Страница 8 от 94

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 9:17 pm
от Vancho
По-скоро без климатици...

Публикувано на: Пет Юни 10, 2011 11:15 pm
от minitek
rexkos написа:Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.
И аз така съдих за един локомотив отдалече (44 070 :lol: )- гледам жълта лента- викам старозагорски е и като мина покрай мен- какво да видя- 44 070!

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 12:17 pm
от 44.123
minitek написа:
rexkos написа:Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.
И аз така съдих за един локомотив отдалече (44 070 :lol: )- гледам жълта лента- викам старозагорски е и като мина покрай мен- какво да видя- 44 070!
Явно вече е Старозагорски след вече втора година е там. Между другото е тотален фаворит на 8637/9620/9623/8636 през ден е на тях.

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 3:35 pm
от choveka_vlak
44.123 написа:
minitek написа:
rexkos написа:Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.
И аз така съдих за един локомотив отдалече (44 070 :lol: )- гледам жълта лента- викам старозагорски е и като мина покрай мен- какво да видя- 44 070!
Явно вече е Старозагорски след вече втора година е там. Между другото е тотален фаворит на 8637/9620/9623/8636 през ден е на тях.
Да но има щемпел, Горна... :wink:

Публикувано на: Съб Юни 11, 2011 11:52 pm
от VESO
Извън впечатленията от пътуването , да пусна информация от влакове , които по една или друга причина не са попаднали в двете мнения.

дата - 11-ти юни:

- локомотиви:
07123-3 :arrow: 81201;
43518-0 на Тулово;
44130-3 :arrow: Белият кон 1620;
45205-2 :arrow: 3660 / 3661;
55014-5 маневра в Бургас.
Видените от мен сутринта 46039-4 и зад нея 43511-5 начело на товарен влак;
46229-1 с 491 , закъснял с 15 минути на Пазарджик;
61005-5 на гара Стара Загора.

- мотриси:
30015-6+30016-4 :arrow: 10251;
30025-5+30026-3 :arrow: 82204;
31011-4+31012-2 :arrow: 80110 / 80113;
32157-0+32158-8 :arrow: 80122.

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 6:21 pm
от minitek
Днес от ВА:
:arrow: БВ2654- 45 191
:arrow: БВ9622- 45 189- 74B + 40A + 74B
:arrow: ПВ30158- 32 023/024+32 113/114
Утре 2610 ще има 97-ца като последен вагон.

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:07 pm
от desiro_94
minitek написа:Утре 2610 ще има 97-ца като последен вагон.
Вчера замина от Варна с инвалидния вагон и като последен беше същата 97-ца. :arrow:

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:09 pm
от VESO
А някой да видя кой номер е? С нея , общо вагоните от серията в редовно движение стават 6 , като 5 от тях са на "Сл.бряг".

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:12 pm
от desiro_94
VESO написа:А някой да видя кой номер е.С нея , общо вагоните от серията в редовно движение стават 6 , като 5 от тях са на "Сл.бряг".
Аз съм я хванал в клип, но не се вижда ясно коя 97-ца е. Утре ако успея да отида ще кажа коя е. :arrow:

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:16 pm
от rexkos
Композицията на "Златните" имаше ли бюфет? :)

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:20 pm
от mitkodiablo
desiro_94 написа:
VESO написа:А някой да видя кой номер е.С нея , общо вагоните от серията в редовно движение стават 6 , като 5 от тях са на "Сл.бряг".
Аз съм я хванал в клип, но не се вижда ясно коя 97-ца е. Утре ако успея да отида ще кажа коя е. :arrow:
А ми дай да го видим

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:46 pm
от minitek
rexkos написа:Композицията на "Златните" имаше ли бюфет? :)
Май не- не огледах добре, ама беше май нещо от сорта: няколко 63-ки и накрая една 97-ца.

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 7:49 pm
от VESO
Ако е бил синия , той е боядисан като 63-ките и трудно се различава.Аз веднъж едвам успях да го позная , благодарение на това , че вратите му не са автоматични.Отдалече е още по - трудно. :D

Публикувано на: Нед Юни 12, 2011 11:38 pm
от desiro_94
И двата състава на "Златни пясъци" имаха "Бюфет". БВЗР 2610 беше с инвалидния вагон, синия бюфет и 97-цата, а БВЗР 2611 само с червения бюфет 40 044-4. :arrow:

Публикувано на: Пон Юни 13, 2011 10:40 pm
от rexkos
Днес:

:arrow: МБВ 1385 пристигна в София с 55 мин/з начело с лок. 45 196 със 7-вагонен състав: 74-ка за вътрешно, 43-ка от Букурещ, 2 украински и 3 руски. Населеността в 74-ката за вътрешно съобщение честно казано надхвърли очакванията ми, където имаше 15-тина пътници, а в букурещкото ексДБ в едното отделение имаше някаква група чужденци, но като цяло седящите вагони бяха относително празни.

:arrow: БВ 8613 с лок. 44 134 и обичайния състав 9 вагона + фургон. Населеността във влака беше много висока, а след Костенец и Септември стана почти 100%. И все пак единственото място, където човек можеше да пътува на спокойствие, необезпокояван от цигани и клошари, беше първата класа. До Пловдив влакът се движеше по разписание.

:arrow: ПВ 10114 "Тристранната схема" замина от Пловдив с 43 515, пълен с ученици от Пазарджик и Стамболийски.

:arrow: КПВ 81204/81205 с лок. 07 123 и два вагона серия 43, като един от тях беше смесен "АB" с номер 21-43 001. 81204 замина от Пловдив с около 70% населеност, но по спирките след Съединение сравинтелно се поизпразни. В Панагюрище пристигна с 15 минути закъснение, поради което и 81205 глътна 10 минути още от начална гара, които до Пловдив вече станаха 23 (мин/з).

:arrow: БВ 1624 с лок. 44 058 замина с 10 минути закъснение от гара Пловдив, заради двама представители на Форум "Локомотиви", връщащи се от Панагюрище и бързащи за Пазарджик и София. :lol:
В гара Искър пристигна точно навреме.