainspotting-a приключи и ние отидохме да пием Fanta в близкото кафе.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вчера БВ 5611 в извънредно дълъг 8 вагонен състав се обслужваше от пловдивската 44 132.9. Машината се държеше отлично и вл. 5611 стигна на време в Кулата. Там лок. остана да чака МБВ 362, като през това време бяха направени някои неща по пултовете, беше измита основно 2-ра кабина и бе монтирана поставка за химикал на пулта във 2-ра каб. Ето и снимките:
В очакване на МБВ 362
Пулт във 2-ра каб
Вл. 362 дойде с 10 мин закъснение, а до като митницата го обработи натрупа 20. От Кулата тръгнахме с 20 мин., които до Дупница бяха станали 13, но поради изчакване на също закъснелия 5625, минутите отново станаха 20. До Перник бяха свалени на 17, но поради силна буря е станала авария по осигурителните инсталацзии и се наложи да бъде връчен обр. ІІА и влакът отново закъсня. Този път минутите станаха 25, а спиране на Горна баня ги закръгли за 30. До София закъсня с още 5 мин. и така влакът влезе на първи коловоз на гарата с 35 мин. закъснение. Интересна гледка беше МБВ 4661, който се обслужваше от варненска машина - 44 066.9, а начело му беше локомотив серия 07, отиващ за Гърция, където работи под наем.

Още снимки от 44 132.9 ТУК!
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Малко актуална информация от днес.

:arrow: БВ 4613 София-Русе начело с 44 103.6
:arrow: БВ 8610 Бургас-София начело с
44 134.5 и 20 минути закъснение
:arrow: УБВ 8603 "Диана" беше начело с 46 229.1:
http://store3.data.bg/rexkosqw/27.08/46229.jpg
http://store3.data.bg/rexkosqw/27.08/Dianata.jpg
:arrow: УБВ 3601 "Чайка" беше с двойна тяга - 45 189+45 198.
:arrow: ПВ 10115 София-Пловдив се обслужваше от 32 097+32 098.
:arrow: ПВ 10209 Драгоман-София се теглеше от 44 110 и два второкласни вагона-един безкупеен 17 серия и един купеен 50 серия.
:arrow: УБВ 2602 "Златни пясъци" - 50 минути закъснение
:arrow: УБВ 1601 "Белият Кон"- 45 минути закъснение
:arrow: ПВ 13210 София-Банкя се обслужваше от 33 007+33 008.
:arrow: ПВ 10212 София-Драгоман беше начело с 45 159.

Клипчета:
:arrow: ПРИСТИГАНЕТО НА БВ 1620 Пловдив-София с 45 149 начело.
:arrow: Потеглянето на Чайката
:arrow: Заминаването на Дианата

Препоръка:
За да виждате клипчетата по-добре, ви препоръчвам да сте на поне 2 метра от монитора. :wink:
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Тъй като на стария ми фотоапарат му е "гръмнал трафът" и е "скъсал ос", и оттук нататък имам нов. Днес му направих проби, за да видя как снима и според мен всичко мина успешно. Разбира се посветих пробите на trainspotting на гара Костинброд.

Когато пристигнах на гарата една 55-ца на Gas Trade (най-вероятно 55 250) откараваше някакви цистерни към предприятието.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329418125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329593125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329631562500.jpg
Последните 2 снимки не са с добро качество, поради голямото разстояние, а то е поне 300 метра и ми се наложи да използвам дигиталния zoom.
Тогава лека полека слънцето започна да се скрива.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329459843750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329503593750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329545000000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329752343750.jpg
Изведнъж се чу приятен звук и това беше пристигащият ПВ 10213, теглен от 44078.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329811250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329851250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329892187500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928329957343750.jpg
И ето че след 5 минути откъм другата страна на гарата се чу още един приятен звук. Това беше пристигащият ПВ10214, обслужван от 32139+32140.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330006093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330053750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330088437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330146250000.jpg
Деж. ръководител излезе, подаде сигнал за тръгване и така лека полека електричката потегли към Драгоман. След около половин минута беше подаден сигнал и на 10213 и той потегли, саво че към София.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330235156250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330287812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330324218750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330364531250.jpg
52102 продължава да се валя сред боклуците. :cry:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330411562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330481562500.jpg
А ето и още един залез, само че през погледа на товарен вагон.
Около половин час по-късно имах възможността да направя малко нощен спотинг. Ето и няколко нощни пейзажа:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928330608125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928331381718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632928331337031250.jpg
В 20:30 мина една товарачка, начело с 43554+45166. И като бонусче няколко цистерни от състава на влака.
В 21:19 се чу нощен влаков шум и това всъщност беше пристигащият ПВ10215, обслужван от 32139+32140. Още една снимка на мотрисата преди потегляне. Е, това е от мен.

