Страница 8 от 60

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 10:09 pm
от Nikss
VESO написа:Вагонен участък Варна пускаха интересни 47-ци със заоблени прозорци на пътническите влакове до Шумен.Тапицеията вътре бе от старата кожена , зелена , а отвън изглеждаха така. За сега съм попадал само на два съответно с номера 51 52 20 47 946 - 0 (син) и 51 52 20 47 184 -8 (червенобял).
Случайно да си виждал от тях?
Пълни дръгели. :arrow:

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 10:10 pm
от Nikss
stani_46001 написа:От вчера, на някой от пътническите влакове от Варна за Шумен и обратно въртят един вагон Ex-db. Интересно ми е от коя гара на домуване е? Дано по-скоро го махнат, а онзи ден се върнах от Шумен с ПВ с два вагона, серия 74-та. Беше много уютно и возеше приятно и бързо.
София. :arrow:

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 11:04 pm
от dobo
Аз искам да попитам, още ли я има простотията нощните от/до София до/от Варна да са с онея как им беше ex-db, абе с вратите по средите ? Или най-сетне някой проумя, че това не е вагон за пестин километра и пусна 74-ките ?

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 12:25 am
от svd90
Днес Сл.бряг , Инвалиден , 1 вагон - 74 , А , бистро , 2 вагон - 44 Дряново , 3 вагон - 44 Септ , 4 вагон - 44 Септ.
Дряновската 44-ка не се води Ц.

8610 не е с 43-ки , с купейни вагони.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 12:31 am
от Saruman
Егати порнографския влак е тоя Слънчев Бряг с 4 вагона, хахаахха да ги спират тия БВЗР...

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 12:42 pm
от Naskoni
ПВ 50133/50132 с лок. 61 008 и едно екс-дб, после състава се завърта до Бобов дол с 51205/51206.
Вчера ПВ 50135 с 61 0хх и 2 екс-дб-та, днес от Генерал Тодоров вагоните на опашката на 5624, а машината начело до Дупница, където се секат и чакат за 50135 около 6 часа. Можеше да се въртят на КПВ-тата до Бобов дол, но както знаем са спрени. Това е схемата всеки ден. Вагоните на 5624 са 4 + 2 от 50135 = 6 вагона до Дупница. :D Патката начело на БВ си е шоу, само дето е ограничена до 80 км/ч. ;)

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 2:56 pm
от 42 072.9
Пълна простотия е с тази 61-ва начело.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 3:29 pm
от Naskoni
Заради скоростта ли или имаш нещо друго предвид? Иначе и с 42 серия да са дупничани, пак ще е до 80 км/ч влака. Предполагам така ще е до април, когато трябва да тръгне 50136.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 3:32 pm
от VESO
svd90 написа:Днес Сл.бряг , Инвалиден , 1 вагон - 74 , А , бистро , 2 вагон - 44 Дряново , 3 вагон - 44 Септ , 4 вагон - 44 Септ.
Дряновската 44-ка не се води Ц.

8610 не е с 43-ки , с купейни вагони.
8610 и 8615 още от преди стачката си възвърнаха купейните вагони.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 3:58 pm
от Saruman
Това пък 50136 от къде са излюпи.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 4:17 pm
от Naskoni
50136 e наследникът на 50134, който с години се движеше само от 1 април до 1 ноември. Тази година не знам защо го оставиха до новия ГДВ. Живи и здрави на 1 април 2012 дано да го пуснат 50136.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 6:19 pm
от svd90
Сл.бряг днес :

Фургон ( с ливрея като на 97-ците ) , 44 - 1 вагон Септ, 44- 2 вагон Септ , 44 -Ц вагон Дряново , бистро , А , 44- 3 вагон Септ.


За 8610 и 8615 най-накрая ! Какви са сериите на вагоните ?

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 6:25 pm
от Mario Evstatiev
8615 днес с фургон + купейни. Имаше 74-ки в състава.

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 7:00 pm
от Saruman
Фургон с ливрея като 97 НЯМА, това да не е инвалиден?

Публикувано на: Сря Дек 21, 2011 7:01 pm
от svd90
Saruman написа:Фургон с ливрея като 97 НЯМА, това да не е инвалиден?
Инвалиден да, объркал съм се :lol: