
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Администратор
Серия 86 са машини за бързи влакове и като такива не са куци. Но у нас има редица фактори, които ги правят такива - първо са климатичните условия. Другото е пресечения ни профил на железния път и големите наклони. Нямам нищо против самите машини, напротив! Но определено по-добрия вариант за ДБ ШЕНКЕР беше или да докарат нещо по-хард от Германия или да се огледат към завода в Ниш, от където да си докарат нещо шестосно, с правотокови тягови двигатели, ремонтопригодно и с резервни части, взаимозаменяеми с тези на серия 46 200(отчасти). Просто у нас освен "ТАУРУС" друго ново трудно вирее. Интересен бе хода на БЖК, които се довериха на румънските машини и не сгрешиха, въпреки, че серия 40 създаде доста главоболия на инженерите както в БЖК, така и на тези в БДЖ-КОНЧАР. "Булмаркет" направиха хубава инвестиция, но за съжаление купиха бързи машини.spirach написа:Тук гледам и коментирам, това което виждам и чета.choveka_vlak написа:Състава посока Бургас се движи празен, посока Пирдоп пълен, състава е от еднотипни J-вагониmuri83 написа: това хубаво а от тези общо 3670 тона знаеш ли че трябва да махнеш 5% за преобладаващо пълни и 10% за преобладаващопразни вагони .
Ок! 17 вагона Х 115 тона = 1955 тона, фира не махам.
2 лок. Х 1300 тона = 2600 тона .
Или влака е под норма за 2 лок с 645 тона.
Ако гледате, внимателно клипчето по точно как шават, тревичките, ще разберете , че на едната машина, не работи едната група вентилация, което значи , че работи на половин мощност.
Или това е вече почти, норма за машина и половина.
Така, е според мен , проблема не е сцепното тегло а това , че локомотивите не са на 100% готови.
Мисля си и друго. Дали е възможно за серия 86 да се поръчат, произведат, доставят и монтират колоосни редуктори за 120 км/час и дали сцепното тегло ще е достатъчно за да не превърне пък машината в боксувачка. Защото ако се сменят редукторите, ще се повиши теглителната сила, но с това ще е необходимо и по-голямо сцепно тегло, въпреки, че 45-та серия при 87 тона и колоосни редуктори за 110 км/час се държи сравнително добре, ако е кантаросана както трябва. Ще чакам мнението на специалисти, защото, признавам си, върху серия 86 имам бегли странични наблюдения.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
всички се изказват неподготвени и компетентни машинките са идеални но не за нашата електрификация мори ги най вече не нормалното напрежение във тяговите подстанции особенно осп Клисура като ги нотоварят както трябва и то изключва .От няколко дена положението малко се подобри и влака си върви без проблеми.
Да вярно е , че напрежението в контактната мрежа е проблема на тези машини ... ( Булмаркет спряха влаковете си през Кръстец , не толкова заради износване на ребордите а заради качеството на напрежението в този участък, което ги караше да пълзят по байра, с норма влак.)
Колкото , до климатичните условия , никой няма да отрече, че в България и Дания, са много различни, но не забравяите , че 86 е локомотив с компютър и с лаптоп и отверка, може да бъде накаран да прави , меко казано чудеса. BR120 който е почти единтичен , работи и в Испания , нима там е по хладно.
За да не се питате , за редукторите BR120, са с редуктори за 140 км, и не буксуват , всичко се свежда до регулировка на противобуксовачния компютър, ако може така да го кажа на български.
Колкото , до климатичните условия , никой няма да отрече, че в България и Дания, са много различни, но не забравяите , че 86 е локомотив с компютър и с лаптоп и отверка, може да бъде накаран да прави , меко казано чудеса. BR120 който е почти единтичен , работи и в Испания , нима там е по хладно.
За да не се питате , за редукторите BR120, са с редуктори за 140 км, и не буксуват , всичко се свежда до регулировка на противобуксовачния компютър, ако може така да го кажа на български.
Калугер в МАНАСТИРА на депо ПОДУЕНЕ
Ето го и клипчето от днес : http://www.vbox7.com/play:e3d64df0
Ясно , другата е била - 212 678-3.От клипа се вижда. 

Последно промяна от VESO на Пон Дек 20, 2010 11:24 pm, променено общо 1 път.
Точно на това се учудих - влакът идва от Пирдоп , преминава през Карлово , Тулово , Сливен , Зимница , Карнобат и после би следвало да идва в Синдел.Предполагам там въртят машината и заминава за Русе.
А не е ли по - удачно да прекарат товарачката през 4-та от Дъбово през Горна или пък от Комунари да отива в Шумен , Каспичан , където въртят машината и потеглят.В първия случай въртенето отпада.
А не е ли по - удачно да прекарат товарачката през 4-та от Дъбово през Горна или пък от Комунари да отива в Шумен , Каспичан , където въртят машината и потеглят.В първия случай въртенето отпада.
Информация
Модератори