Още снимки ще намерите тук:
http://bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=17386
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Снощи БВ 2636 беше обслужен от 45 189 (до Синдел 07 076) и пристигна навреме на гара София. Също така на гара Синдел пристигна БВ 8636 начело с 45 150. На гара Разделна 42 179 чакаше да се прикачи на ТВ. БВ 3621 тази сутрин беше с 45 149.
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от вчера, 3 септември.

Вчера се състоя пътуването ми до Радомир. На отиване пътувах с БВ6691, а на връщане бях с прекачване. До Перник с ПВ60212 (само дотам е) и после до София с БВ5624.

Имах близо час за Trainspotting. Всичко започна с това. Закъсненията са големи. Обаче малко по-късно на Чайката обявиха още по-фрапиращо закъснение-160 минути. В това време на 3-ти коловоз се намираха три зелени френски вагона, готови за атракционно пътуване. И като види такива изключително красиви вагони, какво може да направи един жп спотър. Разбира се да ги заснеме. Направих им още няколко снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929603797343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929603813125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929603834843750.jpg
От последната снимка се вижда, че вагоните са 37 серия. През чистите прозорци можах да видя отлично как изглеждат отвътре. Те са много чисти и луксозни. Като бижу е. Жалко, че няма такива вагони в редовно движение. Та сега имам една питанка. Каква е разликата между вагоните серия 12 и серия 37, освен цвета. :D
Откъм западната гърловина на гара видях блестящо-сини цветове, а до тях се видя и малко червено. Това беше пристигащият МБВ 360, теглен от горнооряховската 45196. В това време на 11-ти коловоз се намираха 3 вагона- един 74 серия, един 47 серия и .......... един зелен вагон-ресторант, който май би трябвало да бъде прикачен в състава на атракционния влак с френските вагони. Досега не съм знаел, че има зелен вагон-ресторант, който дори и се движи. :D
Поразходих се из гарата и направих още снимки:
45196 с пристигналия 360
вагон от атракционния влак
Горнооряховската 45189 с БВ2613 София-Варна
Изолиран 43532
44058 с МБВ490
Софийската 45149 начело на БВ8615 София-Бургас
Малко преди да направя последните две снимки на 4-ти коловоз мернах два сини вагона, един от които 17 серия, а другия - 15 серия. Те всъщност бяха от влака за Драгоман (ПВ10208).

След като снимах БВ8615 се появи 44087, след него беше парният локомотив 01.23 и една цистерна. 01.23 изрева със всичка сила, така че да чуе половин София и аз естествено изтичах към 14-ти коловоз, за да спотна локомотива. Направих следните снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604672968750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604710625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604736250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604786093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604831875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604856718750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929604881093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605039843750.jpg
БВ6610 пристигна на 1-ви коловоз с 5 минути закъснение с 2 мотриси-10029/030 и 10031/10032 и в 14:00 трябваше да потегли обратно за Кюстендил. По време на престоя на София закачиха и трета мотриса (10001+10002). Вече от три седмица виждам тази горнооряховска машина в София. Какво търси тук толкова време? Качих се в първата мотриса (10029/030). Докато потеглим, направих две снимки на интериора.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605078281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605097812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929605150468750.jpg
Тъй като вратата беше стъклена, успях да снимам кабината на машиниста. В 14:00 деж. ръководител и влакът потегли. Още не са минали и 5 секунди, докато се чу страшния рев на 01.23 начело на атракционния влак, а пред стария локомотив беше 44087. Следва продължение в темата "Впечатления от пътувания. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

