Страница 8 от 50

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 6:57 pm
от 44142
Предполагам знаеш, че каквото и да стане независимо дали ще е машина, вагон или каквото и да било се прави БД при което се прави разшифровка на лентата. Отделно имаше заповед и началник влака вписва в пътния лист дали има вагони 63 серия.

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 7:13 pm
от 46 242
Като им давате възможност така евтино да ви ебават,така ще е. Я да има силен синдисат насреща да се озъби..Лентата,лентата,та лентата...Ебах ти и лентата! Кой ще ми докаже технически обосновано в какви условия,при какви скорости има реално завишаване на риска? Някакви експерименти да са правени,комисия да е работила по въпроса,следствие,протоколи,задълбочени анализи,....Що никой не задава тези въпроси! А я някой да поиска на този дето е вкарал 63 в състава да против по 2,5 лв на всяка минута закъснение!

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 7:18 pm
от 43.309
8691 е спирал във Вско по среща с БЖК влак съставен от 3 цистерни.

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 7:24 pm
от 46 242
Ето тук има още една дежурна кофа да се набие!!! :evil:

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 8:50 pm
от 44.123
09.09.2010г.
9620/9623 с 44.062

10.09.2010г.
90102 с 44.091
9620 с 44.120
90203 c 44.091
9623 с 44.120
40115 с 44.091

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 10:59 pm
от gonzo8611
46 242 написа:Ето тук има още една дежурна кофа да се набие!!! :evil:
Коя кофа да се набие , че не разбрах ??? Нали знаеш , че всеки е подчинен на някой по-нагоре... :idea:

Публикувано на: Пет Сеп 10, 2010 11:13 pm
от desiro_94
Малко информация от вчера:

RБВ 2691 - 44 125
RБВ 2610 - 44 081
БВ 7624 - 44 127
RБВ 2641 - 44 126
ПВ 20110/1 - 45 177
КПВ 20223/4 - 44 081
КПВ 20204 - 44 117
ПВ 20103 - 44 117
ПВ 70103 - 45 171

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 1:11 am
от Nikss
Много интересно. 127 е командирована, а 117 от Сф е дошла в Мездра. :roll:

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 8:23 am
от 42 072.9
По същия начин няколко 46200 са в Сф, а 163 и 087 бяха по бургаските влакове.

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 11:01 am
от 07
gonzo8611 написа:
46 242 написа:Ето тук има още една дежурна кофа да се набие!!! :evil:
Коя кофа да се набие , че не разбрах ??? Нали знаеш , че всеки е подчинен на някой по-нагоре... :idea:
Мисля че е имал предвид диспечера.....

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 10:53 pm
от 44.123
11.09.2010г.
90102 с 44.108
9620/9623 с 44.118
40114 с 44.126
4647 с 44.126
9621/9622 с 44.068 и състав от Плевенски 74-ки.
383 с 44.108
4612 с 44.139

Публикувано на: Съб Сеп 11, 2010 10:54 pm
от Nikss
42 072.9 написа:По същия начин няколко 46200 са в Сф, а 163 и 087 бяха по бургаските влакове.
Днес още по-интересно. 45 171.6 помощна на 34 вагонния ДТВ 20621, а 45 204.5 на ПВ 20132. :roll: Между другото, 171 я видях преди 2 или 3 дни пак на ДТВ 20621, но сама. :arrow: Явно има "кон за кокошка".

Публикувано на: Вто Сеп 14, 2010 10:35 pm
от desiro_94
ПВ 20110 със заключен вагон серия 47 (син) - 5152 2047 216-8
Напоследък този влак само вагони пренася.

Публикувано на: Вто Сеп 14, 2010 10:46 pm
от 07
46 242 написа:Голям прас ако карат с над 100. Чиновническо ограничение,не техническо. Имаше случаи наскоро 130 с 63 във влака. Е,и? Нещо да е станало?!..
А трябва да стане ли! Някои от вагоните имат определно имат проблем при над 100!

Публикувано на: Сря Сеп 15, 2010 1:13 pm
от desiro_94
КПВ 20222 с 10 минути подранение ?! :shock: