Страница 8 от 27
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 10:29 pm
от marvitch
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 10:39 pm
от 44-134
Голямата лодка е пристигнала в софия преди около час. Тъй като 16-ката е вървяла с цистерната а на нея не е направен провод за пара туристите от карлово са пътували на студено, което предполагам няма да бъде пропуснато когато дойде време да се плащат неустойките. Иначе казано отново грандиозен провал от страна на БДЖ. Като казвам от страна на БДЖ нямам предвид момчетата които и в момента се трудят по машините си едните в карлово да сменят букса другите в софия да правят огън и т.н. говорим от страна на празноглавата администрация.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 10:57 pm
от 44142
При 0501 проблема с буксата се знаеше и след пробата на маш лагера се смени както се смени и мазилното устройство но явно проблема е в шийката на оста. Днес се пратиха 2 лагера по 3623 за КВ. Единия е монтиран вече а другия за резерва. Утре сутрин тръгват към СФ но със сигурност ще се вади колооста като се прибере лок. 0123 е в отлична форма и чака утре да бъде запалена.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:05 pm
от Saruman
Явно 01.23 най-безпроблемна...
Пътуване06.03-08.03
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:18 pm
от bagerite
На практика за мен на 06.03 беше много добре! Може би защото за пръв път присъствам на подобно мероприятие, не знам. Парните ни машини са уникални, а когато работят усещането е неповторимо!
За 08.03 ми казаха че вечерта в София се прибират от Карлово 16.01 и 05.01 с атракционния влак. Голям студ до към 21 часа и влакчето дойде с 16.01, имало е проблем някъде по баирите.........
Качество и индивидуалност, това се вижда при тези парни машини.........ееех, някога Господ е ходел по Земята
Жалко само, че трудно се управляват и "хранят"......
Благодаря на организаторите на сайта за информацията относно атракционните пътувания, не съм вярвал че на фона на тази ликвидирана железница ще възкръснат уникалните машини, движили световната индустрия почти 200 години!

))
Проблемите
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:40 pm
от bagerite
.......инттересно, още на 6-ти буксата отдясно на първата колоос на тендера на 05.01 прегряваше, то това си е част от деиствителността.
Не знам кави са им критериите на хората, ама това е атракционно пътуване(докосване до деиствителността в определен етап от съществуването на железниците, а не пътуване по работа за минимум време!)
Аз лично бих се радвал да прекарам повече време по линията с повече проблеми и решения на място, отколкото да се движа по график като междуградски рейс! Не е приятно за персонала когато има проблеми, но за "немчетата" би трябвало да е интересно?
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:43 pm
от 44142
В Септември пак се смени Лагера и пак се разплави. Просто шийката нещо не е наред и ще се гледа като се прибере лок.
Публикувано на: Вто Мар 08, 2011 11:48 pm
от 44142
Не може лок да се запали на предния ден преди пътуването. Това не са лок на по 1 -2 години. Няма нови резервни части и се мислят всякакви варианти. Примерно, 0501 се запали 4 дена преди пътуването и постоянно беше накацана от 5-6 човека и не спираха по цял ден. Преди такова голямо пътуване трябва да се запалят от по рано лок и да се пробват. В депото няма как да си покажат болките които се появяват при пътуванията.
16.01 пристига от Карлово на гара Клисура
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 12:49 am
от marvitch
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 11:08 am
от Petko Ivanov
Не е срамно да се сгреши, важното е да се извлече поука от станалото и то да не се повтаря в бъдеще. Разбира се, най-добре е да се учим от чуждите грешки, а не от нашите собствени.
Много е важно да се знае какво е точно състоянието на парните машини, къде са слабите им места и какви средства са необходими за привеждането им в добро техническо състояние. Например за 16.01 се знае, че е със стари тръби, но се изпраща за София за обслужване на влака към Гюешево. Същото е и с 05.01 и 609.76. Нещата се правят по принципа "абе дай някак си да закърпим нещата, пък после ще видим". Така се измъкваме веднъж, два пъти и на третия път става провала. Затова сега е необходимо да се направи точен и безпристрастен анализ на станалото тези дни, незабавно да се осигурят необходимите средства и машините да бъдат приведени наистина в добро техническо състояние. В противен случай ще загубят всички - БДЖ и туроператорите от добри приходи, туристите от интересни преживявания и гледки, ние от възможността да наблюдаваме парни локомотиви в движение.
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 2:27 pm
от Petko Ivanov
Около 13.50 05.01 премина на собствен ход през Челопеч посока София

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 2:34 pm
от vladimir.lekov
Хех, прибира се умърлушен и засрамен от себе си..

Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 2:50 pm
от muri83
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 2:52 pm
от vladimir.lekov
Интересно, нулата явно не е ходила до Радомир с 16-ката!
Публикувано на: Сря Мар 09, 2011 3:50 pm
от Petko Ivanov
vladimir.lekov написа:Интересно, нулата явно не е ходила до Радомир с 16-ката!
01.23 ще поеме влака утре от Радомир до Сандански. Днес вероятно са заминали с 16.01 за Гюешево с преспиване в Кюстендил