И така на Перник пристигнахме с 8 минути закъснение. Имах 45 минути за връзка с БВ5624. Прец това време направих малко trainspotting. Веднага след като слязох от 60212, снимах ЕМВ 33005/33006, намираща се на 3-ри коловоз. Локомотивът на влака, с който пристигнах, беше откачен много бързо. Само една минута след пристигането му се случваше eто това. След 15 минути същата композиция трябваше да тръгва обратно за Кюстендил (ПВ60213). Локомотивът на токущо пристигналия 0212 (55058) замина в депото, а на негово място беше закачен 55033, готов да тегли влака за Кюстендил. Снимка преди потегляне, а ето и клипче при самото потегляне. Имах още половин час до 5624. 33001/002 и 33005/006 се намираха на 3-ти коловоз и гледаха някак зловещо.
Добро впечатление ми направи приемното здание на гара Перник. Много ми хареса и разположението на самата гара, защото около нея се намира една красива планина. Снимах я на фона на 33005/006:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606871562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606910937500.jpg
Тъй като имах още свободно време, направих още 2 снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606823906250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632929606845937500.jpg
И ето че накрая, по разписание пристигна БВ5624, начело с познатата ми от пътуването до Карлово преди месец и половина - 44073. Първият вагон беше руски с маршрут Солун-Москва. Изглеждаше малко по-различно от тези, които попринцип идват в България. Вагонът беше висок точно колкото българските и външният му вид по се доближава до европейските стандарти. Още преди да потеглим се разминахме с БВ5623 начело с дупнишката 45163. В състава на влака имаше вагон за велосипеди. Деж. ръководител даде сигнал и 5623 потегли. След около половин минути даде сигнал и за тръгването на нашия влак и потеглихме. Влакът беше претъпкан. В моя вагон нямаше свободни места. Много хора пътуваха прави до София. To be continued.....
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Днес KRAKOMOBILA и аз решихме да направим trainspotting, както и посетихме депо София. Първото нещо, което мернахме беше БВ5622 със софийската 44098. На 2-ри коловоз стоеше товарачка начело с 44074. Направихме още 2 снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930651702343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930651730468750.jpg
Талигата от последната снимка е на Siemens. :wink: Междувременно с ужас видяхме какъв вагон имаше в състава на 5622. След което отидохме в депо София и по път покрай нас мина Дианата начело с 46229. Композицията беше съставена от 6 вагона. За наша изненада последният вагон беше второкласен купеен 50 серия. Третит вагон пък беше смесен 1/2 класа купеен 40 серия. Докато пресичахме линиите на екипировката видяхме 45176 и 61012. Снимахме се пред 61012.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930651839375000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930651854062500.jpg
Само да уточня, че на първата снимка е KRAKOMOBILA, а на втората съм аз. :) Снимахме челото на 45176, докато към екипировката се присъедини и 44096. После отидохме към халето, за да видим катастрофиралия преди 3 седмици в Казичене 44002 - Банан 2. Eто и снимка. Разгледахме локомотива и видяхме, че едната кабина е добре, но другата от едната страна е много зле и ще се излеят доста мъки за възстановяването й. Също така в халето заснехме 55029 и 52046. Втората снимка създава илюзия, че локомотивът е без кабина. :D
В депо Сф обстановката беше много напрегната. Когато бяхме там се случваше ето това. Рязаха бракувани локомотиви, както и такива които дълги години бяха в изолация. 52 206 вече почват да режат. 55006 чака жестоката си съдба. Дните й вече са преброени. :cry: След като направихме последната снимка тръгнахме към Централна гара. По път бяхме спряни от няколко локомотива. :D Първо заснехме 44096.
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652044062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652090937500.jpg
Както виждате на първата снимка локомотивът е с два вдигнати пантографа. :D На екипировката видяхме 45177,
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652118125000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652138281250.jpg
както и 44098. В далечината зърнахме 06111.
Когато вече окончателно бяхме на централна гара, 46229, отиваше в депото. Междувременно потегляше ПВ20205 начело с мездренската 45177 в състав от три вагона - два бели 47 серия и един син 15 серия. Снимки при потеглянето:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652216875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652246562500.jpg
Международният влак за Будапеща все още беше на Централна гара, а часът беше 11:20. Т.е. вече беше натрупал над 3 часа закъснение. Теглеше се от горнооряховската 44126. В състава имаше и един EX-DB вагона, този който се вижда на снимката. Междувремено в далечината лека полека се скриваше ПВ20205. На снимката можем да видим два вида транспорт - автобусен и железопътен. :D Следва продължение. :d
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Втората част от trainspotting-a започна до музейната 41127. Първо минаха изолирани 55003, и 44098. Забележете, че на втората снимка машината си сваля пантографа. :D Малко след това пристигна товарачка и стоеше на централна гара повече от половин час. Беше с двойна тяга - пловдивската 43533 и горнооряховската 44121:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652389062500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652413281250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652476718750.jpg
Учудващо 490 от Истанбул беше навреме и с пловдивската 45155 начело. В това време дупнишката 45166, се готвеше да бъде закачена не на кой да е влак, а на БВ2613. Както споменах с KRAKOMOBILA спотвахме около музейната 41127 и естествено не забравихме да снимаме машината:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652431875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652501406250.jpg
ПВ20111 беше само с 2 минути закъснение начело с горнооряховската 44113. От няколко дена забелязвам, че в състава на 20110/20111 слагат и един купеен вагон. :D Днес той беше 47 серия. Снимка на три Шкоди. :D ПВ50225 от Дупница пристигна с 6 минути закъснение, обслужван от 33007/008.
На 6-ти челен коловоз се намираше 32139/140 след обслужване на ПВ10207 от Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652622031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632930652649687500.jpg
С 5 минути закъснение пристигна БВ7620 от Видин начело с мездренската 45173 и 6 вагона, като последните два бяха директните от Монтана. Вагоните бяха в сравнително добро състояние. Имаше вагон 74 серия, който изглеждаше много добре. Един от директните вагони от Монтана беше смесен 1/2 класа.
БВ5611 и БВ7623 потеглиха от гара София съответно с 25 и 20 минути закъснение, поради изчакване на връзка с 60-минутно закъснялата Чайка с лок 45196.
С KRAKOMOBILA решихме маневрата докарваше вагоните за 8615. В същото време откъм Драгоман мина МДТВ с 44087, както и 44080 се готвеше да бъде закачена на МБВ490 за Белград, Виена и Любляна. Последните два влака, които успяхме да спотнем бяха ТВ, теглен от мездренската 43555 и пристигналия влак от Русе 4612, вероятно теглен от русенската хубавица 44103. В състава на 4612 имаше два руски вагона. Първият беше от Саратов, а вторият (нашарения с надпис) беше от Волгоград.
Прибрахме се с ПВ10208. Днес той пак беше с горнооряховска машина и тя е 44113. Добро впечатления ни направи бързото ускорение на машината. На сп. Връбница KRAKOMOBILA слезе, а аз продължих до Костинброд. На Волуяк бяхме 2 минути преди време, но неизвестно защо потеглихме с 5 минути закъснение. Нямаше никакво разминаване. Имаше само надминаване с ТВ, който с KRAKOMOBILA видяхме на централна гара, начело с 43555. На Костинброд пристигнахме с 5 минути закъснение. И така приключи нашият trainspotting. Надявам се, че ви хареса. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Снощи в 23:30 на гара Карнобат начело с 46 211.9 беше композиран "Ориент - експрес" в състав от 9 вагона тип "Пуллман". Гледката беше впечатляваща, но снимката е лоша поради часа, в който е там. Иначе интересна информация от вчера е, че локомотив БКЖ 40 1020 - 7 обслужи ДТВ 30585, като от Пирдоп влакът замина в 12:00 и на Карнобат се установи в 17:45. БВ 8615 на Карнобат дойде с 20 мин/закъснение и до Бургас беше с 18 мин/з. Теглеше се от 44 096.6, която в Бургас пое БВ 8686. БВ 8626 замина от Бургас с 45 149.2, която е докарала сутрешния БВ 8687.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето и три снимки на 40 1020 - 7:

Очаква сигнал

На гара Карнобат

В цял ръст
64.19
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес, 05.09. Времето на гара Искър времето беше слънчево и топло. Първото нещо, което се появи бе БВ8610 (5 мин. закъснение), теглен от пловдивската 45155. Второто нещо бе пристигащият ПВ10113, обслужван от 32117+32118. Много пътници се качиха, за мой ужас повечето бяха цигани. До Централна гара мислех да си хвана БВ1620 и имах още близо един час до него. Реших да поседна за малко в чакалнята. След около пет минути се чу шум на нещо като прохосмукачка, придружаван от силното свистене. Това беше ДТВ начело с пловдивската 46229. В това време на 2-ли коловоз се намираше 52046 и след малко отиде някъде за маневра в посока Казичене.
За инзенада ПВ10112 пристигна само с 6 минути закъснение, нещо което да него си е добро постижение. :D Обслужваше се от едва ли не най-окаяната в България 32097+32098. Снимка при потеглянето.
В 15:22 откъм източната гърловина на гарата се появи нещо червено и красиво. Това беше 1620. В 15:23, 2 минути преди време, се установи на 4-ти коловоз на гарата. Беше начело със софийската 45157. Качих се и седнах в третия вагон. В междугарието Искър-Подуяне скоростта беше доста висока - към 105 km/h. На Централна гара бяхме 1 минута преди време. На 1-ви коловоз вече беше композирана Дианата, начело с 45155. Когато влакът спря реших да надникна към първокласното отделение. Въпреки, че изглежда много страна, на мен лично много ми хареса, особено тапицерията на седалките. Коридорът беше широк.
5 минути след това 45149 се готвеше да бъде закачена на БВ5623 за Кулата.
ПВ10209 пристигна навреме начело с горнооряховската 45204 и 2 първокласни вагона.

Реших да се прибера с ПВ10212, но през Драгоман. Т.е от София до Драгоман с 10212 и после до Костинброд с 10213. Беше начело с познатата ми отпреди час 45157, докарала 1620. Влакът беше с два първокласни вагона. Малко преди да потеглим, 3 минути преди време пристигна ПВ20204 от Мездра начело с 43554. Беше с 3 вагона. Както виждате първият беше EX-DB за велосипеди 80 серия, а вторият беше смесен 1/2 класа. Третият вагон, който не се вижда на снимката беше син 47 серия. В 16:55 деж. ръководител даде сигнал и влакът потегли. Населеността беше огромна - над 100%. До Костинброд беше претъпкан до пръсване. Не можеше да се минава по коридорите. Преди сп. Сливница неголяма част от пътниците, които там слизаха, бяха ето толкова. Само да спомена че на гара Сливница се разминахме с МДТВ, теглен от 44134. На Алдомировци се разминахме с МДТВ с 06060, както и надминахме друг МДТВ начело с 44084. След Алдомировци природата не е за изпускане. Влакът върви в подножието на планина, изкачвайки се по един хълм. Снимка на Драгоманските скали, правена на сп. Драгоман. На гара Драгоман бяхме с 2 минути закъснение. Снимка оттам. Няколко снимки, правени от пасарелката на гара Драгоман:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584496093750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584555625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584616250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584656406250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584682500000.jpg

Часът вече бе 18:30. А преди близо 45 минути МБВ491 вече трябваше да е тръгнал от Драгоман, но все оше го нямаше. В това време 45157 беше обърнат и закачен на обратния 10213 за София. 44084 обслужи МДТВ и после дойде да прави компания на 45157. Още две снимки, като първата е на 45157 на 10213, а втората на 44084:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584753437500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584770937500.jpg
В 18:55 деж. ръководител на гарата подаде сигнал и влакът потегли. Навръщане имаше много силен товален трафик. На Алдомировци се разминахве с 06042, тръгваща да обслужва МДТВ от Сърбия. На Сливница се развинахме с още един МДТВ с 06119. Снимки в движение между Драгоман и Сливница:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584795625000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584821562500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584842031250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584936875000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632932584965156250.jpg
На Петърч бяхме навреме. Там влакът ни престоя цели 20 минути. Първо 10 минути чакахме да пристигне МДТВ начело с пловдивската 44134. Обаче машинистът беше твърде глупав и спря по един прекалено неудобен начин. Беше така спрял, че половината влак се намираше преди входния светофор на гарата. Втора точно преди стрелките се намира жп прелез, където 5 минути колите свириха и не можеха да минат, след което товарачката мръдна малко напред. Вече стоим 15 минути, а двата влака не потеглят, а всеки момент трябваше да пристигне 10214, но нямаше къде да се установи и стана пълна каша. За товарачката свегофорът беше зелен, но не потегли. Нашият 10213 стоеше, докато стане ясно, че 10214 ще го чака на Костинброд. Докато чакахме снимах още един път 44134. В 19:44 най-после влакът потегли. В Костинброд бях в 19:51, т.е с 20 минути закъснение. 10214 вече чакаше цели 15 минути. Обслужваше се от 32139+32140. И така приключи днешният ми спотинг. Надявам се да ви хареса. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес 12 септември. Времето на гара Искър беше слънчево и топло. Мислех да си хвана 1620 и докато го чаках на 1-ви коловоз пристигна маневрен състав начело с 52046. Видях че касата за продажба на билети не работи и трябваше да си взема билет от кондуктора.
И така БВ1620 пристигна с 5 минути закъснение начело с 44078. Реших да се кача в третия вагон, но като отворих вратата всичко тръгна наопаки. Една кондукторка-изрод ме попита "Имате ли билет" и аз и казах "не, но ще си взема от вас, тъй като касата беше затворена". И представяте ли си какво безумие ми каза. По-голямо идиотщина не бях и чувал. Каза ми, че билетът от гара Искър до Централна гара струва 6 лв. и че затова има градски транспорт. Ужас! Толкова ли е тъпа тая кондукторка или пък е до такава стерен озлобена, че да си го изкара на някого. Извинявам се за тона, който държа, но това което ми каза оня изрод (с извинение) направо ме вбеси. После се оказа, че касата за билети е отворена, обаче........ В чакалнята си беше но в едно малко по-забутано помещение, където изобщо и не съм забелязал каса. За мен това е безобразие. Касата в, както бих го нарекъл, главното фоайе, а касата във фойето откъде в левия ъгъл трябва да се завие наляво работеше. Просто хората така могат да се заблудят. Но все пак кондукторката беше длъжна да ми издаде билет за скромните 40 ст.
Поне извадих късмет, че 10112 беше закъснял с 30 мин, че успях да го хвана иначе трябваше да пътувам с градския транспорт, но това щеше да ми отнеме прекалено много време. Мотрисата, в която пътувах беше 32117/118. Малко след гара Искър се разминахме с 46026, която беше самичка. На Подуяне разпределителна се разминахме с Белия Кон, който беше начело с пловдивската 45155. На централна гара София бяхме с 30 мин. закъснение. Снимка оттам. В това време Чайката, начело с 45152, се готвеше да потегля. Докато се разходжах из гарата снимах заедно електричката за Банкя и 06065 с ТВ. Въпросната електричка всъщност беше 33001/002 и се намираше на 4-ти коловоз. БВ7625 се намираше на 6-ти коловоз с ЕЛ лок 45146.
След това отидох към 8-ми челен коловоз и там малко поснимах. Първо 44137 се готвеше да бъде закачена на Янтрата:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863838750000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632936863796250000.jpg
Машината е нови колооси и е в отлично състояние. Със сигурност е пристигнала с ПВ10209 от Драгоман.
44078, която пристигна с влака, в който се намираше Не-Ми-Се-Казва-Коя, беше закачена на ПВ10212, с който се прибрах вкъщи. Така че не успях да я изтърва. :lol: Тъй като ПВ10212 се намираше на 8-ми челен коловоз, а БВ7625 се готвеше да потегля от 6 коловоз, а те са един до друг, така че малко почаках 7625 да потегли, за да хвана двата локомотива (44078 и 45146). През това време от 1-ви коловоз заминаваше БВ5623 за Кулата, теглен от софийската 45149. Русенската 44112, пък се готвеше за 6621 за Кюстендил. И ето че в 16:13 снимах 45146 и 44078. Както се вижда, 10212 беше не с два, а с три вагона. :D Красавицата 44137 вече беше на Янтрата.
Отидох да купя билет за ПВ10212. После изпих един Sprite и се отправих към 8-ми челен коловоз, но не минах през подлеза, а по релсите през 1, 2, 3, 4 и 5 коловоз, за да поснимам малко повече. Тъкмо вече бях на 1-ви перон, докато маневрата 52241 докарваше вагоните за международните за Москва и Атина. Снимах румънския спален вагон, както и гръцкия спален. А пък ето тази снимка показва, че е възможно да се измият творенията с графити, само че трябва малко повече труд. 44112 вече беше закачена на БВ6621. Тъкмо кракът ми стъпи на перона, където се намираше ПВ10212, и потеглящата електричка за Банкя мина покрай мен. В същото време мина 55192 и явно отиваше за тежка маневрена служба. Имах още десетина минутки до заминаването на влака ми и това време посветих на спотинга. Първо 61003 се разхождаше из гарата. Веднага след това снимах заминаващата електричка за Лакатник и тя беше 32077/078.
В 16:48 откъм София-север се появи една лъскава Шкода с 4 вагончета зад нея. Локомотивът беше 45193 от депо Мездра, а влакът ПВ20204 и пристигна на 4-ти коловоз четири минути преди време.
Качих в първия вагон на 10212. След няколко минути деж. ръководител даде сигнал и влакът потегли. Както вече казах вагоните бяха 3, а не 2, което е добре, понеже населенноста е висока - над 75%, а след сп. Костинброд тя беше към 90%. Първите два вагона бяха първокласни - единият 50 серия, а другият 40 серия, а третият последен беше второкласен 50 серия.
В Костинброд бяхме навреме. Снимка оттам. Влакът беше приет на 4-ти коловоз, следователно трябваше да има разминаване с ТВ. Така и стана. ТВ-то беше начело с 06060 и след като мина ПВ10212 потегли. Така приключи днешният ми trainspotting. :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес 13 септември. Днес направих нещо като trainspotting-пътуване между Костинброд и Драгоман. На гара Костинброд в 13:25 МБВ 490 още го нямаше. В крайна сметка той беше с 10 минути закъснение и се теглеше от мездренската 45174. 1662 явно не беше закъснял много и това беше причината вагонът на ТСDD да не остъства. :D Забавянето на 490 беше причината за 5-минутното закъснение на 10208, който беше горнооряховската красавица 44137, която наскоро се е сдобила с нови колооси. Впечатленията ми от нея са много добри и винаги гледа да избие някоя минутка закъснение.
Влакът беше с 3 вагона, 2 от които първокласни. Намерих си празно купе в първия вагон и влакът потегли. Днес имаше активно движение на товарачки и изолирани машини:
06042 с вертушка на Петърч
44098 с МДТВ на Сливница. Забележете какви красиви бяха вагоните.
Изолирана 06065 на Сливница
Изолирани 44110 и 43525 на Алдомировци.
На Алдомировци влакът чака 5 минути да се размине с изолираните машини и после 7 минути стоя, тъй като явно на Драгоман нямаше свободен коловоз. Като излязохме от Алдомировци машината бясно ускори и до Драгоман успя да стопи закъснението от 12 на 10 минути.
На 6-ти коловоз на гара Драгоман се намираше МДТВ, теглен пловдивската 44063. След като обърнаха машината на 10208, направих й няколко снимки или по-точно снимки на КрАсАвИцАтА:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632937629112343750.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632937629339687500.jpg

Навръщане се качих във втория вагон, първокласен серия 40. Отново успях да си намеря празно купе. Влакът замина от Драгоман с 5 минути закъснение.
Миналата седмица по новините съобщиха, че БДЖ вози пътници в необезопасени вагони, т.е вратите им са отворени. Обещаха, че щяха да се вземат мерки, но не е така. Вагонът, в който бяха аз беше необезопасен и ето го доказателството.
На Алдомировци се разминахме с 06065. Там бяхме с 5 минути закъснение. Снимка оттам. До Петърч нямаше нищо особено. След сп. Сливница пътят е безнаставов и така продължава до Костинброд.
На Петърч се разминахме с ПВ10208, най-после обслужван от 33-ка, а не 32-ка. Днес тя беше 33005/006. В Костинброд закъснението беше 3 минути. Снимка оттам. Там слязох и след като влакът потегли, на 3-ти коловоз видях МДТВ. Изтичах към източната гърловина на гарата, за да видя коя е машината. Тя беше 06118 и всъщност се оказа бутаща. И така приключи днешният ми trainspotting.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Актуална информация от днес 14 септември.
В 14 часа времето на гара Костиброд беше слънчево. На 1-ви коловоз се намираше един ЛТВ от местния клон GasTraide начело с 55250. В GasTraide има две 55-ци и две 52-ки. От всичките четири локомотива на гарата съм виждал само 55250. След малко трейнспотингът ми прекъсна, понеже ходих да ям вкусна и гореща пица в местната пицария.
5-6 минути след като се върнах на гарата пристигна ПВ10210, обслужван от 33005/006. Трябваше да пътувам до София с ПВ10209, а той се разминава на Петърч с електричката. Така че се качих в мотрисата до Петърч. Пътят в междугарието Костинброд-Петърч е безнаставов и мотрисата вървеше много плавно и не друсаше. Като цяло мисля че 33005/006, в която бях аз, е най-свястната електричка в София. Поне го нямаше гадното блъскане на автосцепките. :D В Петърч бяхме навреме. Снимка оттам. 2-3 минути след като слязох трябваше да дойде ПВ10209 за София, но не стана така. Минават 5-6-7 минути, а влака все още го нямаше. В крайна сметка той пристигна с 10 минути закъснение и причината за това явно беше разминаване с някоя товарна история. Влакът беше начело с горнооряховската 44107. Беше с 2 вагона - първият първокласен купеен 50 серия. И сега внимание. Вторият вагон беше......... 80 серия с възможност за превоз на велосипеди и инвалиди. :shock: Както се вижда беше син. Естествено се качих в този вагон.
Нека сега разкага нещо и за тези вагони. Те са уникални, с това, че имат 3 купета първа класа, 1 купе втора класа за инвалиди, голяма тоалетна за инвалиди и фургонно помещение, където пътниците могат да превозват велосипедите си. В случая обаче такива нямаше, тъй като този вагон по график отсъства от състава. До Костинброд закъснението се запази. 55250 беше там, но самичка. След Костинброд закъснението се стопи с 5 минути, понеже вместо 6 минути, както е по график, стояхме само 1. Снимка в движение на кривата в междугарието Костинброд-Волуяк.
Спряхме за 10 минути на входния светофор на гара София. Вероятно не бяха оправени стрелките. Това явление е много често. Моят вагон спря точно над линията за вагонното депо Надежда. Ето и доказателството, че тя е неелектрифицирана и затова дотам вървят 52-ките, а 61-ците. Малко преди да тръгнем под вагона, в който бях аз мина 52226, като прибираше в депото вагоните от пристигналия БВ8610. Поглед на вагоните отгоре. Само искам да уточня, че траверсите са дървени, а не бетонни. Като влязохме в района на гара София, се съзтезавахме с влак откъм Мездра начело с 43554, съставен изцяло от светлосини цистерни. Снимки на влака:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938581022812500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938581104531250.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938581205312500.jpg
Нашият ПВ10209 пристигна на 8-ми челен коловоз с 10 минути закъснение. Снимка на композоцията. В това време 44078 вече беше откачена от токущо пристигналия БВ1620 и се готвеше да обслужва ПВ10212. В това време мездренската 45193 се закачаше на БВ7625 за Видин. Машината ме впечатли с перфектния си външен вид.
Тъй като нямах много време за снимане, действах малко прибързано.
За съжаление не успях да снимам вагоните на Янтрата за bdz_bg, но за това пък успях да снимам тези на "Златни пясъци". Обещавам за Янтрата някой друг път като имам възможност. :D Снимки:
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938581709687500.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938581741250000.jpg
http://bgphoto.net/photos/17386/o632938597518125000.jpg
На 13-ти коловоз се намираше ПВ30113 за Карлово начело с пловдивския 43535 и добре че не беше с 1, а с 2 вагона, единият от които първокласен 50 серия. :D
От първи коловоз начело с 44063 се готвеше да потегля Дианата. И така приключи днешният ми trainspotting.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация